Tietoa tehtävästä
Tule mukaan kehittämään kiinteistöliiketoiminnan hallintaa!
Haemme vakituiseen työsuhteeseen huolellista, joustavaa ja organisointikykyistä
KIINTEISTÖHALLINNON ASSISTENTTIA
huolehtimaan Conficapin kiinteistöliiketoiminnan sopimushallinnasta (kuten vuokra- ja urakkasopimuksista) sekä laskututukseen ja ylläpitoon liittyvistä tehtävistä. Dokumenttien hallinta ja toimintatapojen kehittäminen ovat myös osa työkuvaasi. Lisäksi toimit rakennuttamisen tukitehtävissä, ja työskentelet pääasiassa kiinteistötiimin tukena hallinnollisissa asioissa, mutta osallistut myös taloustiimin avustaviin tehtäviin.
Arvostamme hyvää palveluasennetta sekä täsmällistä ja systemaattista työskentelyotetta. Viihdyt tarkkuutta vaativissa tehtävissä ja numeroiden parissa, ja hoidat rutiinitehtävät huolella. Hallitset yleiset MS Office -ohjelmat ja omaksut ja opit mielelläsi uusia järjestelmiä. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. AMK-tason tutkinto. Voit olla työurasi alkuvaiheessa tai jo kokeneempi osaaja. Kokemus kiinteistöliiketoiminnan ja taloushallinnon tehtävistä on selkeä etu. Tärkeää on positiivinen asenne, toimeen tarttuvuus ja halu kehittyä.
Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän vakavaraisessa perheyhtiössä, jossa voit kehittyä ja kasvaa kiinteistöhallinnon ja taloustoimintojen parissa. Saat tueksesi osaavat kollegat ja viihtyisän työyhteisön. Pääset osallistumaan Conficapin kiinteistöliiketoiminnan tulevaisuuden rakentamiseen ja tuomaan oman panoksesi toimintamme kehittämiseen.
Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat MPS-konsultit Sani Kaajas, puh. 020 746 9453 ja Irene Turakainen, puh. 020 746 9457. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si hakupainikkeen kautta 11.11.2024 mennessä.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 11.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.