(Removed from publishing)

Lähitukihenkilö yritysasiakasympäristöön
Barona IT Oy

Original publication date 15.11.2019

Etsimme IT-alan asiakasyrityksellemme lähitukihenkilöä pääkaupunkiseudulle liikkuvaan lähitukitehtävään. Mikäli viihdyt asiakasrajapinnassa ja työasemaympäristön ylläpitotehtävissä, saatat olla etsimämme henkilö!

Toimenkuva on laaja käsittäen tarpeen mukaan mm. työasema-asennuksia ja teknistä ongelmanratkontaa sekä käyttäjätukea yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia vaihteleviin tilanteisiin.

Työtuntien määrä saattaa joustaa projektien tarpeiden mukaan.

Tehtävään edellytämme:

  • soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

  • osaamista Windows työasemaympäristöistä (7 ja 10)

  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää osaamista

  • osaamista MS Active Directoryn käyttäjähallinnasta

  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, tulostusongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

  • myös jonkin verran rautaosaamista

  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

  • ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

  • positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

  • dokumentointivalmiuksia

  • ajokorttia ja mahdollisuutta oman auton käyttöön

  • mahdollisuutta käyttää työkielinä sujuvan suomen lisäksi myös englannin kieltä

Tarjoamme:

  • mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön

  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi IT alalla

  • itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota

Katso, millaisiin yrityksiin kauttamme on mahdollista työllistyä osoitteesta: barona.fi/techsupport.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi meille jo tänään ja liität mukaan CV:si. Haastattelemme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.