Tietoa tehtävästä
Asiakkaamme LFG Brands Oy etsii Head of Product -rooliin henkilöä verkkokaupan ja tuotteiden kehittämisen pariin. LFG eli life feels good - tämän yrityksen matkassa pääset uudistamaan kauneus- ja hyvinvointialalle ratkaisuja, joiden tavoitteena on lisätä tekijöiden hyvinvointia ja parempaa liiketoimintaa alan sisällä.
Lue lisää alta ja kerro meille hakemuksessasi, miksi sinä olisit oikea henkilö tehtävään!
Kuvaus
Head of Product vastaa kokonaisvaltaisesti hius-, sokerointi- ja kauneudenhoitoalan tuoteliiketoiminnan kehittämisestä. Rooli kattaa uusien tuotteiden kehittämisen, hankinnan ja valikoiman hallinnan niin verkkokaupassa, kivijalkamyymälöissä kuin palveluliiketoiminnassakin. Lisäksi tehtäviin kuuluu tuotevalikoiman optimointi sekä brändien ja tuoteimagon kehittäminen.
Head of Product tekee tiivistä yhteistyötä johtoryhmän kanssa, osallistuu strategian suunnitteluun ja sen toteuttamiseen. Roolissa johdat tuotteiden kehitysprosessia, vastaat ostoista ja varastoinnista sekä varmistat, että tuotevalikoima tukee yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita.
Tässä roolissa on mahdollisuus päästä rakentamaan yritystä yhdessä sitoutuneen ja kunnianhimoisen tiimin kanssa. Näemme tämän tehtävän kehittyvän ajan myötä strategiseksi rooliksi, joka voi kasvaa johtoryhmätasolle asti vastuiden ja vaikutusmahdollisuuksien kasvaessa.
Työtehtävät
- Tuotestrategia ja kehitys: Luot ja ylläpidät kokonaisvaltaista tuotestrategiaa yhdessä johtoryhmän kanssa sekä seuraat markkinatrendejä ja asiakastarpeita uusien tuotteiden löytämiseksi ja valikoiman kehittämiseksi.
- Tuotevalikoiman hallinta: Hallinnoit tuotevalikoimaa kivijalkamyymälöissä, partureissa, sokerointisalongeissa ja verkkokaupassa sekä optimoit tuotevalikoiman myynnin ja brändin näkökulmasta.
- Tuotteiden kehittämisprosessi: Johdat tuotekehitystä yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten kumppanien kanssa sekä valvot tuotteiden laatua ja tuotekehityksen etenemistä.
- Osto ja varastonhallinta: Vastaat tuotteiden ostotoiminnasta, hintaneuvotteluista ja varastoinnin optimoinnista sekä valvot varastotasoja ja varmistat tuotteiden saatavuuden toimipaikoissa ja verkkokaupassa.
- Brändin ja tuoteimagon kehittäminen: Kehität ja ylläpidät tuotteiden brändiä sekä markkinointiviestintää yhdessä markkinoinnin kanssa sekä varmistat, että tuotteet tukevat yrityksen arvoja ja imagoa.
Etsimme
Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus, kokemusta vastaavista tehtävistä sekä intohimoa kosmetiikka-alaa kohtaan. Tärkeintä on kuitenkin löytää tiimiin sopiva oikeanlainen persoona: yrittäjähenkinen, motivoitunut, kehittymishaluinen tekijä, jolla on näkemystä ja rohkeutta tarttua toimeen suunnittelupöydältä käytännön toteutukseen ja kyky toimia osana dynaamista tiimiä.
Menestyäksesi roolissa olet muutosorientoitunut ja pystyt sopeutumaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Olet optimistinen ja näet mahdollisuuksia haasteiden keskellä. Sinulla on hyvä stressinsietokyky ja pystyt työskentelemään tehokkaasti paineen alla. Olet tavoitteellinen ja pyrit jatkuvasti parantamaan suoritustasi. Vastuuntuntoisuus on sinulle ominaista, ja otat vastuun työsi laadusta. Lisäksi olet tiedonhaluinen ja innokas oppimaan uutta.
Kerrothan jo hakemuksessasi miten nämä ominaisuudet näkyvät työskentelyssäsi!
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille. Lähetä hakemus tehtävään viimeistään 17.1.2025.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 28.2.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.