Tietoa tehtävästä
Primary location:
HELSINKIKiinnostaisiko sinua päästä hallinnoimaan Suomen mittakaavassa poikkeuksellisen suurta Windows-päätelaiteympäristöä ja työskentelemään huippuasiantuntijoiden, eri liiketoiminta-alueiden, sekä laajan sidosryhmäverkoston kanssa? Motivoidutko muiden työn helpottamisesta, sekä yhdessä tekemisestä ja pysyykö sinulla langat hyvin hyppysissä?
Etsimme SOK:lle Workstation Management and Support -tiimiin teknistä palveluvastaavaa. Toimistomme Ässäkeskus sijaitsee Helsingin Vallilassa, mutta työskentelemme hybridisti.
Millaisesta tehtävästä on kyse?
Tehtävässä vastaat S-ryhmän liiketoimintakriittisten (LTSC) Windows-päätelaitteiden hallintapalvelusta. Toimit tulkkina liiketoimintasovelluksista vastaavien ja toimittajan asiantuntijoiden välillä ja ymmärrät niin liiketoiminnan tarpeiden, kuin teknisten vaatimusten ja ratkaisujen päälle. Vastaat ympäristön tietoturvasta, ajantasaisuudesta ja liiketoimintatarpeiden mukaisista konfiguraatioista.
Ympäristön päivittäinen operointivastuu on toimittajalla ja ympäristön kehitys tapahtuu tiiviissä yhteistyössä toimittajan asiantuntijatiimin kanssa. Ympäristön hallintaan ja operointiin hyödynnetään mm. SCCM:ää, group policyja, sekä S-ryhmän valitsemaa etätuen tuottamisen ratkaisua.
Tehtävässä korostuu liiketoimintatarpeiden, tietoturvan ja S-Ryhmän kompleksisen ympäristön huomiointi, sekä parhaiden mahdollisten teknisten toteutuksien tarjoaminen sidosryhmille.
Tehtävään kuuluu myös pitkän tähtäimen teknologiasuunnitelmien ylläpito yhdessä päätelaitehallinnan Product Ownerin ja arkkitehtien kanssa.
Minkälaista osaajaa etsimme? Haemme henkilöä, jolla on
rohkeutta ja joka on oma-aloitteinen ja aikaansaava, sekä suhtautuu haasteisiin ratkaisukeskeisesti ja asiakaslähtöisesti.
useamman vuoden kokemus laitehallinnasta ja vaativista businesskriittisten ympäristöjen ylläpito- ja kehitystehtävistä (LTSC & SCCM).
erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, sekä kokemusta monitoimittajaympäristössä työskentelystä.
hyvä ITIL-prosessien tuntemus, myös isojen projektien parissa työskentely on tuttua.
tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja sujuva suomen ja englannin kielen taito.
halu kehittää omaa teknologiaosaamista jatkuvasti, eivätkä ketterät menetelmätkään ole täysin vieraita.
Miksi valita meidät?
Teknisenä palveluvastaavana pääset työskentelemään yhdessä Suomen suurimmista ICT-ympäristöistä, jossa toimipaikkoja on aina Hangosta Inariin ja Ahvenanmaalle saakka. Työlläsi varmistat S-ryhmän tuhansien myymälöiden ja ravintoloiden liiketoiminnan ja työntekijöiden arjen sujuvuuden, sekä takaat hyvän vuoropuhelun ja sujuvan yhteistyön toimittajan ja eri asiantuntijatiimien välillä. Laajuus, monipuolinen toimintaympäristö ja osaavat kollegat varmistavat, että opit ja koet uutta päätelaitehallinnasta joka päivä. Tiimimme toiminta on ketterää ja asiantuntijamielipiteelläsi on merkitystä ja päätösvaltaa.
Työntekijöidemme tyytyväisyys on meille tärkeää, ja työyhteisötutkimuksen mukaan jopa 88 % henkilöstöstämme suosittelisi meitä työnantajana. Olemme myös yksi vetovoimaisimmista työnantajista kaupallisen alan ammattilaisten mielestä (Universum, 2024). Työtämme ohjaavat S-ryhmän yhteiset johtamislupaukset: uskallan, arvostan ja toteutan.
Me S-ryhmässä olemme sitoutuneet työskentelemään monimuotoisen ja syrjimättömän työympäristön puolesta, jossa kunnioitetaan ja arvostetaan kaikkien työntekijöidemme ainutlaatuisia taustoja, taitoja ja näkemyksiä.
Lisäksi
Tarjoamme vakaan työympäristön, jonka toiminta pohjautuu vastuulliseen osuustoiminnallisuuteen.
Voit vaikuttaa kasvupolkuusi ja kehittymiseesi hyödyntämällä S-ryhmän laajaa ammattilaisverkostoa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia. Suomen suurimpana yksityisenä työnantajana meidän on mahdollista tarjota sinulle jatkuvasti oppimis- ja kehittymismahdollisuuksia.
Hyvästä ja tuloksellisesta tekemisestä palkitaan, ja meillä jokainen työntekijä on tulospalkkauksen piirissä.
Hyvinvointi- ja vapaa-ajan edut, mm. ePassi, maksuton kuntosali Ässäkeskuksella ja työterveyshuollon palvelut.
Saat käyttöösi Suomen laajimmat henkilöstöetumme: https://s-ryhma.fi/tyopaikat/miksi-s-ryhmaan.
Miltä vaikutti? Voisitko olla uusi kollegamme?
Jos tämä tehtävä vaikutti mielestäsi lupaavalta, haethan 1.12.2024 mennessä.
Mikäli haluat keskustella tehtävästä ja työskentelystä SOK:lla ennen hakemuksen lähettämistä, voit olla yhteydessä rekrytoivaan esihenkilöön Mia Tiaiseen soittamalla numeroon 0504958315. Mian tavoitat parhaiten 22.11. klo 11–13 tai 28.11. klo 10–12.
Rekrytointiprosessimme aikana pääset tapaamaan tulevan esihenkilösi, rekrytoijan sekä tulevia tiimiläisiäsi. Lisäksi pääset osallistumaan soveltuvuusarviointiin, joka sisältää työpersoonallisuuskyselyn sekä kykytestit ja purkukeskustelun.
S-ryhmän osuuskauppojen omistama Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta, eli tuttavallisemmin SOK, tuottaa S-ryhmän yrityksille hankinta-, asiantuntija- ja tukipalveluita sekä vastaa S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja eri ketjujen kehittämisestä. SOK:lla työskentelee noin 2000 asiantuntijaa vaativissa liiketoiminnan kehitystehtävissä, IT:n, digikehityksen ja muotoilun parissa, taloushallinnossa, kiinteistö- ja energiatehokkuusalalla, HR:ssä sekä viestinnässä ja markkinoinnissa.
Vastuulliseen osuustoiminnallisuuteen perustuvat arvot ohjaavat toimintaamme: olemme asiakasta varten, uudistamme jatkuvasti toimintaamme, kannamme vastuuta ihmisistä ja ympäristöstä ja toimimme tuloksellisesti.
#SOK #SOKDigitalTalent
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 1.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.