(Removed from publishing)

Päällikkö
Espoon kaupunki, Terveyspalvelut

Original publication date 24.1.2020

Asiakaspalvelukeskuksen päälliköksi Espooseen

Verkostomainen viiden kaupunkikeskuksen Espoo on vastuullinen ja inhimillinen
edelläkävijäkaupunki, jossa kaikkien on hyvä asua, oppia, tehdä työtä ja yrittää ja jossa espoolainen voi aidosti vaikuttaa. Reagoimme ketterästi toimintaympäristön muutoksiin ja näytämme suuntaa tulevaisuuteen.

Oletko vakuuttunut perusterveydenhuollon merkityksestä? Haluatko olla mukana näköalapaikalla kehittämässä toimintaa pitkäjänteisesti ja ennakkoluulottomasti kohti uutta sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämismallia?
Haemme uuteen perustettavaan asiakaspalvelukeskukseen johtajaa, jolla on kyky yhdessä työntekijöiden kanssa saavuttaa tulostavoitteet ja saattaa erilaiset kehitysprojektit maaliin. Arvostammekin kokemusta muutosjohtamisesta ja valmiita verkostoja alalla.
Tehtävässä vastaat Espoon terveysasemapalveluiden keskitetyn asiakaspalvelukeskuksen käynnistämisestä ja toiminnasta. Tämä 'virtuaalinen terveysasema' palvelee kuntalaisia monikanavaisesti: puhelimitse, etävastaanotoin ja digitaalisesti mm chatin kautta. Yksikössä työskentelee 30 hoitajaa ja lähiesimiehenä palveluvastaava. Toimitila on Olarissa.
Osallistut myös Espoon terveysasematoiminnan johtoryhmän työskentelyyn ja digipalvelujen kaupunkitasoiseen kehittämiseen.

Työn aloitus: 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan

Kelpoisuusvaatimus: soveltuva ylempi korkeakoulututkinto

Luemme eduksi aiemman johtamiskokemuksen ja näytön tuloksekkaasta terveydenhuollon kehittämistyöstä erityisesti digipalvelujen osalta.

Teemme työtä, jolla on tärkeä kansanterveydellinen merkitys. Uudistamme toimintaamme vastaamaan tuleviin haasteisiin. Pidämme tärkeänä palvelujen asiakaslähtöisyyttä, saatavuutta ja kuntalaisten terveyden edistämistä sekä henkilöstön tyytyväisyyttä ja hyvinvointia. Työyhteisöissämme noudatetaan seuraavia pelisääntöjä: www.espoo.fi/pelisaannot