(Removed from publishing)

Toimistoassistentti
Cycleurope Finland Oy

Original publication date 16.10.2019

Haemme assistenttia monipuolisiin toimistotehtäviin. Tehtäviisi kuuluu mm. osto- ja myyntireskontran hallinta, kuukausiraportoinnin rutiinit, laskutus ja hyvityslaskut, asiakkaiden ja toimittajien perustaminen ja ylläpitäminen, maksuehtojen ja tuotevalikoimien päivitys, nettikaupan tukitoiminnot sekä postitus. Mainittujen tehtävien lisäksi osallistut asiakaspalveluun, esimerkiksi vaihteen ja sähköpostin kautta tuleviin yhteydenottoihin vastaamalla sekä myyntitilauksia tehden. Tuuraat myös back office -tiimin muita työntekijöitä esimerkiksi lomien aikana. Koska organisaatiomme on pieni, odotamme intoa tarttua myös muihin toimiston sekalaisiin tehtäviin sekä auttaa kiireaikoina joustavasti siellä missä apua tarvitaan. Yrityksemme liiketoiminta on kehittymässä, joten tarjoamme sinulle myös mahdollisuudet kehittää työnkuvaasi kykyjesi ja taitojesi mukaisesti.

Reskontranhoidon perustaidot ja kokemus monipuolisesta toimistotyöstä on edellytyksenä tehtävässä menestymiselle. Edellytämme sinulta oma-aloitteisuutta, oppimishalua ja positiivista asennetta. Lisäksi toivomme sinulta joko ruotsin tai englannin kielen vahvaa osaamista. IT-taitojen tulee olla riittävällä tasolla, ja kokemus ERP-järjestelmistä katsotaan eduksi. Mahdollinen kokemus maahantuonnista ja sen logistiikkaketjusta katsotaan myös eduksi. Organisaatiomme koostuu vahvoista persoonista, kaikki oman alansa kokeneita ammattilaisia, joten näin ollen toivomme sinultakin reipasta asennetta tiimityöskentelyyn ja uskallusta tuoda oma aito itsesi työpaikalle.

Lähetä hakemus palkkatoiveineen ja ansioluettelolla. Tehtävä täytetään heti kun sopiva henkilö siihen löytyy.