Tietoa tehtävästä
Myymälämyyjä
Etsimme asiakkaallemme Skydda Suomi Oy:lle työntekijää Tampereen myymälään. Työtehtävät ovat monipuoliset, mutta kaiken lähtökohtana on asiakkaiden palveleminen ammattimaisella työotteella.
Mitä etsimme?
Työtehtävät koostuvat asiakaspalvelusta, myymälän siisteydestä ja tuotteiden riittävyydestä huolehtimisesta (tuotetilaukset), tavaran vastaanotosta ja hyllyttämisestä, vaatteiden logopainatuksista, suojainkaappitankkauksista sekä uusasiakashankinnasta. Työssä saattaa tulla tarpeen liikkua myös yrityksen autolla, joten B-ajokorttia tarvitaan.
Etsimämme henkilö:
- omaa aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä
- on oma-aloitteinen, asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen tekijä ratkaisukeskeisellä asenteella
- kykenee priorisoimaan työtehtäviä ja pitämään langat käsissään myös hektisessä ympäristössä
- omaa hyvät vuorovaikutustaidot ja kohtaa jokaisen ihmisen hymyllä ja hyvällä asenteella
- pystyy kommunikoimaan asiakkaiden kanssa tarvittaessa myös englanniksi
- hallitsee tietotekniset perustaidot
Tarjoamme vastuullisen työnkuvan nuorekkaassa työporukassa. Työaika on 37,5 tuntia viikossa, arkisin klo. 8-16. Työsuhde alkaa tammikuussa 2025 määräaikaisena (6kk) ja solmitaan Eezy Henkilöstöpalveluiden kautta. Tämän jälkeen mahdollista vakinaistua asiakkaan omille kirjoille.
Työsuhteessa noudatetaan Kaupanalan työehtosopimusta. Palkkaus alkaen 2000 €/kk, neuvoteltavissa kokemuksen mukaan.
Kiinnostuitko tehtävästä ja näkisitkö olevasi etsimämme henkilö? Jätä hakemus alla olevasta linkistä, täytä hakijaprofiilin tiedot ja liitä mukaan CV/hakemuskirje. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä tehtävään.
Lisätietoja hakuprosessista:
Aino-Maria Malin, HR-konsultti
aino-maria.malin@eezy.fi
Eezy Henkilöstöpalvelut
Palkkaus
Tehtävän palkka on 2000€/kk
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 24.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.