Vastaanottovirkailija yötyö, Scandic Eden Nokia, Scandic Hotels Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 12.12.2024
- Hae viimeistään 26.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
MEILLÄ ON PAIKKA SINULLE VASTAANOTTOVIRKAILIJA
Scandic Eden Nokia hakee joukkoonsa vastaanottovirkailijaa yövuoroihin. Tarjottava tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, jossa työtunteja on täydet 90h/3vko.
Tarjoamme sinulle:
Monipuolisen työympäristön suuressa hotelliketjussa, jossa löytyy lukemattomia mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Saat myös Scandicin henkilökuntaedut käyttöösi jo kuukauden työsuhteen jälkeen. Etuihimme kuuluu ravintoloiden ruoka- ja juoma-alennuksia, hotellien majoitusedut, ePassi-etuja, työterveyshuolto ja useiden yhteistyökumppaniemme tarjoamia alennuksia.
Sinun työtehtäväsi vastaanottovirkailijana:
Vastaanotto on hotellin keskus, joten olet aina tapahtumien keskipisteessä. Emme aina tiedä, millaisia haasteita kohtaamme päivän aikana, mutta ratkaisemme ne yhteistyössä eri osastojen kanssa - aina vieraidemme parasta ajatellen. Be Caring on yksi Scandicin neljästä arvosta, jotka ohjaavat ainutlaatuista asiakaspalvelukokemustamme.
Vastaanottovirkailijana työtehtäviisi kuuluvat vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen Opera Cloud-järjestelmässä, lämmin ja asiantunteva asiakaspalvelu sekä osallistuminen työhön osaston tavoitteiden saavuttamiseksi.
Mitä odotamme sinulta?
Tehtävässä menestyy tiimiläinen, jolla on aikaisempaa kokemusta vastaanottovirkailijan työstä sekä hotellijärjestelmän käytöstä, hyvät yhteistyötaidot ja sujuva kirjallinen kielitaito niin suomeksi kuin englanniksikin. Iloinen ja reipas asenne, joustavuus ja asiakas keskiössä -ajattelu ovat ehdottomasti vahvuuksiasi. Alan koulutus katsotaan eduksi. Tämä tehtävä sopii yövirkuille.
Toivotamme kaikenlaiset ihmiset tervetulleeksi tiimiimme Scandic-hotelliin. Be Caring , Be You , Be A Pro , Be Bold!
Scandic Eden Nokia hakee joukkoonsa vastaanottovirkailijaa yövuoroihin. Tarjottava tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, jossa työtunteja on täydet 90h/3vko.
Tarjoamme sinulle:
Monipuolisen työympäristön suuressa hotelliketjussa, jossa löytyy lukemattomia mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Saat myös Scandicin henkilökuntaedut käyttöösi jo kuukauden työsuhteen jälkeen. Etuihimme kuuluu ravintoloiden ruoka- ja juoma-alennuksia, hotellien majoitusedut, ePassi-etuja, työterveyshuolto ja useiden yhteistyökumppaniemme tarjoamia alennuksia.
Sinun työtehtäväsi vastaanottovirkailijana:
Vastaanotto on hotellin keskus, joten olet aina tapahtumien keskipisteessä. Emme aina tiedä, millaisia haasteita kohtaamme päivän aikana, mutta ratkaisemme ne yhteistyössä eri osastojen kanssa - aina vieraidemme parasta ajatellen. Be Caring on yksi Scandicin neljästä arvosta, jotka ohjaavat ainutlaatuista asiakaspalvelukokemustamme.
Vastaanottovirkailijana työtehtäviisi kuuluvat vieraiden sisään- ja uloskirjaaminen Opera Cloud-järjestelmässä, lämmin ja asiantunteva asiakaspalvelu sekä osallistuminen työhön osaston tavoitteiden saavuttamiseksi.
Mitä odotamme sinulta?
Tehtävässä menestyy tiimiläinen, jolla on aikaisempaa kokemusta vastaanottovirkailijan työstä sekä hotellijärjestelmän käytöstä, hyvät yhteistyötaidot ja sujuva kirjallinen kielitaito niin suomeksi kuin englanniksikin. Iloinen ja reipas asenne, joustavuus ja asiakas keskiössä -ajattelu ovat ehdottomasti vahvuuksiasi. Alan koulutus katsotaan eduksi. Tämä tehtävä sopii yövirkuille.
Toivotamme kaikenlaiset ihmiset tervetulleeksi tiimiimme Scandic-hotelliin. Be Caring , Be You , Be A Pro , Be Bold!
Hae työpaikkaa osoitteesta https://emp.jobylon.com/applications/jobs/265517/create/?utm_source=molfi&utm_medium=promotionserializer