Hallinnollinen assistentti, Syncron Tech Oy, Lappeenranta
Tietoa tehtävästä
Haluatko pitää langat käsissäsi ja olla ajan tasalla kaikesta? Tämä tehtävä voi olla juuri sinulle! Syncron Tech Oy etsii nyt osa-aikaista hallinnollista assistenttia vahvistamaan energistä tiimiään. Tässä roolissa sinulle tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus kehittää osaamistasi ja syventää asiantuntijuuttasi. Jos olet innokas tarttumaan uusiin haasteisiin ja haluat olla mukana luomassa parempaa työympäristöä, tämä tehtävä voi olla juuri sinulle! Lue lisää alta ja hae nopeasti!
Kuvaus
Hallinnollisena assistenttina pääset seuraamaan ohjelmistotalon tarinaa ja huolehtimaan siitä, että arki rullaa sujuvasti. Työtehtäväsi ovat monipuolisia ja niihin kuuluvat muun muassa henkilöstö- ja taloushallinnon sekä yleishallinnon päivittäiset tehtävät ja yhteydenpito yhteistyökumppaneihin kuten tilitoimistoon, työterveyteen ja vakuutusyhtiöön. Tarkastat ostolaskuja ja autat myös asiakaslaskutukseen liittyvissä asioissa. Lisäksi vastaat puhelinvaihteesta ja muista toimistojen käytännön asioista. Osaamisesta ja kiinnostuksesta riippuen pääset myös mukaan auttamaan markkinoinnin, myynnin ja tapahtumien järjestämiseen liittyvvissä tehtävissä.
Tehtävässä menestyy henkilö, jolla on positiivinen ja innostunut ote tekemiseen, uuden oppimiseen ja kollegoiden auttamiseen. Itsenäinen työskentely on sinulle luontevaa ja pystyt pitämään langat käsissäsi haastavankin paikan tullen.
Tehtävä on osa-aikainen erikseen sovittavasti 50-80% lopullisesta tehtävänkuvastasi riippuen. Työtä on mahdollista tehdä halutessaan osittain etänä, mutta perehdytyksen ajan eli ensimmäisen 2 kuukauden ajan läsnäolo toimistolla on välttämätöntä. Tehtävä on määräaikainen ja se sijoittuu aikavälille 15.7.2024-15.8.2025.
Tarjoamme
- Viihtyisän ja rennon työympäristön
- Joustavan hybridityömallin
- Modernit työvälineet
- Palkitsevan työn, jossa pääset kasvamaan ammattilaisena
Työtehtävät
- Operatiiviset tehtävät henkilöstö- ja taloushallinnon puolella
- Toimit yhteyshenkilönä useille sisäisille ja ulkoisille sidosryhmille
- Laskutukseen liittyvät avustavat tehtävät
- Puhelinvaihteesta vastaaminen
Etsimme
- Tehtävään soveltuva opintotausta (esim. liiketalous)
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Sujuva MS Officen käyttö
- Kykyä omaksua järjestelmiä nopeasti
- Aikaisempaa ymmärrystä taloushallinnon tehtävistä
Menestyäksesi roolissa olet:
- Itseohjautuva ja oma-aloitteinen
- Vahva kommunikoija
- Aktiivinen ja järjestelmällinen
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Tietoa työnantajasta
Syncron Tech kehittää, myy ja toimittaa tuotantoa palvelevia ohjelmistoratkaisuja. Tyypillistä asiakkaidemme toimintaympäristössämme ovat suuret datamäärät ja niiden tuottaman informaation peloton hyödyntäminen.
Asiakkaamme ovat teollisuuden ja energiatoimialan edelläkävijäyrityksiä kansainvälisesti. Toimitamme vahvan palvelukokonaisuuden sisältävät ohjelmistoratkaisumme joko pilvipalveluna tai järjestelmätoimituksina suoraan tai valittujen kumppaniemme kautta.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/academic-work-finland/2756351-6
- Academic Work PMO Specialist, Espoo
- Academic Work Projektipäällikkö rakennusalalle, Olas Group Oy, Espoo
- Academic Work Customer Care Coordinator, Estrella, Vantaa
- Academic Work Tekninen sisällöntuottaja, Wago Finland Oy
Academic Work muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle