Etsitkö työyhteisöä, jossa saat loistaa? Oletko tiimipelaaja ja innostava työkaveri? Tule meille rakentamaan kestäviä menestystarinoita!
Asiakkaidemme menestyksen mahdollistaminen ja oikeusturvasta huolehtiminen ovat olemassaolomme perusta. Castrén & Snellman on vaativien asianajopalveluiden edelläkävijä niin yritysjärjestelyissä, riidanratkaisussa kuin kaikilla muillakin liikejuridiikan aloilla.
Etsimme assistenttia Maksukyvyttömyysmenettelyt-tiimiin
Etsimme kokenutta assistenttia vakituiseen työsuhteeseen työskentelemään Maksukyvyttömyysmenettelyt-tiimissämme. Ryhmän assistenttina tulet ensisijaisesti työskentelemään erilaisten maksukyvyttömyysmenettelyihin liittyvien tehtävien parissa (mm. konkurssipesät, yrityssaneeraukset, selvitystilat). Lisäksi tehtäviisi kuuluu toimeksiannon elinkaareen liittyvät toimenpiteet sekä monipuolisesti myös muita erilaisia tehtäviä: dokumentinhallintaa, esitysten ja tarjousten tekemistä, asiakastilaisuuksien järjestämistä, laskutusta sekä muita numerotarkkuutta ja hyvää organisointikykyä vaativia tehtäviä. Aiempi kokemus työskentelystä asianajotoimistossa tai perintätoimistossa katsotaan isoksi eduksi. Tehtävä on kokoaikainen (37,5 h/viikko).
Voit sopia joukkoomme, jos sinulla on
- tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (esim. kaupallinen tai oikeudellinen)
- kokemusta vastaavista tehtävistä ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- erinomaiset IT-taidot sekä halua oppia uutta
- positiivinen ja toimeen tarttuva ”can do” -asenne ja kyky toimia osana isoakin tiimiä
- hyvä organisointi- ja paineensietokyky hektisissäkin tilanteissa
- erinomainen suomen ja englannin kielen taito; muusta kielitaidosta on apua
Toivomme, että jaat kanssamme yhteiset arvot ja ylläpidät osaltasi erinomaista tiimihenkeämme.
Meitä vie eteenpäin kipinä tarjota Suomen parasta asianajopalvelua ja olla alamme paras työpaikka. Huolehdimme työntekijöidemme kehittymisestä ja hyvinvoinnista tarjoamalla runsaasti mahdollisuuksia ammatillisen osaamisen kehittämiseen. Työsuhde-etumallimme Etulaari mahdollistaa omien tarpeittesi ja mieltymystesi mukaiset henkilöstöedut. Hybridityömallimme mahdollistaa joustavan vaihtelun läsnä- ja etätyöskentelyn välillä. Haluamme myös huolehtia työn ja muun elämän tasapainosta.
Hae tehtävää
Lähetä CV:si ja hakemuksesi verkkosivujemme kautta viimeistään perjantaina 31.5.2024. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, ja voimme kutsua sinut tapaamiseen toimistollemme (Eteläesplanadi 14, Helsinki). Rekrytointiprosessiimme kuuluu myös soveltuvuusarviointi ja englannin kielen testaus.
Lisätietoja tehtävästä, tiimistämme ja Castrén & Snellmanista työnantajana saat Heidi Pirhoselta (puh. 040 192 5552). Tavoitat Heidin parhaiten keskiviikkona 22.5. klo 10-11 ja maanantaina 27.5. klo 14-15.
Evästeasetukset saattavat vaikuttaa hakulomakkeen aukeamiseen. Mikäli hakulomake ei aukea, voit kokeilla avata lomakkeen englanninkielisen nettisivun kautta. Kielivalinnan voit tehdä sivun oikeasta yläkulmasta. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä haun yhteyshenkilöön. Olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin viimeistään 19.6.
Uskomme, että tyytyväiset työntekijät takaavat tyytyväiset asiakkaat. Teemme aktiivisesti töitä monimuotoisemman työelämän rakentamiseksi ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi emmekä hyväksy syrjintää tai häirintää missään muodossa. Meillä saat olla oma itsesi. Toivomme hakijoiksi eri ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä erilaisiin kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.
Lue lisää arvoistamme ja vastuullisuustyöstämme.
Täältä löydät asiakastarinoitamme.
Tutustu meihin myös Urapolku-sivustollamme.