Haemme viittä palveluneuvonnan ammattilaisia eripituisiin sijaisuuksiin suun terveydenhuollon asiakaspalvelukeskukseen. Jakson aloitusajankohdasta ja pituudesta voidaan sopia erikseen.
Meillä suun terveydenhuollossa työskentelee yli 700 suun terveydenhuollon ammattilaista eri puolilla kaupunkia. Tarjoamme asiakkaillamme kaikkia perus- ja erikoishammashoidon palveluja sekä kehitämme niitä jatkuvasti asiakaslähtöisesti.
Palveluneuvoja-hammashoitaja toimii asiakaspalvelukeskuksessa suun hoitotyön asiantuntijana asiakkaan yksilöllisen suun ja hampaiden hoidontarpeen ja sen kiireellisyyden arvioinnissa sekä terveydenedistämisessä. Ydintehtävänä on tarpeellisen ja oikea-aikaisen suun terveyspalvelun saavutettavuuden turvaaminen. Hoidontarpeen arvioinnissa selvitetään yhteydenoton syy, sairauden oireet ja vaikeusaste sekä kiireellisyys asiakkaan antamien esitietojen perusteella. Arvostamme kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja/tai suun terveydenhuollon palveluista. Käytännön tietoliikennetaidot ovat eduksi (Teams, Apotti, ym. järjestelmät).
Päätöksenteon tukena on helppo pääsy yhteisiin ohjeistuksiin ja ajantasaisiin näyttöön perustuviin tietolähteisiin sekä moniammatillisen tiimin tuki. Asiakaspalvelukeskuksen sydän sykkii suun terveydelle ja asiakkaan ohjaamiseen sopiviin palveluihin oikea-aikaisesti.
Palvelutarpeen arviointi, ajanvaraus ja neuvonta tapahtuvat monikanavaisesti SOTE:n terveys- ja hyvinvointimallin (THK) mukaisesti. Terveys- ja hyvinvointikeskuksen asiakkaina on koko Stadi. Meille tulee vuosittain noin 300 000 puhelua ja 30 000 chat- tai MAISA-yhteydenottoa. Päivittäisiä yhteydenottoja on noin 2000. Jokaisen asiakaspalvelijan tekemä työ vaikuttaa suoraan asiakkaan saamaan palveluiden saatavuuteen, vaikuttavuuteen ja tuottavuuteen.
Asiakaspalvelukeskusta arvostetaan, meille hakeudutaan mielellään töihin, työtyytyväisuus on hyvä ja henkilöstön vaihtuvuus on pieni. Tavoitteenamme on saada yhteydenoton jälkeen asiakas toteamaan: "Olipa tämä erinomaista palvelua"
Kelpoisuusehto:
Lähihoitajan tutkinto suu- ja hammashoidon koulutusohjelmalla tai hammashoitajan tutkinto. Tehtävässä edellytetään terveydenhuollon ammattihenkilöstä annetun lain 559/1994 mukaista laillistusta Suomessa.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.
Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n mukaista rokotussuojaa.
Lisäksi edellytämme:
Hyvien vuorovaikutustaitojesi avulla kartoitat asiakkaan tarpeet ja tarjoat hänelle sopivimmat ratkaisut. Olet rauhallinen, kärsivällinen ja kannustava palveluneuvoja, jolla on hyväntahtoinen pilke silmäkulmassa ja hymyilevä ääni. Tehtävässä palvelet asiakkaita puhelimitse sekä sähköisesti Apotin Maisa-portaalissa ja hammashoidon chatissa. Asiakkaan kysymykset liittyvät usein hammashoitoloiden palveluihin tai potilaan oikeuksiin, suun terveyteen ja -sairauksiin. Sinun roolisi on varmistaa, että asiakkaalla on käytössään juuri hänelle sopivat palvelut, oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.
Luetaan eduksi:
Odotamme sinulta joustavuutta, vahvoja työelämätaitoja sekä arvostavaa ja itseohjautuvaa työotetta moniammatillisessa tiimissä.