Projektikoordinaattori/admin IT-projektiliiketoiminnan seurantaan
Barona IT

Original publication date 13.9.2017

IT-projektiliiketoiminnan projektien elinkaaren hallinnointi, seuranta ja ERP-järjestelmän pääkäyttäjyys.

Etsimme asiakkaamme projektiliiketoimintaan Projektikoordinaattoria työskentelemään projektiliiketoiminnan elinkaareen liittyvien hallinnointitehtävien parissa.

  • Toimit ERP-järjestelmän pääkäyttäjänä ja tuet muita käyttäjiä käytännön ongelmatilanteissa.

  • Hallinnoit projektien elinkaareen liittyviä tehtäviä järjestelmissä sekä varmistat että niiden tiedot ovat täsmällisiä ja saatavissa oikeasta paikasta oikeaan aikaan.

  • työskentelet niihin liittyvän myyntilaskutuksen seurannan parissa.

  • Suunnittelet käytännön prosesseja, jotta projektien elinkaareen liittyvät toimenpiteet olisivat järjestelmällisiä ja toiminta tehokasta.

Tässä roolissa arvostamme seuraavaa kokemusta ja ominaisuuksia:

  • Toiminut aikaisemmin järjestelmän pääkäyttäjänä tai ylläpitäjänä. Plussaa mikäli olet aikaisemmin käyttänyt ERP-järjestelmiä.

  • Sinulla on aikaisempaa työkokemusta joko IT- tai konsultointiympäristöstä ja ymmärrät niiden lainalaisuuksia.

  • Sinulla on hyvät Office-taidot ja opettelet sujuvasti uusien järjestelmien käyttöä.

  • Olet analyyttinen ja työskentelet järjestelmällisesti. Kehität mielelläsi prosesseja käytännön asioiden pyörittämiseen ja pidät useita lankoja käsissäsi sujuvasti.

  • Sinulla on sujuva Suomen- ja Englanninkielentaito sekä suullisesti että kirjallisesti.

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja tavoitteenamme on löytää hänet kiireellisesti. Työ alkaa 6kk määräaikaisuudella, jonka jälkeen tavoitteena on palkata henkilö vakituiseen työsuhteeseen. Lisätietoja antaa Talent Acquisition konsultti Juha Kuuttinen (juha.kuuttinen@barona.fi, 0503550700).

Additional information

  • Ad number: 1059405
  • Employment: Fixed-term employment
  • Type of job: Full-time
  • Application period ends: 27.9.2017
  • Application submission address: Website
  • Location: Helsinki