Palvelupäällikkö, Puhelin- ja hyvinvointipalvelut, Helsingin kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2024
- Hae viimeistään 1.11.2024
- Palkkaus: 4132,11€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme palvelupäällikköä Kuljetuspalveluihimme! Haluatko olla osa merkityksellistä ja vaikuttavaa palvelua, joka tekee arjesta sujuvampaa? Helsingin Matkapalvelu tarjoaa vammaisille ja vanhuksille julkista liikennettä korvaavia kuljetuspalveluja, ja me olemme tärkeä osa asiakkaiden päivittäistä elämää.
Helsingin Matkapalvelu on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan, Palvelukeskus Helsingin sekä yksityisten liikennöitsijöiden yhteistyössä tuottama palvelu. Autamme Matkapalvelun asiakkaita hoitamaan asiointimatkoja sekä työ- ja opiskelumatkoja. Asiakaspalvelukeskuksemme koordinoi kuukausittain noin 70 000 matkaa, ja olemme toiminnassa 24/7 ympäri vuoden.
Palvelupäällikkönä vastuusi ovat moninaiset ja merkitykselliset. Johdat tiimiä ja toimintaa Helsingin kaupungin arvojen mukaisesti sekä varmistat toiminnan laadun ja tuloksellisuuden, mukaan lukien budjetointi, seuranta ja kehittäminen. Teet tiivistä yhteistyötä tilaajaorganisaation ja kumppaneiden kanssa, mikä tukee toiminnan jatkuvaa kehittämistä. Hyödynnät teknologiaa ja digitalisaatiota palvelun parantamiseksi sekä vastaat henkilöstöresursseista ja esihenkilötyöstä. Tarjoamme sinulle vastuullisen ja monipuolisen tehtävän tärkeässä palvelussa, hybridityömahdollisuuden ja mukavan työyhteisön, jossa tiimisi koostuu noin 60 henkilöstä.
Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kokemusta tuloksellisesta esihenkilötyöstä sekä hyvää suomen kielen taitoa, tyydyttävää englannin ja ruotsin kielen taitoa. Lisäksi toivomme sinulta:
Projektijohtamisen osaamista ja kokemusta asiakkuuksien johtamisesta.
Kykyä viestiä selkeästi ja yhteistyökykyistä työotetta.
Kokemusta teknologian kehittämisestä sekä hyödyntämisestä palvelutoiminnassa.
Analyyttisyyttä, organisointi- sekä ongelmanratkaisutaitoja ja hyvää paineensietokykyä.
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja kykyä ottaa käyttöön uusia toimintatapoja.
Suomen suurimman työnantajan vakauden lisäksi tarjoamme kattavat edut hyvinvointisi tueksi, kuten runsaat lomaedut jopa 38 arkipäivää, kokemuslisät (5 vuoden kokemuksella 3 % ja 10 vuoden kokemuksella 8 %), kaupunkipyöräedun, ePassin työmatkaedun 300 €/vuosi, kulttuuri- ja liikuntaedun 200 €/vuosi sekä lounasedun. Voit itse vaikuttaa ansioihisi erilaisilla palkkioilla ja tarjoamme apua myös asunnon etsimisessä.
Hae mukaan! Jos koet, että tämä voisi olla seuraava askel urallasi, jätä hakemuksesi meille. Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna, ja rekrytoinnin loppuvaiheessa hyödynnämme henkilöarviointia.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi Helsingin kaupunki kannustaa anonyymiin rekrytointiin, ja tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Esihenkilö valitsee haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella eikä siinä ole nähtävissä hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Helsingin Matkapalvelu on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan, Palvelukeskus Helsingin sekä yksityisten liikennöitsijöiden yhteistyössä tuottama palvelu. Autamme Matkapalvelun asiakkaita hoitamaan asiointimatkoja sekä työ- ja opiskelumatkoja. Asiakaspalvelukeskuksemme koordinoi kuukausittain noin 70 000 matkaa, ja olemme toiminnassa 24/7 ympäri vuoden.
Palvelupäällikkönä vastuusi ovat moninaiset ja merkitykselliset. Johdat tiimiä ja toimintaa Helsingin kaupungin arvojen mukaisesti sekä varmistat toiminnan laadun ja tuloksellisuuden, mukaan lukien budjetointi, seuranta ja kehittäminen. Teet tiivistä yhteistyötä tilaajaorganisaation ja kumppaneiden kanssa, mikä tukee toiminnan jatkuvaa kehittämistä. Hyödynnät teknologiaa ja digitalisaatiota palvelun parantamiseksi sekä vastaat henkilöstöresursseista ja esihenkilötyöstä. Tarjoamme sinulle vastuullisen ja monipuolisen tehtävän tärkeässä palvelussa, hybridityömahdollisuuden ja mukavan työyhteisön, jossa tiimisi koostuu noin 60 henkilöstä.
Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kokemusta tuloksellisesta esihenkilötyöstä sekä hyvää suomen kielen taitoa, tyydyttävää englannin ja ruotsin kielen taitoa. Lisäksi toivomme sinulta:
Projektijohtamisen osaamista ja kokemusta asiakkuuksien johtamisesta.
Kykyä viestiä selkeästi ja yhteistyökykyistä työotetta.
Kokemusta teknologian kehittämisestä sekä hyödyntämisestä palvelutoiminnassa.
Analyyttisyyttä, organisointi- sekä ongelmanratkaisutaitoja ja hyvää paineensietokykyä.
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja kykyä ottaa käyttöön uusia toimintatapoja.
Suomen suurimman työnantajan vakauden lisäksi tarjoamme kattavat edut hyvinvointisi tueksi, kuten runsaat lomaedut jopa 38 arkipäivää, kokemuslisät (5 vuoden kokemuksella 3 % ja 10 vuoden kokemuksella 8 %), kaupunkipyöräedun, ePassin työmatkaedun 300 €/vuosi, kulttuuri- ja liikuntaedun 200 €/vuosi sekä lounasedun. Voit itse vaikuttaa ansioihisi erilaisilla palkkioilla ja tarjoamme apua myös asunnon etsimisessä.
Hae mukaan! Jos koet, että tämä voisi olla seuraava askel urallasi, jätä hakemuksesi meille. Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna, ja rekrytoinnin loppuvaiheessa hyödynnämme henkilöarviointia.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi Helsingin kaupunki kannustaa anonyymiin rekrytointiin, ja tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Täytä työnhakulomake normaalisti. Huomioi hakemusta kirjoittaessasi, että se noudattaa anonymiteetin periaatteita. Esihenkilö valitsee haastateltavat henkilöt anonyymin yhteenvedon perusteella eikä siinä ole nähtävissä hakijan nimeä, ikää, sukupuolta tai äidinkieltä.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/avoimet-tyopaikat/PALKE-03-31-24