(Removed from publishing)

Palkanlaskija
New Yorker Finland Oy

Original publication date 14.10.2019

Haemme palkanlaskijaa New Yorker Finland Oy:n toimistolle Helsinkiin.

 

Ovatko kehittyminen ja uudet haasteet käyttövoimasi? Jos vastasit kyllä, sopisit hyvin tiimiimme. NEW YORKER työllistää tällä hetkellä yli 16 000 henkilöä. Tahtoisitko olla yksi heistä? Kirjoitamme yhteistä menestystarinaamme testaamalla uusia menetelmiä sekä pyrkimällä hyvään yhteistyöhön, litteään organisaatiorakenteeseen ja avoimeen viestintään. NEW YORKER on pitänyt paikkansa muotimaailmassa jo yli 40 vuoden ajan. Ensimmäisestä myymälästä Saksassa on versonut 44 maahan yli tuhat myymälää.

New Yorkerin Suomen toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingissä. Pohjoismaiden tiimissä työskentelee tällä hetkellä noin 20 työntekijää talouden, palkanlaskennan, henkilöstöhallinnon ja hallinnon tehtävissä. Suomen toimisto kattaa tällä hetkellä 2 työntekijää. Palkanlaskentamme on tällä hetkellä ulkoistettu, mutta tarkoituksemme on jatkossa suorittaa palkanlaskenta sisäisesti.

Mitä odotamme sinulta?
Toivomme sinulla olevan tehtävään soveltuva koulutus sekä muutaman vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä. Tiedät, että tietyt vuoden jaksot ovat stressaavampia kuin toiset ja osaat siksi suunnitella työsi itsenäisesti ja jäsennellysti. Perehdytämme sinut luonnollisesti työhön ja tuemme sinua varmistaaksemme, että selviät vastuusta.

Viihdyt pienessä konttorissa ja kotoisassa ilmapiirissä ja arvostat mahdollisuutta sovittaa itse työaikojasi.

Pääasialliset vastuualueesi ovat:

  • Koko Suomen henkilöstömme palkanlaskenta voimassa olevien lakien ja säädöksien mukaisesti
  • Palkanlaskentaprosessin hoito New Yorker Finland OY:n ohjeistuksien mukaisesti
  • Verotuksen, eläkemaksujen ja sosiaalimaksujen raportointi
  • Sisäinen ja ulkoinen raportointi ja tilastointi
  • Alue- ja myymäläpäälliköiden tuki ja tilastointi lomiin ja palkkoihin liittyen
  • Rutiinien ja ohjeistuksien laatiminen ja päivittäminen
  • Osallistuminen palkanlaskentaprosessin sisäistämiseen
  • Vuosittaiset palkankorotukset
  • Muut yleiset palkanlaskennan tehtävät sekä yleiset hallinnolliset HR- tehtävät

Vaatimukset

  • Vähintään 1-3 vuoden kokemus vastaavista tehtävistä
  • Tehtävään soveltuva koulutus
  • Aloitekykyisyys ja proaktiivinen työskentelytapa
  • Kyky rakentaa vahva luottamussuhde eri sidosryhmien kanssa
  • Kyky ottaa vastuu omasta työskentelystä
  • Erinomainen suullinen ja kirjallinen suomi ja englanti. Saksan ja ruotsin kielitaito eduksi, mutta ei välttämätöntä

Oletko edelleen kiinnostunut? Pääset osaksi mukavaa tiimiä, jonka arvoja ovat yhteisöllisyys, kunnioitus ja positiivinen asenne kehitykseen. Luvassa on työpaikka, jossa on tilaa mielipiteille ja selkeälle dialogille.

Työaika/työsuhteen kesto: Kokopäivätyö, joka on voimassa toistaiseksi. Työ alkaa sopimuksen mukaan niin pian kuin mahdollista.

Lisätietoja: Pietari Kuronen, HR Generalist +358 (0) 40 0422 899, pkuronen@newyorker.de

Hakemukset: : Emme ota vastaan postitse tai sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia, vaan hakemuksen voi lähettää ainoastaan ulkoisen sivuston kautta (linkki alla). Käsittelemme hakemuksia sitä mukaa kun niitä tulee. Lähetä siis hakemuksesi palkkatoiveineen niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 01.11.2019.