Tilausten käsittelijä, Charmia Group Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2024
- Hae viimeistään 17.11.2024
- Palkkaus: 13€/t
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme Charmian tehtaalle Loimaalle innokasta ja asiakaspalveluhenkistä tilaustenkäsittelijää uuteen toimenkuvaan.
Työtehtäviisi kuuluu asiakastilausten vastaanottoa, tilausvahvistusten käsittelyä, toimitusaikojen vahvistamista sekä niiden seurantaa. Lisäksi otat osaa muihin hallinnollisiin töihin tehtaalla kuten laskutusten valmisteluun, toiminnanohjausjärjestelmän päivittämiseen tehtäväkentän puitteissa sekä tilastojen ylläpitoon. Pidät aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiin, joita ovat Charmia-ketjun väki ympäri Suomen.
Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista, itsenäistä työskentelyotetta, hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja sekä hyviä it-taitoja. Sujuva suomen kielen taito vaaditaan. Käytössämme on Lemonsoft-toiminnanohjausjärjestelmä, jonka aiempi kokemus järjestelmästä katsotaan eduksi.
Tehtävänkuva on yhtiössä uusi, joten työssä pääsee olemaan mukana rakentamassa sekä kehittämässä uutta, mielenkiintoista tehtäväkenttää yhtiöön. Päivittäinen työaika on 4 h, ja työaika sijoittuu arkipäiviin klo 10-14 tai klo 12-16 välille. Työssä ei ole etätyömahdollisuutta.
Palkka: 13 €/h, edut: Smartum liikunta- ja kulttuurietu, laajennettu vapaa-ajan tapaturmavakuutus
Aloitus: heti tai sopimuksen mukaan
Tiedustelut: arkisin klo 14-17 tuotantopäällikkö Jouni Strömberg p. 040-680 4436.
Hakemukset: rekry@charmia.fi.
Hakuaika päättyy sunnuntaina 17.11.2024, joten hae paikkaa heti!
Charmia on yli 30-vuotias kotimainen perheyritys ja meille on ensiarvoisen tärkeää asiakkaidemme palvelukokemus ja laadukkaat tuotteet. Charmia-keittiöt ovat Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja Avainlippu-tuotteita. Valikoimaamme kuuluvat myös säilytys- ja kylpyhuonekalusteet. Myymälämme palvelevat 13 paikkakunnalla ympäri Suomen ja tuotantotilamme sijaitsevat Loimaalla ketjun työllistäessä yhteensä yli 100 työntekijää.
Työtehtäviisi kuuluu asiakastilausten vastaanottoa, tilausvahvistusten käsittelyä, toimitusaikojen vahvistamista sekä niiden seurantaa. Lisäksi otat osaa muihin hallinnollisiin töihin tehtaalla kuten laskutusten valmisteluun, toiminnanohjausjärjestelmän päivittämiseen tehtäväkentän puitteissa sekä tilastojen ylläpitoon. Pidät aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiin, joita ovat Charmia-ketjun väki ympäri Suomen.
Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista, itsenäistä työskentelyotetta, hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja sekä hyviä it-taitoja. Sujuva suomen kielen taito vaaditaan. Käytössämme on Lemonsoft-toiminnanohjausjärjestelmä, jonka aiempi kokemus järjestelmästä katsotaan eduksi.
Tehtävänkuva on yhtiössä uusi, joten työssä pääsee olemaan mukana rakentamassa sekä kehittämässä uutta, mielenkiintoista tehtäväkenttää yhtiöön. Päivittäinen työaika on 4 h, ja työaika sijoittuu arkipäiviin klo 10-14 tai klo 12-16 välille. Työssä ei ole etätyömahdollisuutta.
Palkka: 13 €/h, edut: Smartum liikunta- ja kulttuurietu, laajennettu vapaa-ajan tapaturmavakuutus
Aloitus: heti tai sopimuksen mukaan
Tiedustelut: arkisin klo 14-17 tuotantopäällikkö Jouni Strömberg p. 040-680 4436.
Hakemukset: rekry@charmia.fi.
Hakuaika päättyy sunnuntaina 17.11.2024, joten hae paikkaa heti!
Charmia on yli 30-vuotias kotimainen perheyritys ja meille on ensiarvoisen tärkeää asiakkaidemme palvelukokemus ja laadukkaat tuotteet. Charmia-keittiöt ovat Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja Avainlippu-tuotteita. Valikoimaamme kuuluvat myös säilytys- ja kylpyhuonekalusteet. Myymälämme palvelevat 13 paikkakunnalla ympäri Suomen ja tuotantotilamme sijaitsevat Loimaalla ketjun työllistäessä yhteensä yli 100 työntekijää.
Hae työpaikkaa osoitteesta