(Removed from publishing)

Försäljningsreskontrans handläggare
Kirkkohallitus, Kirkon palvelukeskus

Original publication date 11.1.2019

Till Kyrkans servicecentrals söker vi för ett ordinarie arbetsavtalsförhållande

Försäljningsreskontrans handläggare

Till försäljningsreskontrans handläggares uppgifter hör våra kunders inköps, försäljnings-, rese och kostnadsfakturors behandling och skötseln av reskontran. Vi önskar att du är en lagspelare utrustad med goda interaktionsfärdigheter och positiv läggning och att du är intresserad av att utvecklar dina yrkeskunskaper.

Vi erbjuder fast anställning i trivsamma kontorslokaler, inskolning för arbetet och flexibel arbetstid som gör att du kan passa ihop arbetet med din livssituation. Arbetsplatsen i Kyrkans Servicecentral är i Uleåborg kontor.

För att kunna sköta uppgiften förutsätts lämplig yrkesutbildning eller yrkesexamen och erfarenhet av inköps-, försäljnings eller rese- och kostnadsfakturering. Som merit räknas erfarenhet av verksamhetsstyrningsprogrammet SAP, församlingsenheters ekonomiförvaltning och muntliga och skriftliga kunskaper på svenska.

Om du tilltalas av utmaningar och vill arbeta i en aktiv organisation, sök jobb hos oss!

Lönen bestäms enligt kravgrupp 403 i Kyrkans allmänna tjänste- och arbetskollektivavtal (grundlön 2 083,56 euro/mån). Utöver detta betalas en årsbunden lönedel som baserar sig på arbetserfarenhet. En prövotid på sex (6) månader tillämpas. Arbetsförhållandet börjar så fort som möjligt, enligt överenskommelsen.

Ansökan lämnas via den elektroniska rekryteringstjänsten på adressen sacrista.fi - snabblänkar - Lediga jobb senast söndagen den 27 januari 2018 före kl. 16.