Tietoa tehtävästä
Oletko asiakaspalveluhenkinen ja can-do asenteen omaava henkilö, joka nauttii ongelmanratkaisusta? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme SOK:lle IT Business Support Coordinatoria toimimaan tukena järjestelmätuen ja käyttäjien välillä. Lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään - etsimme henkilöä aloittamaan nopealla aikataululla ja etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo viikolla 39!
Kuvaus
Työtehtäviisi kuuluu käyttäjien järjestelmätukea eri tukitahojen kanssa. Pidät käyttäjät tietoisena häiriöilmoitusten etenemisestä sekä varmistat, että käyttäjät pääsevät häiriön jälkeen jatkamaan töitään. Ratkaiset osan tiketeistä itse, ja osan voit laittaa eteenpäin ulkoiseen tukeen.
Tiimin vastuisiin kuuluu myös muita vastaavia käyttäjien ja IT -järjestelmiin liittyviä koordinointitehtäviä, joilla varmistetaan sujuva ja häiriötön liiketoiminta. Tällaisia tehtäviä ovat mm. tuotehierarkioiden ja toimipaikkatietojen ylläpito ja kampanjoiden aktivointi.
Etsimme
Ennen kaikkea toivomme, että olet asiakaspalveluhenkinen ja proaktiivinen tekijä. Sinulla on loistavat vuorovaikutustaidot, hallitset kokonaisuudet ja ymmärrät syy-seuraussuhteet. Et odota valmiita raameja tekemiseen, vaan uskallat myös soveltaa oppimaasi. Lisäksi odotamme sinulta:
- Ymmärrystä tai osaamista service desk -tyyppisestä työstä
- Hyvät MS Office -taidot
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Eduksi katsomme osaamista seuraavista: toimitusketjujen hallinta, SAP, ServiceNow.
Muuta tietoa:
- Aloitus: Lokakuun aikana
- Kesto: 12 kk
- Sijainti: Helsinki, hybridityö
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 18.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.