Vastuuhenkilöitä uuteen avattavaan Biltema tavara, Biltema Suomi Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 16.12.2024
- Hae viimeistään 5.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Biltema on perheyhtiö, jonka menestyksen takana ovat työhönsä intohimolla ja ylpeydellä suhtautuvat työntekijät. Tartumme tuumasta toimeen täydellä sydämellämme ja teemme töitä yhdessä toisiamme kannustaen. Suomessa meillä työskentelee parhaimpaan sesonkiaikaan yli 450 innokasta tekijää 19 tavaratalossamme. Keväällä 2024 olemme avanneet uudet tavaratalot Kangasalle ja Hyvinkäälle ja kasvumme jatkuessa seuraavaksi ovat vuorossa Kemi vuoden 2024 lopussa ja Kouvola ja Porvoo alkuvuonna 2025.
Haluatko kaupan alalle ja tavaratalon vauhdikkaaseen maailmaan myynti- ja asiakaspalvelu- ja esihenkilötehtäviin? Oletko itseohjautuva ja täynnä positiivista energiaa oleva kaupan alan ammattilainen? Jos vastaat kyllä, tässä on tilaisuutesi.
Etsimme nyt Kouvolan uuteen avattavaan tavarataloomme logistiikkavastaavaa ja kassa,- asiakaspalvelu ja kahvilavastaavaa vastaamaan tavaratalon arjen toiminnasta yhdessä tavaratalopäällikön ja myymälänhoitajan kanssa.
Logistiikkavastaava ja kassa-, asikakaspalvelu- ja kahvilavastaava kuuluvat tavaratalon johtoryhmään yhdess tavaratalopäällikön ja myymälänhoitajan kanssa, ja vastaavat vuorollaan koko tavaratalon toiminnasta.
Nyt haettavissa seuraavat tehtävät:
1 LOGISTIIKKAVASTAAVA
Logistiikkavastaavana tehtäviisi kuuluu tavaratalon tavaravirran optimaalinen hallinta ja työnjohdollinen vastuu varaston päivittäisistä rutiineista ja varastotyöskentelyn sujuvuudesta. Vastaat tuotetilauksista, tilausrajoista ja aikataulutuksesta tavaratalon logistiikassa, saldonhallinnasta ja jälkimarkkinoinnista, mutta toimit sujuvasti myös asiakasrajapinnassa.
Yllä mainittujen odotusten lisäksi tämä tehtävä edellyttää muutaman vuoden kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä riittävää IT-osaamista. Pinkkari- ja trukkiajotaito katsotaan eduksi.
1 KASSA-, ASIAKASPALVELU- JA KAHVILAVASTAAVA
Kassa-, asiakaspalvelu- ja kahvilavastaavana, vastaat tavaratalon asiakaspalvelupisteen toiminnasta, kassarutiineista, tavaratalon rahaliikenteestä. Lisäksi vastaat reklamaatioiden ja palautusten oikeanlaisesta käsittelystä ja kassa- ja asiakaspalvelupisteen uusien työntekijöiden perehdyttämisestä. Tehtäviin kuuluu lisäksi kokonaisvastuu Bilteman Cafén toiminnasta sekä päivittäisten toimintojen sujumisen varmistaminen ja vastaat myös kahvilahenkilökunnan perehdytyksestä, koulutuksesta ja osaamisesta.
Odotamme sinulta:
- Kaupan alan koulutusta ja työkokemusta vähittäis- tai päivittäistavarakaupasta
- Hyviä ihmissuhdetaitoja sekä kiinnostusta ja/ tai osaamista esihenkilötehtävistä
- Kiinnostus ja osaaminen vastuutehtävistä katsotaan eduksi
- Valmiutta itsenäiseen työskentelyyn ja kykyä kantaa vastuuta
- Oma-aloitteisuutta ja hyvää organisointikykyä, joustavuutta ja paineensietokykyä, oikeanlaista tekemisen meininkiä ja yhteistyökykyä sekä taitoa tehdä tulosta
- Valmiutta työskennellä aamu-, ilta- ja viikonloppuvuoroissa
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen paikan kansainvälisen tavarataloketjun positiivisessa sykkeessä
- Uudet toimitilat, Bilteman konseptin mukaisen myymälän ja toimintatavat
- Mahdollisuuden päästä avaamaan ja kehittämään aivan uutta tavarataloa
- Innostavan tehtävän, jossa voit yhdistää kiinnostuksen kohteesi laajaan tuotevalikoimaamme
- Loistavat urakehitysmahdollisuudet; kulttuurimme suosii pitkäikäisiä työsuhteita ja kehittymistä
- Yksityiskohtaisen koulutuksen ja opastuksen tehtävään
Kaikki edellä mainitut tehtävät ovat kokoaikaisia, kuukausipalkkaisia ja työaika on keskimäärin 37,5 h/vko, aloitus sopimuksen mukaan. Nämä tehtävät ovat sopimuspalkkaisia, joten kerro hakemuksessasi mukaan palkkatoiveesi.
Hae tehtävää täyttämällä hakulomake rekrytointijärjestelmässämme 5.1.2025 mennessä ja lisää mukaan myös CV:si. Lisätietoja tehtävistä antaa aluepäällikkö Minna And sähköpostitse minna.and@biltema.com.
mailto:pasi.daavitsainen@biltema.com
Mikäli haluat hakea eri vastuutehtäviin, ilmoita hakemasi tehtävät hakulomakkeella perusteluineen ja tehtäväkohtaisine palkkatoiveineen.
Huomioimme vain rekrytointijärjestelmän kautta tulleet hakemukset. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja kaikkiin hakuprosessissa eteenpäin pääseviin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti.
Haluatko kaupan alalle ja tavaratalon vauhdikkaaseen maailmaan myynti- ja asiakaspalvelu- ja esihenkilötehtäviin? Oletko itseohjautuva ja täynnä positiivista energiaa oleva kaupan alan ammattilainen? Jos vastaat kyllä, tässä on tilaisuutesi.
Etsimme nyt Kouvolan uuteen avattavaan tavarataloomme logistiikkavastaavaa ja kassa,- asiakaspalvelu ja kahvilavastaavaa vastaamaan tavaratalon arjen toiminnasta yhdessä tavaratalopäällikön ja myymälänhoitajan kanssa.
Logistiikkavastaava ja kassa-, asikakaspalvelu- ja kahvilavastaava kuuluvat tavaratalon johtoryhmään yhdess tavaratalopäällikön ja myymälänhoitajan kanssa, ja vastaavat vuorollaan koko tavaratalon toiminnasta.
Nyt haettavissa seuraavat tehtävät:
1 LOGISTIIKKAVASTAAVA
Logistiikkavastaavana tehtäviisi kuuluu tavaratalon tavaravirran optimaalinen hallinta ja työnjohdollinen vastuu varaston päivittäisistä rutiineista ja varastotyöskentelyn sujuvuudesta. Vastaat tuotetilauksista, tilausrajoista ja aikataulutuksesta tavaratalon logistiikassa, saldonhallinnasta ja jälkimarkkinoinnista, mutta toimit sujuvasti myös asiakasrajapinnassa.
Yllä mainittujen odotusten lisäksi tämä tehtävä edellyttää muutaman vuoden kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä riittävää IT-osaamista. Pinkkari- ja trukkiajotaito katsotaan eduksi.
1 KASSA-, ASIAKASPALVELU- JA KAHVILAVASTAAVA
Kassa-, asiakaspalvelu- ja kahvilavastaavana, vastaat tavaratalon asiakaspalvelupisteen toiminnasta, kassarutiineista, tavaratalon rahaliikenteestä. Lisäksi vastaat reklamaatioiden ja palautusten oikeanlaisesta käsittelystä ja kassa- ja asiakaspalvelupisteen uusien työntekijöiden perehdyttämisestä. Tehtäviin kuuluu lisäksi kokonaisvastuu Bilteman Cafén toiminnasta sekä päivittäisten toimintojen sujumisen varmistaminen ja vastaat myös kahvilahenkilökunnan perehdytyksestä, koulutuksesta ja osaamisesta.
Odotamme sinulta:
- Kaupan alan koulutusta ja työkokemusta vähittäis- tai päivittäistavarakaupasta
- Hyviä ihmissuhdetaitoja sekä kiinnostusta ja/ tai osaamista esihenkilötehtävistä
- Kiinnostus ja osaaminen vastuutehtävistä katsotaan eduksi
- Valmiutta itsenäiseen työskentelyyn ja kykyä kantaa vastuuta
- Oma-aloitteisuutta ja hyvää organisointikykyä, joustavuutta ja paineensietokykyä, oikeanlaista tekemisen meininkiä ja yhteistyökykyä sekä taitoa tehdä tulosta
- Valmiutta työskennellä aamu-, ilta- ja viikonloppuvuoroissa
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen paikan kansainvälisen tavarataloketjun positiivisessa sykkeessä
- Uudet toimitilat, Bilteman konseptin mukaisen myymälän ja toimintatavat
- Mahdollisuuden päästä avaamaan ja kehittämään aivan uutta tavarataloa
- Innostavan tehtävän, jossa voit yhdistää kiinnostuksen kohteesi laajaan tuotevalikoimaamme
- Loistavat urakehitysmahdollisuudet; kulttuurimme suosii pitkäikäisiä työsuhteita ja kehittymistä
- Yksityiskohtaisen koulutuksen ja opastuksen tehtävään
Kaikki edellä mainitut tehtävät ovat kokoaikaisia, kuukausipalkkaisia ja työaika on keskimäärin 37,5 h/vko, aloitus sopimuksen mukaan. Nämä tehtävät ovat sopimuspalkkaisia, joten kerro hakemuksessasi mukaan palkkatoiveesi.
Hae tehtävää täyttämällä hakulomake rekrytointijärjestelmässämme 5.1.2025 mennessä ja lisää mukaan myös CV:si. Lisätietoja tehtävistä antaa aluepäällikkö Minna And sähköpostitse minna.and@biltema.com.
mailto:pasi.daavitsainen@biltema.com
Mikäli haluat hakea eri vastuutehtäviin, ilmoita hakemasi tehtävät hakulomakkeella perusteluineen ja tehtäväkohtaisine palkkatoiveineen.
Huomioimme vain rekrytointijärjestelmän kautta tulleet hakemukset. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja kaikkiin hakuprosessissa eteenpäin pääseviin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://biltema.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=149&jbid=15