Tietoa tehtävästä
Primary location:
HELSINKITervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!
Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita yli kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.
Haemme Marketing automation manageria vakituiseen työsuhteeseen Asiakkuudet ja digitaalinen myynti -tiimiin Helsinkiin.
”S-Pankilla on yksi Suomen suurimpia asiakaskantoja, hyvät mahdollisuudet teknologian kehittämiseen ja erittäin inspiroiva (digitaalisen) asiakkuuden johtamisen kehitysvaihe. Nyt on erinomainen hetki hypätä mukaan tiimiin! ”, kertoo asiakkuusmarkkinointipäällikkö Hannariikka Sundelin S-Pankista.
Millaista työtä tarjoamme sinulle?
Toimit osana tiimiä, joka kehittää ja johtaa S-Pankin monikanavaista asiakkuudenhoitoa ja toimii asiakaspidon sekä kasvun ytimessä. Tehtäväsi ytimessä on S-Pankin markkinoinnin automaation kehittäminen, jotta asiakaskommunikaatiomme on entistä personoidumpaa, relevantimpaa ja oikea-aikaisempaa. Työskentelet mm. Salesforce Marketing Cloudin parissa, yhteistyössä S-ryhmän asiantuntijoiden kanssa, ja toimit CRM-kehityksessämme asiakkuuden äänenä.
Keskeinen tavoitteesi on varmistaa huippuluokan kyvykkyydet asiakkuuksien aktivoimiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Toimit siltana IT:n, datan ja liiketoiminnan välillä, ja käännät asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan tarpeet teknologisiksi kyvykkyyksiksi. Johdat myös markkinoinnin automaation ja datan kehittämisen tiekarttaa ja kehität mittaristoja sekä raportointia, varmistaen automaatioiden vaikuttavuuden yhteistyössä asiakkuus- ja markkinointitiimin kanssa. Tämä on loistava mahdollisuus liittyä mukaan innostavaan vaiheeseen, jossa kehitämme toimintaamme kohti entistä asiakaslähtöisempää ja digitaalisempaa tulevaisuutta.
Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.
Mitä toivomme sinulta?
- Aiempaa vankkaa kokemusta markkinoinnin automaatiotyökalujen ja -kyvykkyyksien kehittämisestä ja hyödyntämisestä, sekä erityisesti arvostamme Salesforce Marketing Cloud -osaamista & mobiiliapplikaatioiden personointikyvykkyyksien kehittämisen kokemusta.
- Kykyä saada teknologia ketterästi palvelemaan liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamista.
- Näkemyksellisyyttä kohdennetun asiakasviestinnän tulevaisuudesta ja kehittämisestä sekä kykyä rakentaa S-Pankille tiekarttaa kohti yhä parempaa personointia ja viestinnän vaikuttavuutta.
- Vahvaa projektijohtamisen kykyä, arvostamme myös kokemusta SAFe-kehittämismallista.
- Luontaista kykyä luoda verkostoja ja tehdä aikaansaavaa yhteistyötä niin S-Pankin, S-ryhmän kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa, nautit yhteistyöstä erilaisten toimijoiden kanssa.
- Asiakaslähtöistä asennetta ja intohimoa asiakasarvon tuottamiseen.
Ison talon edut, pienen talon into
S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.
Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.
Lisätiedot
Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakkuus- ja digimyyntijohtaja Katja Gunnelius keskiviikkona 27.11. kello 08:10-09:00 ja 27.11. kello 16:10-17:00. Tavoitat Katjan numerosta 050 376 1125.
Lue meistä lisää: s-pankki.fi/ura
Hae näin
Lähetä hakemuksesi viimeistään 4.12.2024 oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi.
#LI-SPANKKI
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 4.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.