Johtoryhmän assistentti
Tietoa tehtävästä
Oletko sinä uusi lidliläinen?
Johtoryhmämme etsii nyt assistenttia, jolla pysyy monta lankaa samanaikaisesti käsissä. Tässä tehtävässä teet tiivistä yhteistyötä omien nimettyjen johtoryhmäläisten kanssa, ja tarpeen mukaan tuet koko johtoryhmää sekä muuta johdon assistenttitiimiä vaihtelevissa työtehtävissä. Assistenttina olet tärkeässä roolissa sujuvoittamassa johtoryhmäläisten arkea ja pääset näkemään johtoryhmän työskentelyä oikealta aitiopaikalta!
Tehtävässä vastaat muun muassa johtoryhmän kalenterien hallinnasta, matka- ja kokousjärjestelyistä, esitysmateriaalien valmistelusta, sisäisestä tiedottamisesta sekä yhteydenpidosta kotimaisten ja kansainvälisten sidosryhmiemme kanssa. Vauhdikkaassa työarjessa tulee vastaan muuttuvia tilanteita, mutta proaktiivisella työotteellasi selvität vastaan tulevat esteet. Etsimämme kollega loistaa tehtävässä myös itsenäisellä, järjestelmällisellä ja yhteistyökykyisellä työskentelyotteella ja motivoituu mahdollisuudesta tukea työllään johtoryhmän toimintaa.
Tehtävä on vakituinen ja toivomme, että voisit aloittaa tehtävässä alkuvuoden 2025 aikana. Toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa. Tehtävässä työskennellään pääsääntöisesti toimistolla, mutta toisinaan voit työskennellä myös etänä. Työajat ovat pääsääntöisesti klo 8–16 tai klo 9–17, mutta voit myös hyödyntää joustavaa työaikaa ja sopia tiimin kesken työskentelyajoista.
Tällaisia asioita toivomme sinulta
- Työkokemusta vähintään 2–3 vuoden ajalta esimerkiksi johtoryhmän assistentin tai koordinaattorin tehtävistä. Toivomme, että olet urallasi päässyt työskentelemään jo edes hieman ylemmän johdon kanssa.
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi vieraita kieliä, viestintää tai kaupan alaa. Otamme hakemuksia mielellämme vastaan erilaisilla opintotaustoilla.
- Sujuvaa suomen, englannin ja saksan kielen taitoa. Virallinen työskentelykielemme on suomi, mutta osan johtoryhmän jäsenten kanssa kommunikoit englanniksi ja teet myös yhteistyötä kansainvälisen pääkonttorimme kollegoiden suuntaan. Lisäksi työpöydällesi kuuluu tarvittaessa erilaisia käännöstöitä.
- Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi ja kommunikoit eri sidosryhmien kanssa mielelläsi.
- Erinomaisia tietoteknisiä taitoja ja erityisesti MS Office -ohjelmien hallintaa – Wordin, Excelin ja Powerpointin käyttö luonnistuu sinulta vaivattomasti. Työarjessasi taiot esitysmateriaaleja, pyörittelet Outlookissa kalentereita ja otat eri järjestelmissä mielelläsi haltuun uusia toimintoja työsi tueksi.
Tätä kaikkea tarjoamme sinulle
- Varmistamme palkkatasa-arvon yrityksessämme yhdenvertaisella palkkausjärjestelmällä. Tämän tehtävän aloituspalkka on 3600 €/kk, mutta palkkaus tarkentuu valitun henkilön kokemuksen, osaamisen ja lopullisten vastuiden mukaan.
- Monipuolisia työtehtäviä kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä aivan toimintamme ytimessä. Tässä tehtävässä sinulla on hyvät mahdollisuudet kasvattaa Lidl-osaamistasi sekä verkostoitua laajasti niin kansallisten kuin kansainvälisten lidliläisten kanssa.
- Henkilökohtaisen perehtymissuunnitelman varmistamaan loistavan alun Lidl-urallesi. Perusteellisen perehdytyksen lisäksi saat henkilökohtaisen kummin, joka tukee sinua työsuhteesi alkuvaiheessa. Lisäksi saat tueksesi ammattitaitoisen assistenttitiimin tuen, jossa ketään ei jätetä yksin.
- Lidliläisenä saat käyttöösi kuuden prosentin henkilökunta-alennuksen myymälöissämme, e-passin ja erilaiset kumppanuusedut. Lisäksi järjestämme henkilöstölle tapahtumia, tarjoamme vauvapakkaukset ja tuemme lidliläisten hyvinvointia työterveyshuollolla. Saat myös loistavat mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen, sillä meillä on kattava koulutusvalikoima ja käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen.
- Reilun työilmapiirin ja työpaikan, jossa saat olla oma itsesi – olemme sitoutuneet tekemään töitä turvallisen työympäristön sekä yhdenvertaisuuden eteen. Arvomme ovat tehokas toiminta, arvostus, luottamus, käytännönläheisyys ja yhteisöllisyys, ja meillä toimitaan näiden mukaisesti.
- Joustavat työajat, modernit työskentelytilat Espoon Niittykummussa ja osittaisen etätyömahdollisuuden. Haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa.
Tule työkaveriksemme!
Johtoryhmän assistenttien kolmen hengen huipputiimi odottaa uutta innokasta pelinrakentajaa. Pieni tiimimme on asiakaspalveluhenkinen tehopakkaus, joka kohtaa työpäivien muuttuvat tilanteet positiivisella asenteella ja tekemisen meiningillä. Ketään ei jätetä yksin ja tsemppaamme ja tuemme toisiamme myös kiireen keskellä. Olemme kaikki erilaisia persoonia, mutta meille kaikille yhteinen tavoite on tukea johtoryhmää parhaamme mukaan heidän päivittäisessä työssään, jotta he voivat keskittyä olennaiseen – johtamiseen.
Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 17.11.2024 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa työt.
Johtoryhmän assistenttien esihenkilö ja johdon projektipäällikkö Meri Holmela (puh. 0406686023) vastaa ilomielin kysymyksiisi keskiviikkona 13.11.2024 klo 14–15 ja perjantaina 15.11.2024 klo 9–10.
Kannustamme kaiken ikäisiä työnhakijoita hakemaan meille rohkeasti töihin. Emme hyväksy minkäänlaista syrjintää, ja sitoudumme tasa-arvoiseen sekä syrjimättömään rekrytointiin. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja teemme töitä yhdenvertaisuuden eteen. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.
HAUN AIKATAULU
Alla näet kuvauksen rekrytointiprosessin etenemisestä. Hyödynnämme hakijaviestinnässä sähköpostia ja puhelinyhteydenottoja, joten seurailethan näitä kanavia rekrytointiprosessin aikana!
Vko 47 Hakemuksien esikarsinta
Vko 47 Puhelinhaastattelut
Vko 48 1. Haastattelukierros (Haastattelu toteutetaan suomeksi ja saksaksi. Voit itse valita, että haluatko tavata meidät kasvotusten vai Teamsillä omien tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.)
Vko 50 2. Haastattelukierros (Haastattelu toteutetaan englanniksi ja saksaksi.)
Vko 50-51 Suositukset ja valintapäätökset
Tietoa työnantajasta
Loistavat työntekijät, kekseliäät ratkaisut ja paras hinta-laatusuhde – siinä kolme avaintekijää menestykseemme. Meitä on jo yli 5 000 eri alojen ammattilaista Espoon pääkonttorilla, myymälöissä ja jakelukeskuksissa. Yhdessä luomme työpaikan, jossa on hyvä tekemisen meininki ja mutkaton ilmapiiri.
Haluatko osaksi tarinaamme? Me uskomme sinuun, joka olet ammattitaitoinen ja motivoitunut. Haluamme panostaa hyvinvointiisi ja antaa mahdollisuuden kehitykseen, sillä ilman onnellista henkilöstöä ei ole menestyvää yritystä.
Urasivuillamme http://tyopaikat.lidl.fi pääset tutustumaan tarkemmin Lidliin työnantajana sekä henkilöstöömme.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/lidl-suomi/1615779-0
Lue lisää työnantajasta
Lidl Suomi Ky muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle