Toimistotyöntekijä, henkilöstöhallinto, Promotek Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2024
  • Hae viimeistään 30.10.2024
  • Palkkaus: 12.00€/t
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Promotek Oy hakee osa-aikaista HR-assistenttia liittymään tiimiimme. Tässä roolissa sinulla on tärkeä rooli HR-toiminnoissamme. Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat työntekijähakemusten käsittely, työhaastattelujen suorittaminen, työntekijöiden palkkaaminen ja promootiopaikkojen varaaminen puhelimitse ja sähköpostitse. Tämä on upea tilaisuus henkilölle, joka on intohimoinen henkilöstöhallinnon osaaja.

Tehtävät:
Työntekijähakemusten käsittely: Hallitse hakuprosessi alusta loppuun, hakemusten vastaanottamisesta alustavaan seulontaan.
Työhaastattelujen suorittaminen: Aikatauluta ja suorita haastatteluja, varmistaen sujuva ja ammattimainen kokemus hakijoille.
Työntekijöiden palkkaaminen: Avusta palkkausprosessissa, mukaan lukien työsopimusten valmistelu ja uusien työntekijöiden perehdyttäminen.
Paikkavarausten tekeminen: Koordinoi ja varaa puhelimitse ja sähköpostitse.

Vaaditut taidot:
Työntekijöiden rekrytointi: Kokemus 1-5 vuotta.
Toimistotyö: Kyky noudattaa ja toteuttaa tarkasti annettuja ohjeita. Vahvat suulliset ja kirjalliset viestintätaidot, erityisesti puhelimitse.
Vaaditut kielitaidot:
Suomi: Hyvä Englanti: Hyvä
Yksityiskohdat:
Työsuhde: Osa-aikainen, 50 tuntia kuukaudessa
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:antti.aijo@promotek.fi