NCC: Unelmatyötä megatrendien ytimessä -kampanja onnistui yli odotusten.
NCC Suomi Oy
NCC on tehnyt yhteistyötä Oikotie Työpaikkojen kanssa jo vuosia. Rakennusalalla tapahtuu jatkuvasti, ja NCC:llä onkin uusia projekteja työn alla vuoden ympäri.
Maria-Susanna Wirkkala NCC:n HR:stä ja Laura Saraste-Mäkinen viestinnästä kertoivat kokemuksiaan Oikotien ja NCC:n yhteistyöstä työnantajakuvan kampanjassa.
- Olemme tehneet yhteistyötä Oikotie Työpaikkojen kanssa niin kauan kun muistan. Yhteistyö on ollut aina mutkatonta, sujuvaa ja olemme päässeet hienosti haluamiimme tuloksiin. Työpaikkailmoitusten lisäksi Oikotieltä löytyy työnantajakuvan rakentamiseen sopivia ratkaisuja, Maria-Susanna Wirkkala sanoo.
NCC:llä halutaan keskittyä olennaiseen – eli omaan työhön – ja arvostetaan luottamuksellista sekä hyvää yhteistyötä.
Työpaikkailmoitusten lisäksi Oikotieltä löytyy työnantajakuvan rakentamiseen sopivia ratkaisuja.
- Meillä on jatkuvasti työn alla erilaisia projekteja ja rakennusala elää koko ajan. On tärkeää viestiä yrityksen asioista olipa sitten kyse yksittäisistä projekteista, rekrytointikampanjoista tai työnantajakuvan rakentamisesta. Oikotieltä olemme aina saaneet selkeät pakettitarjoukset joihin on ollut helppo tarttua. Lisäksi kun yhteistyö on saumatonta, valinta on ollut helppo, Laura Saraste-Mäkinen kiittelee.
Aidot tarinat puhuttelevat
Työnantajakuvakampanjan artikkeli ja video rakentuivat aidon tarinan ympärille. NCC:llä työskentelevä Ina Suutari kertoi kampanjassa työstään NCC:n projekti-insinöörinä.
- Hyvät tarinat puhuttelevat ja niitä on mukava jakaa esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Video ja artikkeli saivat meillä NCC:llä hyvän vastaanoton, niitä luettiin ja jaettiin paljon. Yhteistyö video- ja artikkelitiimin kanssa sujui loistavasti, Laura Saraste-Mäkinen hymyilee.
Kannattaa kääntyä rekrytointi- ja työnantajakuvan rakentamiseen erikoistuneiden asiantuntijoiden puoleen, kun haluaa saada tuloksia.
NCC:lle uutena tuli tässä projektissa esiin noussut optimizer-mainonta. Se oli Wirkkalan ja Saraste-Mäkisen mielestä todella toimiva kokonaisuus ja he aikovat käyttää optimizer-mainontaa jatkossakin.
- Kannattaa kääntyä rekrytointi- ja työnantajakuvan rakentamiseen erikoistuneiden asiantuntijoiden puoleen, kun haluaa saada tuloksia. Tarvitaan uskallusta tuoda yrityksen ihmisiä esille ja kertoa tarinoita yrityksen arjesta. Tämä kannattaa, sillä se kiinnostaa etenkin työnhakijoita, summaa Maria-Susanna Wirkkala.
Tutustu työnantajakuvan ratkaisuihin
Haluatko kuulla lisää?
Oli tarpeesi ajankohtainen rekrytointiin, organisaation kehittämiseen tai työnantajakuvaan, autamme tarpeittesi mukaan. Tilaa alla olevalla lomakkeella uutiskirjeemme tai pyydä suoraan yhteydenottoa asiantuntijaltamme!