Tietoa tehtävästä
Etsimme DNA:n Yritysliiketoiminnan asiakaskokemuksen kehittämisen ja markkinoinnin yksikköön kokenutta palvelumuotoilijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Tehtävä sijoittuu Helsinkiin, mutta meillä voit työskennellä myös mutkattomasti etänä.
Tulet työskentelemään osana asiakaskokemuksen ja markkinoinnin -tiimiä. Palvelumuotoilijana osallistut monenlaisiin asiakaskokemuksen ja UX-kehittämisen projekteihin ja teet yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa. Tyypillisesti vastuullasi olevat projektit ovat end-to-end -asiakaskokemusta rakentavia tai asiointimallien kehittämiseen liittyviä asiakasymmärrystä syventäviä, joten työskentelet läheisesti sekä markkinoinnin että liiketoiminnan asiantuntijoiden kanssa yhteistyössä.
Työhön sisältyy myös mittaamiseen ja analysointiin sekä konseptien kehittämiseen liittyvien asiointipolkujen ja feedback loopien kehittäminen yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Oman yksikön lisäksi tärkeitä työkavereita löytyy erityisesti liiketoiminnoista ja asiakasrajapinnoista, mutta todennäköisesti lähes kaikkialta DNA:lla sekä pohjoismaisista CX kollegoista Telenor-konsernitasolla.
Tärkeimmät vastuualueesi:
-
Suunnittelet ja toteutat asiakasymmärrys- / palvelumuotoiluprojekteja itsenäisesti, projektin vetovastuussa tai suunnittelet ja toteutat muiden projektien asiakasymmärrys- / muotoiluvaiheita tai muita pienempiä kokonaisuuksia
-
Olet mukana projekteissa syntyneiden ratkaisujen toteutuksessa ja ylläpidossa sekä niiden kehityksessä ja sitouttamassa organisaatiota ratkaisujen jalkautuksessa
-
Koostat asiakasymmärryksestä erilaisia katsauksia tai taustoituksia päätöksenteon tueksi, projektien taustamateriaaleiksi tai muihin tarkoituksiin
-
Tuet yksikön muuta toimintaa, esimerkiksi analyysien yms. toteutusta omalla tietämykselläsi ja osaamisellasi
-
Työskentelet vuorovaikutuksessa paitsi sisäisesti, myös asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden sekä välillä myös yhteistyökumppaneiden kanssa
-
Olet osa asiakaskeskeisyyskyvykkyyden kehitystä ja tuet omalla työpanoksellasi organisaation
Mitä voimme tarjota sinulle?
DNA:n Yritysliiketoiminnan Asiakaskokemus ja markkinointiyksikkö vastaa asiakastyytyväisyysmittauksesta, asiakasymmärryksen syventämisestä sekä asiakaskokemuksen kehityksestä. Yksikössä toimii CX-asiantuntijoiden lisäksi myös B2B markkinoinnin tiimi, jonka vastuulla on yritysasiakkaille suunnatut markkinointi- ja asiakasviestintätoimenpiteet. Asiakaskokemus on DNA:n strateginen tavoite ja tiimimme vastuulla on varmistaa kehitystä sekä keinoja, joilla mahdollistamme asiakkaille erinomaisen asiakaskokemuksen kasvattamalla asiakaskeskeisyyskyvykkyyttä organisaatiossa.
Me asiakaskokemuksen parissa työskentelevät innostumme muun muassa siitä, että palveluillamme on tärkeä yhteiskunnallinen merkitys ja laaja asiakaskuntamme mahdollistaa sen, että suunnittelemillamme ratkaisuilla pääsemme vaikuttamaan potentiaalisesti satojen tuhansien suomalaisten arkeen tuottamalla palveluja ja ratkaisukokonaisuuksia sekä yrityksille, että julkishallinnon organisaatioille. DNA haluaa olla datajohdetun kehityksen ja koneoppimisen edelläkävijä, joten myös palvelumuotoilutyössä pääset tekemään yhteistyötä DNA:n dataosaajien kanssa.
Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme sinulle inhimillisen ja omanlaisen työpaikan, jossa nopeus, rohkeus ja mutkattomuus näkyvät päivittäisessä arjessamme. Omanlainen työyhteisö on rikkautemme ja arvostamme sinua juuri sellaisena kuin olet. Välittämättä iästäsi tai sukupuolestasi, riippumatta siitä miltä näytät, mistä tulet, ketä rakastat tai miten juuri sinä näet maailman. Tavoitteenamme on olla erinomainen työpaikka kaikille DNA:laisille ja kehitämmekin jatkuvasti käytäntöjämme varmistaaksemme tämän toteutumisen.
Millaista uutta tiimiläistä me etsimme?
Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään sopiva koulutus sisältäen palvelumuotoilun opintoja. Ydinosaamistasi ovat palvelumuotoilun ajattelutavat, työtavat ja menetelmät. Kiikarissa on ensisijaisesti kokeneempi palvelumuotoilun ammattilainen, joten sinulla on todennäköisesti jo kokemusta isojenkin projektien läpiviennistä, erilaisista projekteista ja käytännön laajaa kokemusta asiakasymmärryksen ja palvelu- ja businessmuotoilun metodeista ja niiden hyödyntämisestä. Arvostamme UX design kokemusta sekä kykyä kiteyttää ja visualisoida komplekseja asiointipolkuja ja prosesseja helposti viestittäviksi kokonaisuuksiksi.
Henkilönä saat innostettua muita mukaasi ja sinulla on kyky saada asioita puskettua eteenpäin.
Tehtävä edellyttää hyvää suomen kielen ja englannin kielen taitoa.
Kiinnostuithan? Odotamme hakemustasi jo innolla!
Hakuaika päättyy 16.12.2024. Toivomme sinun liittävän CV:n lisäksi hakukirjeen. Voit jättää hakemuksesi suomeksi tai englanniksi.
Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, tai haluat keskustella paikasta tarkemmin, voit ottaa yhteyttä rekrytoivaan esihenkilöön Mira Kariolaan (5.12. klo 13:30-14:00 ja 9.12. 12:00-13:00 ja klo 14:30-15:00), p. 050 406 0722.
DNA lyhyesti:
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 997 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 700 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä DNA_fi, Facebookissa DNA.fi ja LinkedInissä DNA-Oyj.
Alla olevista linkeistä löydät lisätietoja asioista, jotka saattavat kiinnostaa sinua.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 16.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.