Toimisto- ja logistiikka-assistentti, Offirex Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 6.11.2024
  • Hae viimeistään 17.11.2024
  • Palkkaus: 17€/t
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Offirex Oy on tietokonetyöskentelyyn tarkoitettujen ergonomiatuotteiden valmistukseen, maahantuontiin ja tukkumyyntiin erikoistunut B2B-yritys, jonka myynnistä 90 % on vientiä jälleenmyyjille. Offirex Oy:n tavoitteena on tarjota innovatiivisia tuotteita, joita tarvitaan päätetyöskentelyyn. Voit tutustua yritykseen lisää täältä: www.offirex.com.

Offirex etsii osa-aikaista työntekijää monipuolisiin vientiyrityksen tehtäviin. Työtehtäviin kuuluu mm. toimitusjohtajan assistenttitehtäviä, laskutusta, verkkosivuston päivitystä, tuoteneuvontaa asiakkaille sekä tavaran tilaamista, vastaanottoa, pakkausta, lähetystä ja erilaisia ad hoc -tehtäviä. Lisäksi tehtäviisi voi kuulua osaamisesta riippuen tuotteiden valokuvaaminen. Tehtävä on erinomainen mahdollisuus päästä näkemään viennin maailmaa lähietäisyydeltä ja amk-opiskelijoille suorittaa harjoittelu.

Tehtävä on osa-aikainen ja työtunnit voidaan sopia joustavasti esimerkiksi opintojen ohelle. Suurin osa työpäivistä voidaan tehdä etänä. Huomioithan, että tehtävä edellyttää sitoutumista vähintään vuoden 2025 loppuun asti. Kokopäivätyötä ei ole tarjota kesän ajaksi, mutta etuna on mahdollisuus pidempään kesälomaan kuin normaalisti kesätöissä.

Hakijalta edellytetään:
- korkeakouluopintoja (amk / yliopisto)
- sitoutumista toimeen vähintään vuodeksi (minimi vuoden 2025 loppuun saakka)
- sujuva suomen ja englannin kielen taito

Eduksi luetaan:
- valokuvaustaidot tuotekuvauksiin / osaaminen järjestelmäkameran käytöstä
- keskimääräistä paremmat IT-taidot
- ranskan / ruotsin / saksan kielen osaaminen

Lisätietoja: Juha Ryynänen, toim.joht., puh. 040 718 7505 (ei tavoitettavissa 15.-25.11.2024)

Jos toimi kiinnostaa, lähetä hakemuksesi osoitteeseen juha@offirex.com viimeistään 17.11.2024

Hae työpaikkaa osoitteesta