Tietoa tehtävästä
Haluaisitko työn, jossa viihdyt hyvässä porukassa ja saat vapautta ja vastuuta sopivassa suhteessa?
Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Pelican Self Storagelle määräaikaiseen työsuhteeseen osa-aikaista toimipisteen apulaispäällikköä. Työsopimus solmitaan aluksi määräaikaisena 31.10.2025 asti.
Haemme joukkoomme reipasta ja oma-aloitteista henkilöä, jolle asiakaspalvelu on sydäntä lähellä. Työpäiväsi ovat vaihtelevia ja tehtävät moninaisia. Päivän aikana kohtaat ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa.
Tehtävänäsi on vastata toimipisteen asiakaspalvelusta ja ylläpidosta, laatia vuokrasopimuksia sekä myydä pakkaustarvikkeita. Palvelet asiakkaita kasvotusten, puhelimitse, sähköpostitse ja hoidat hallinnollisia tehtäviä, kuten laskutusta ja perintää. Neuvot uusia asiakkaita sekä esittelet toimintoja ja varastoja. Lisäksi tehtäviisi kuuluu toimipisteen toimivuuden seuranta ja vastaat myös tilojen puhtaanapidosta sekä seuranta- ja valvontatehtävistä.
Työsuhde on tarvittaessa työhön kutsuttava, ja se solmitaan suoraan Pelican Self Storagen kanssa. Työtunteja on luvassa 0–37,5h viikossa ja vuorot sijoittuvat toimipisteen asiakaspalvelumyymälän aukioloaikojen puitteisiin, arkisin klo 10-18 ja lauantaisin klo 10-14. Kesällä mahdollisuus tehdä 37,5h viikossa. Työvuoroja voi olla millä tahansa toimipisteellämme pääkaupunkiseudulla. Tuntipalkka työtehtävässä on 17,16 €/h.
Työsuhteen alussa on noin kaksi viikkoa kestävä perehdytys, johon toivomme hakijan pystyvän osallistumaan viitenä päivänä viikossa.
Edellytämme sinulta
- Valmiutta tehdä töitä arkena ja viikonloppuna aukioloaikojen puitteissa sekä valmiutta työskentelemään millä tahansa toimipisteellä pääkaupunkiseudulla
- Oma-aloitteisuutta myymälän ylläpidosta ja tilojen siisteydestä huolehtimisessa
- Katsomme eduksi kokemuksen myyntityöstä, mutta meille ennakkoluuloton, oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen asenne on tärkein
- Hallitset tietokoneen käytön toimistotyössä ja erityisesti MS Office -ohjelmat
- Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä englannin kielen osaamista
Tarjoamme sinulle
- Kattavan perehdytyksen sekä jatkuvan tuen työtehtäviin. Huom. työsuhteen alussa on noin. kahden viikon palkallinen perehdytys viitenä päivänä viikossa.
- Vastuullisen ja itsenäisen työn, jossa pääset kehittämään ongelmanratkaisutaitojasi
- Mukavat työkaverit ja hyvän yhteishengen
- Monipuolisen tehtäväkentän asiantuntevassa ja kehittyvässä yrityksessä
Hakuohjeet ja lisätiedot
Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeä tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa. Huomaathan, että hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.
Yhteyshenkilö
Verneri Hiltunen
Rekrytointikonsultti, Kauppa
verneri.hiltunen@staffpoint.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 18.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.