Tietoa tehtävästä
Haemme nyt asiakaspalveluun vakituiseen tehtävään.
Yhdessä asiakaspalvelussa työskentelevien kollegojesi kanssa työskentelet tilausten hallinnan, asiakaskyselyjen, raportoinnin ja ennakoivan viestinnän parissa. Työskentelet läheisessä yhteistyössä muun tiimin kanssa varmistaaksesi korkealaatuisen asiakaspalvelun. Jos olet positiivinen ja avoimesti uusiin asioihin suhtautuva henkilö, jolla on hyvät viestintä- ja analyyttiset taidot, saatat olla juuri oikea tähän tehtävään!
Asiakaspalvelussa käsittelemme tilauksia käsittäen muun muassa asiakas- ja tuotetietojen sekä reittien tarkistuksen järjestelmässä. Vastaamme asiakkaiden yhteydenottoihin, jotka useimmiten liittyvät tuotteiden saatavuuteen, toimitusaikoihin ja tilausstatukseen. Tämä edellyttää itsenäistä otetta ja vastuun ottamista kulloinkin käsillä olevasta tehtävästä tai tilanteesta sekä yhteydenpitoa niin Arlan globaalin asiakaspalvelukeskuksen, toimitusketjun, kysynnän suunnittelun kuin myynnin kanssa. Tehtävässä käytetään pääasiassa SAP-toiminnanohjausjärjestelmää ja Salesforce CSM-alustaa.
Työtehtäväsi
Tilausten käsittely järjestelmässä
Asiakaskyselyihin vastaaminen
Asiakaspalautteiden ja reklamaatioiden käsittely
Kuka olet?
Sinulla on kokemusta asiakaspalveluprosesseista ja -palautteen käsittelystä
Viihdyt roolissa, jossa kommunikoit aktiivisesti eri sidosryhmien välillä niin suomen kuin englannin kielellä
Omaksut nopeasti uusien järjestelmien ja toimintamallien käytön
Pystyt aikataulupaineenkin keskellä toimimaan positiivisesti ja ratkaisukeskeisesti
Olet oma-aloitteinen ja otat vastuun omasta tehtäväkentästäsi. Samalla olet joustava ja valmis auttamaan muita tiimiläisiä hyvän palvelukokemuksen takaamiseksi asiakkaillemme
Täällä Sipoossa sinua odottavat mukavat työkaverit, jotka perehdyttävät sinut tehtävääsi. Arlalla pääset näkemään miten elintarviketalo toimii aina tuotannosta kaupan maitokaappiin.
Henkilöstön hyvinvointi on meille tärkeää, ja tuemme työssäjaksamista monin eri keinoin. Fyysistä työkykyä tukevat sähkösäädettävät työpöydät ja muut ergonomiaa tukevat työvälineet. Toimitilojemme yhteydessä löydät myös uima-altaan, kuntosalin sekä viihtyisän henkilöstöravintolan.
Oletko uusi kollegamme?
Hienoa, haku on auki 12.1.2024 saakka, mutta käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!
Lisätietoja tehtävästä antaa Customer Service Team Leader Maija Pietiläinen puhelimitse ti 31.1. klo 14-15 tai pe 8.1. klo 14-15 p. 050 379 9496.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 12.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.