Onko erinomainen asiakaspalvelu sinulle sydämen asia? Löytyykö sinulta aitoa intoa kehittyä asiakaspalvelijana ja tutustua työeläkevakuuttamisen monisyiseen maailmaan? Tilaisuutesi on tullut, tule meille Traineeksi!
Haemme nyt useampaa traineeta asiakaspalvelutehtäviin palvelemaan Elon asiakkaita YEL- ja TyEL -vakuutusasioissa. Traineen on mahdollista työskennellä joustavasti 2-5 päivää viikossa. Työskentelyä saattaa satunnaisesti olla myös lauantaisin.
Tulet työskentelemään Vakuutukset-yksikössä, jossa työtehtäväsi painottuvat yrittäjä- ja yritysasiakkaiden kontaktoimiseen puhelimitse. Lisäksi teet yksikön kolmen eri toiminnon vastuulle kuuluvia muita asiakashuolenpidon tehtäväkokonaisuuden töitä.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää
- Myynnillistä kyvykkyyttä ja hyviä asiakaspalvelutaitoja
- Aiempaa kokemusta puhelin- tai asiakaspalvelutyöstä
- Positiivista asennetta ja hyviä tiimityöskentelytaitoja
- Halua kehittyä ja kehittää työskentelytapoja
- Sujuvaa englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Miksi hakea meille?
Meillä pääset tekemään merkityksellistä ja yhteiskunnallisesti tärkeää työtä. Tarjoamme tavoitteellisen ympäristön, jossa tuemme toisiamme onnistumaan. Teemme töitä rennosti, mutta tositarkoituksella luottamuksen ilmapiirissä. Työskentelemme hybridimallilla panostaen sujuvaan arkeen sekä elämän eri osa-alueiden tasapainoon. Nimetty perehdyttäjä ja muu tiimi auttaa sinua kasvattamaan osaamista ja ottamaan lisävastuuta kokemuksesi karttuessa.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antavat Asiakaspalvelupäälliköt Eva Mäkelä puh. 050 493 5197 ja Jenni Winqvist puh. 044 290 0031. Trainee on palkallinen ja kestää huhtikuun 2025 loppuun saakka. Toivomme, että voit aloittaa harjoittelun mahdollisimman pian. Jos kiinnostuit, haethan tehtävää 3.11.2024 mennessä. Haastattelut aloitetaan välittömästi sopivien ehdokkaiden löytyessä ja paikat täytetään mahdollisimman pian.