Talouskoordinaattori, Helen Oy, Academic Work Consulting Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 19.12.2024
- Hae viimeistään 23.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Me Helenin kanssa etsimme sinua, joka haluat päästä työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tässä roolissa pääset näyttämään kykysi ja kehittymään osana asiantuntevaa taloushallinnon huipputiimiä. Mikäli työ nopeasti kehittyvän energia-alan taloushallinnossa kiinnostaa, laita hakemustasi tulemaan!
Yritys: Helen Oy
Sijainti: Kamppi, Helsinki
Ala: Talous / Juridiikka / Hankinta
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, määräaikainen 10 kk (mahdollisuus keskustella jatkosta)
Aloitusajankohta: Tammikuun alku 2025
Työn tyyppi: Vuokratoimeksianto
Muut: Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Pääset näyttämään kykysi ja kehittymään osana asiantuntevaa taloushallinnon tiimiä. Työpäiväsi rakentuu monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa työskentelystä, mahdollistaen omalta osaltasi Helenin maailmanluokan tilauksesta-maksuun-prosessin. Työtehtäväsi pitävät sisällään ostolaskujen käsittelyä ja ostoreskontran prosessien hallintaa.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden kerryttää osaamistasi motivoivassa roolissa
- Työnkuvan, joka muotoillaan osaamisesi ja kokemuksesi mukaan siten, että otat järjestelmällisesti ja osa-alue kerrallaan haltuun monipuolisen vastuualueesi.
- Työyhteisön, jossa saat olla oma itsesi ja laittaa rohkeasti persoonaa peliin.
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja.
Työtehtävät
- Ostolaskujen validointi ja täsmäytys
- Kierronvalvonta
- Ostoreskontran hoitoon liittyvät tehtävät
- Toimittajarekisterin ja sopimuskannan ylläpitoa ja valvontaa
- Avustaminen maksatuksen tehtävissä
Etsimme
- Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. tradenomi)
- Järjestelmäosaamista ja kiinnostusta automatisoitujen prosessien kehittämisestä
- Kiinnostusta talouden toimintamalleista
- Halua oppia energia-alasta
- Sujuvaa suomen ja hyvä englannin kielen taitoa
- Basware ja Microsoft D365 järjestelmien tuntemus katsotaan eduksi, mutta ei välttämätöntä tehtävässä menestymisen kannalta.
Menestyäksesi roolissa olet:
- Tarkka
- Järjestelmällinen
- Itseohjautuva
- Joustava
- Tiimipeluri
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Yritys: Helen Oy
Sijainti: Kamppi, Helsinki
Ala: Talous / Juridiikka / Hankinta
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, määräaikainen 10 kk (mahdollisuus keskustella jatkosta)
Aloitusajankohta: Tammikuun alku 2025
Työn tyyppi: Vuokratoimeksianto
Muut: Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Pääset näyttämään kykysi ja kehittymään osana asiantuntevaa taloushallinnon tiimiä. Työpäiväsi rakentuu monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa työskentelystä, mahdollistaen omalta osaltasi Helenin maailmanluokan tilauksesta-maksuun-prosessin. Työtehtäväsi pitävät sisällään ostolaskujen käsittelyä ja ostoreskontran prosessien hallintaa.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden kerryttää osaamistasi motivoivassa roolissa
- Työnkuvan, joka muotoillaan osaamisesi ja kokemuksesi mukaan siten, että otat järjestelmällisesti ja osa-alue kerrallaan haltuun monipuolisen vastuualueesi.
- Työyhteisön, jossa saat olla oma itsesi ja laittaa rohkeasti persoonaa peliin.
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja.
Työtehtävät
- Ostolaskujen validointi ja täsmäytys
- Kierronvalvonta
- Ostoreskontran hoitoon liittyvät tehtävät
- Toimittajarekisterin ja sopimuskannan ylläpitoa ja valvontaa
- Avustaminen maksatuksen tehtävissä
Etsimme
- Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. tradenomi)
- Järjestelmäosaamista ja kiinnostusta automatisoitujen prosessien kehittämisestä
- Kiinnostusta talouden toimintamalleista
- Halua oppia energia-alasta
- Sujuvaa suomen ja hyvä englannin kielen taitoa
- Basware ja Microsoft D365 järjestelmien tuntemus katsotaan eduksi, mutta ei välttämätöntä tehtävässä menestymisen kannalta.
Menestyäksesi roolissa olet:
- Tarkka
- Järjestelmällinen
- Itseohjautuva
- Joustava
- Tiimipeluri
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.academicwork.fi/jobs/preview/6cc718e6-2dc5-4f50-aa62-16d17449a86d?i=0