(Removed from publishing)

Business Owner, S-mobiili
SOK

Original publication date 18.12.2019

Jokainen suomalainen tuntee meidät ja meidän tekemisillämme on väliä. Olemme suomalaisten korkealle arvostama brändi, jolla on vahva arvopohja. Tältä hyvältä perustalta lähdemme nyt kehittämään entistäkin vaikuttavampaa asiakasomistajuutta, jossa digitaalisilla hyötypalveluilla on merkittävä rooli.

Oletko Sinä se henkilö, joka saa digitaaliset hyötypalvelumme tuottamaan parhaiten arvoa asiakasomistajillemme? Haemme nyt innovatiivista ja kokenutta digitaalisten palveluiden liiketoimintaosaajaa

Business Owner tehtävään SOK Mediaan

SOK MEDIA vastaa S-ryhmän viestinnästä, markkinoinnista, kanavista, niihin liittyvästä digitaalisesta palvelukehityksestä sekä asiakasomistajaohjelmasta, jota johtaa Pekka Litmanen (SVP, Customer Relations & Loyalty ja SOK Median johtoryhmän jäsen), jolle myös digitaalisten hyötypalveluiden Business Owner raportoi.

Tulevaisuudessa asiakkaamme saavat yhä enemmän hyötyä, helppoutta ja merkityksellisiä palveluita asiakasomistajiemme digitaalisten hyötypalveluiden kautta. Nämä palvelut kuten S-mobiili ja Oma S-kanava määrittävät yhä vahvemmin, millainen on asiakkaanamme olemisen kokemus ja asiakasomistajaohjelmamme. Kuinka sitten tuotamme digitaalisilla hyötypalveluillamme parhaiten arvoa asiakasomistajillemme? Tule sinä kertomaan se meille yhden Suomen tunnetuimman digipalvelukokonaisuuden Business Ownerina.

Asiakkaiden odotukset yrityksiä kohtaan kasvavat samalla kun asiakastarpeet meillä kullakin ovat hyvin erilaisia. Asiakasomistajuudessa ei ole kyse vain laajasti kertyvästä Bonuksesta, vaan se on myös vaikuttamista omiin arjen valintoihin vastuullisesti. Se tarkoittaa myös mahdollisuutta parantaa omaa arkea S-mobiilin Säästäjä- ja Omat ostot -palveluilla. Asiakasomistajuuteen ja S-Etukorttiin ollaankin tyytyväisempiä kuin koskaan. Kuinka jatkamme tästä? Kuinka me tulevaisuudessa autamme asiakkaitamme saavuttamaan omia tavoitteita yrityksemme asiakasomistajana – siitä pääsemmekin sinuun.

Tehtävässäsi vastaat asiakasomistajuuteen liittyvien digitaalisten palveluiden vaikuttavuudesta ja kehittämisestä. Johdat muun muassa S-mobiilin tarjoamien palveluiden asiakastarvelähtöistä kehittämistä sekä digitaalisen palvelutarjoomamme optimointia asiakasomistajuutemme arvoa kasvattaen ja alueosuuskauppojamme tukien. Tuot kehittämisen yhtälöön liiketoiminnallisen näkemyksen ja kasvatat ymmärrystämme digitaalisten palveluidemme liiketoimintahyödyistä.

Tässä liiketoiminnallisessa roolissa tulet optimoimaan kehitystyömme vaikuttavuutta sekä ylläpitämään kunnianhimoista ketterän kehittämisen roadmappiamme. Autat meitä kanavoimaan ideamme selkeiksi kehittämisen tavoitteiksi ja mittareiksi auttaaksemme asiakkaitamme jalkauttamaansa omat toiveensa teoiksi – liittyvät ne sitten oman hiilijalanjäljen pienentämiseen, tai vaikkapa kotimaisten tuotteiden käytön lisäämiseen.

Työsi linkittyy meillä seuraaviin tavoitteisiimme:

• Asiakkaidemme lähes joka päivä käyttämä S-mobiili syventää tuottamansa arvon kautta asiakassuhteitamme

• S-mobiili palvelee liiketoimintatarpeitamme ja kasvattaa liiketoimintojemme kilpailukykyä todennettavasti

• Ymmärrämme yhä paremmin asiakkaidemme odotukset, joihin vastaamme kohdennetuilla palveluilla ja personoinnilla

• Jatkuvan kehittämisen mallimme menee eteenpäin, kun merkittävät kehityspanostuksemme ovat ohjauksessasi

Voisiko tällainen rooli saada sinut ottamaan seuraavan askeleen urallasi?

Miksi tämä on oiva tilaisuus sinulle?

1. Tässä roolissa pääset rakentamaan kanssamme Suomesta parasta paikkaa elää. Painavasti sanottu, mutta työsi liiketoimintavaikutukset ulottuvat palveluidemme kautta miljoonien suomalaisten arkeen. Vaikutat kaupparyhmämme valintoihin ja lisäät vuoropuhelua asiakkaidemme kanssa – asiakasomistajiemme hyväksi työskentely onkin meille vahva motivaattori. Arvopohjamme on vahva ja vastuullisuus kovaa ydintämme. Näin on ollut jo yli 100 vuotta.

2. Tässä tehtävässä pääset kasvattamaan laajasti osaamistasi. Tehtäväsi leikkaa läpi koko ryhmämme ja työskentelet moninaisten, talomme tinkimättömien ammattilaisten kanssa. Vaikka olisit jo kokenutkin konkari, uskallamme luvata, että kanssamme opit ja koet uutta.

3. Olemme kasvattaneet merkittävästi kehittämisemme ketteryyttä. Sinun kannaltasi se tarkoittaa ennakkoluulotonta uusien asioiden kokeilua, asiakkaiden osallistamista kehittämiseen sekä nopeammin tuotantoon vietyjä, suomalaisten arkea helpottavia, palveluita.

4. Meillä on kehitystyössämme riittävät resurssit ja kyky saattaa asiat maaliin. Teknologiastackimme on puhutteleva ja ratkaisumme hakevat vertaisiaan maailmalta. Kun rinnallamme ovat vielä parhaat kumppanit ja taitavat omat osaajamme, kanssamme koet onnistumisia. Onnistumisia, jotka validoituvat asiakaskokemuksen ja liiketoimintamme tuloksekkuuden kautta.

Vaikka työhösi liittyy useita upeita asioita, rehellisesti on todettava: arjessa et toki aina marssi voitosta voittoon. Työhösi haasteita tuovat varmasti sen rajapintojen määrä sekä haasteet, joita ei välttämättä ole ennen ratkottu. Tavoitteet ovat meillä kuitenkin kirkkaat ja motivaatio sekä usko omaan tekemiseen korkea. Haluaisitko siis tulla rakentamaan kanssamme Suomesta parasta paikkaa elää?

Miltä kuulostaa? Katso seuraavaksi, millaisin taidoin otat mielestämme tehtäväsi haltuun.

Perusta menestymisellesi

Digitaalisten palveluiden kehitys on se maailma, jonka kanssa sinä olet sinut. Sinulla on tällöin kokemusta ja näyttöjä digipalveluiden kehittämisestä liiketoimintatarpeisiin asiakasta kuunnellen. Olet ennen kaikkea liiketoiminnallinen osaaja, joka tuo keskusteluun myös luvut ja eurot. Olet tottunut työskentelemään ja johtamaan ympäristössä, jossa muuttujia sekä pelikavereita on paljon.

Työskentelyotteeltasi olet analyyttinen tekijä. Osaat rakentavaa luontevia kehittämisen polkuja ja johtaa projekteja ideoiden maaliin saattamiseksi tavoitteiden mukaisesti. Olet innostava työkaveri ja taidat verkostoissa vaikuttamisen sekä selkeän viestinnän. Näet maailmassasi ja muutoksessa mahdollisuuden ja tartut reippaasti tilaisuuksiin. Uskallat asettaa riman korkealle, jolloin et myöskään säikähdä mutkista matkalla. Positiivisen kautta – voisi joku kuvailla arjen työskentelyäsi.

Tästä eteenpäin

Seuraavaksi olisi hienoa kuulla sinusta tarkemmin. Tätä rekrytointia toteutamme yhdessä kumppanimme Inhuntin kanssa.

Lähetä hakemuksesi pikimmiten oheisen linkin kautta, sillä haastattelut käynnistyvät heti joulun jälkeen. Viimeinen hakemusten jättöpäivä on ke 8.1.2020.