(Removed from publishing)

Asiakasneuvoja
OP

Original publication date 20.1.2020

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

Haemme nyt Vähittäispankin operaatioihin ja kyvykkyyksiin Henkilöasiakkaat -organisaatioon ruotsinkielisiä asiakasneuvojia Contact Center- ja selvittelytehtäviin Vaasaan vakituisiin ja määräaikaisiin (31.12.2020 asti) työsuhteisiin

Asiakasneuvojia

Asiakasneuvojan keskeisimmät työtehtävät koostuvat monipuolisesta asiakaspalvelusta eri kanavissa (puhelin, verkkoviestit ja chat) sekä selvittelypalveluihin kuuluvissa taustatehtävissä, kuten esim. asiakkuudensiirroissa, kuolinpäivähuollossa, perukirjatarkistuksessa, edunvalvonnassa sekä viranomaistiedusteluissa. Tärkein tekemistä ja toimintaa ohjaava periaate on täyttää ”Kerralla kuntoon” -asiakaslupauksemme.

Tehtävän tavoitteet ensimmäisen puolen vuoden aikana ovat

• Eri kanavissa tehtävän asiakaspalvelun ja selvittelyn taustatyön sisällön kokonaisuuden ja asiakasrajapinnan ymmärtäminen,

• pankin tehtäväkokonaisuuden hahmottaminen eri asiakaspalvelutilanteissa,

• työn priorisointi ja joustava suorittaminen aikataulussa pysyen sekä

• asiantuntemuksen ja rohkeuden kartuttaminen asiakkaiden ohjaamiseen vaikeissakin tilanteissa.

Mitä odotamme sinulta

Löytyykö sinulta kyky oppia uutta nopeasti ja hahmottaa kokonaisuuksia monipuolisesti? Oletko motivoitunut työskentelemään dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Haaveiletko itsenäisestä työstä, jossa voit kartuttaa vahvan asiantuntijuuden? Siinä tapauksessa saatat olla oikea ehdokas tehtävään. Tässä tehtävässä työtehtävät ja toimeksiannot eivät aina ole yksiselitteisiä, joten kuuntelemisen ja soveltamisen taidoista sekä oma-aloitteisuudesta on erityistä hyötyä onnistumisen kannalta. Ennen kaikkea kuitenkin ratkaisevaa on oikea asenne!

Korostamme valintakriteereissä

• joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,

• periksiantamatonta otetta,

• tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. kaupallinen),

• hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,

• digiajan teknisiä taitoja sekä innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin sekä

• halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä ruotsin- ja englanninkielentaitoa.

Mitä saat meiltä
 
OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat kollegasi sekä esimiehesi. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme modernit työvälineet sekä laajat työsuhde-edut ja ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Haemme ruotsinkielisiä asiakasneuvojia sekä vakituisiin että määräaikaisiin työsuhteisiin. Määräaikaiset työsuhteet solmitaan 31.12.2020 asti. Toivomme sinun aloittavan tehtävässä mahdollisimman pian.

Kiinnostuitko, mutta jäikö jokin vielä mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Malin Aura (malin.aura@op.fi).

Hae tehtävää 2.2.2020 mennessä. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime hetkille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.