Palveluneuvoja, Asiointipalvelut
Innostutko asiakaspalvelusta ja asiakkaiden auttamisesta digipalveluissa? Liity Espoon kaupungin asiakaspalvelutiimiin!
Etsimme energistä ja positiivista palveluneuvojaa sijaisuuteen Espoo-infon Leppävaaran pisteeseen. Työvuoroja on mahdollisesti myös muissa Espoo-infon pisteissä. Tässä roolissa pääset auttamaan asiakkaita monipuolisesti ja kehittämään heidän digitaitojaan.
Mitä tarjoamme:
Monipuolinen työympäristö ja työtehtävät: Olet Espoon kaupungin asiakaspalvelun kasvot kuntalaisille. Tehtäviin kuuluu Espoon kaupungin palvelujen neuvonta asiakkaille, sekä yhteistyökumppaneiden, kuten HSL:n ja Kelan asiakasneuvontaa. Digituki on olennainen osa työtämme. Työ sisältää myös liikkuvaa palvelua, jossa jalkaudumme yhteistyökumppaneiden tiloihin työparina.
Mukava tiimi: Liity osaksi innostavaa ja tukevaa työyhteisöä.
Kehittymismahdollisuudet: Mahdollisuus kehittää omaa osaamistasi ja vaikuttaa työn kehittämiseen.
Odotamme sinulta:
Asiakaspalveluasennetta: Positiivinen ja asiakaslähtöinen työote.
Digitaalisten palvelukanavien hallintaa: Kykyä opastaa asiakkaita käyttämään palveluja itsenäisesti.
Sopeutumiskykyä: Valmiutta toimia muuttuvassa työympäristössä ja kokeilla uusia toimintatapoja.
Jos tämä kuulostaa sinulta, lähetä hakemuksesi ja tule mukaan tekemään Espoosta entistä parempi paikka asua ja asioida!
Työpaikan nimi ja osoite: Leppävaaran asiointipiste, Leppävaarankatu 9, 02660 Espoo.
Työaika: 36 h 15 min/vko.
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus.
Tehtävä on määräaikainen ajalle 21.10.2024-30.6.2025, (tai aloitus sopimuksen mukaan).
Kelpoisuusvaatimukset: Soveltuva korkeakoulu- tai opistotasoinen tutkinto tai ammattitutkinto.
Edellytykset: Asiakastyö vaatii oma-aloitteisuutta ja ulospäinsuuntautuneisuutta. Tehtävässä edellytetään myös numerotarkkuutta, vastuullisuutta ja tiimityötaitoja, sekä hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa. Palvelemme asiakkaitamme kolmella kielellä, joten myös sujuva englannin ja ruotsin asiakaspalvelukielen osaaminen on tärkeää. Käytämme työssämme päivittäin useita erilaisia tietojärjestelmiä, joten edellytämme myös valmiutta järjestelmien nopeaan oppimiseen.
Eduksi luetaan avoin ja rohkea palveluasenne, sekä kiinnostus digineuvontaan. Kassakokemus on myös eduksi.
Espoossa jokaisella työpäivälläsi on merkitys: parannat kaupunkilaisten arkea!
Arvostamme osaamistasi ja kannustamme sinua ylläpitämään ja kehittämään ammattitaitoasi. Mahdollistamme sen tarjoamalla monipuolista täydennyskoulutusta, ja tuemme esimerkiksi suomen kielen opiskelua. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut (mm. lounas-, liikunta- ja työmatkaetu sekä apua vuokra-asunnon hankintaan). Olemme sitoutuneet toteuttamaan työyhteisössämme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta. Haluamme, että meillä työskentelee niin eri-ikäisiä ja eri sukupuoliin kuin eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmiin kuuluvia ammattilaisia.
Käytämme haussa anonyymia rekrytointia. Hakijan nimi, yhteystiedot sekä muut henkilöön viittaavat tiedot ovat piilossa haastatteluun saakka. Kerrothan siis hakemuslomakkeessa tehtävän kannalta olennaisesta osaamisestasi ja kokemuksestasi.
Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä, ole yhteydessä lisätietojen antajaan.
Mikäli sinulla on erityistarpeita liittyen esim. työpaikan esteettömyyteen tai olosuhteisiin, voit myös lähettää kysymyksesi keha.rekrytointi@espoo.fi. Selvitämme asian paljastamatta henkilöllisyyttäsi.
Lue työstä, jolla on merkitystä: https://www.esitteemme.fi/espoonrekry/MailView/