(Removed from publishing)

Palkanlaskennan asiantuntija
Azets Insight Oy

Original publication date 22.1.2020

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.   

Houkuttelevatko uudet haasteet palkanlaskennan asiantuntijana? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi oikeasti arvostetaan?

Haemme Tampereelle

Palkanlaskennan asiantuntijaa

Työssäsi pääset tekemään monipuolisia tehtäviä palkkahallinnon parissa. Palkanlaskennan asiantuntijana arkesi koostuu nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja asiakkaiden tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa.  Pääset myös osallistumaan asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon. 

Miksi Azetsille?

Pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessämme. Joukostamme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja kannustavat toinen toisiaan. Esimiehesi tuen lisäksi saat tiimisi täyden tuen ja kattavan perehdytyksen. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja järjestelmät. Pakettia täydentävät hyvät henkilöstöedut, kuten laaja työterveyshuolto sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu.  

Mitä etsimme?

Etsimme joukkoomme osaajaa, jolta löytyy aiempaa kokemusta palkanlaskennasta ja kaupallinen koulutus. Tunnet eri työehtosopimuksia, olet käyttänyt palkanlaskentajärjestelmiä ja olet kenties osallistunut palkka- ja HR-prosessien kehittämiseen. Toivomme myös, että olet asiakaspalveluhenkinen ja innokas oppimaan uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen tekijä, jolle laadukas lopputulos on tärkeää aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Englannin kielen taito on etu, mutta ei välttämätöntä.

Terveiset tulevalta tiimiltäsi

Tampereen palkanlaskennan organisaatiomme koostuu kahdesta tiimistä ja yli 20 palkanlaskennan huippuosaajasta. Meillä asiantuntijatyössä yhdistyy joustavuus ja itsenäisyys työpäivien suunnittelussa sekä mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.

Paikka ovat vakituinen ja kokoaikainen. Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jos haluat tietää vielä lisää meistä ja tehtävästä, olethan meihin yhteydessä. Jos sen sijaan vakuutuit heti, lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevasta linkistä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.2.2019. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja saat arkisin 8-9 välillä Petra Pohjolaiselta p. 040 828 2381. 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue palkanlaskijamme Tiinan blogikirjoitus tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter