Onko digitaalinen b2b-myynti ja verkkokauppa intohimosi? Onko sinulla kyky tunnistaa digitaaliset myyntimahdollisuudet ja taito tarttua niihin käytännössä? Jos vastasit kyllä, niin liity Kespron Digital Sales -tiimiin. Keskeinen tehtäväsi on Kespron digitaalisten palveluiden kaupallisten toimenpiteiden toteuttaminen sekä kaupallisuuteen tähtäävä kehitystyö yhdessä tiimin kanssa.
Digital Sales -tiimi vastaa Kespron digitaalisen myynnin sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä. Tiimi koostuu kokeneista digitaalisen myynnin, verkkokaupan ja asiakaskokemuksen asiantuntijoista. Etsimme joukkoomme ammattilaista, joka osaa viedä liiketoiminnan tavoitteet toteuttamiskelpoisiksi ja mitattaviksi digitaalisen myynnin sekä -kehityksen toimenpiteiksi.
Keskeinen tehtäväsi on kasvattaa Kespron digitaalista myyntiä sekä uusasiakashankintaa kehittämällä ja toteuttamalla aktiivisesti myynti- ja kehitystoimenpiteitä yhdessä muun organisaation ja kumppaneiden kanssa. Keskeiset keinosi myynnin edistämiseksi on verkkokaupan sisällönhallinnan kautta tapahtuva myynnin sekä asiakaskokemuksen parantamiseen tähtäävä ylläpito ja haun kehittäminen sekä uusien kaupallisten kehitysmahdollisuuksien tunnistaminen, määrittely, testaaminen ja niiden lopputuloksesta vastaaminen. Tehtävässä menestyminen edellyttää sekä kaupallista että teknistä osaamista ja kykyä viedä asiat tehokkaasti ideasta toteutukseen.
Odotamme sinulta:
- Tiimiä tukevaa osaamisprofiilia – kaikkea ei tarvitse osata, mutta digitaalinen myynti sekä verkkokauppa on selkeä vahvuusalueesi ja kykenet viemään tiimin tekemisen niissä uudelle tasolle
- Myynnin nälkää sekä intohimoa digipalveluiden kehittämistä ja digimyyntiä kohtaan, sekä aiempaa näyttöä niistä
- Vähintään neljän vuoden työkokemusta verkkokaupan ja digipalveluiden myynnillisestä sekä teknisestä kehityksestä
- Kokemusta kehitystöiden määrittelystä ja testaamisesta
- Relevanttia teoriaosaamista sekä hands on -asennetta
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
- Kokemusta verkkokauppajärjestelmistä, mielellään HCL Commercesta
- Hyvää html- ja css -perusteiden sekä web-analytiikan hallintaa
- Visuaalista silmää ja kuvankäsittelyn perusosaamista
- Hyviä viestintä-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
- Foodservice-alan työkokemus ja tehtävään liittyvä muu harrastaneisuus katsotaan eduksi
Tarjoamme sinulle:
- Myyntivetoisen digikehitystehtävän osana liiketoimintaa
- Tiimin joka haluaa kehittyä yhdessä ja tehdä foodservice-alan parhaita digitaalisia palveluita
- Mielenkiintoisen ja monipuolisen työkuvan, jossa pääsee tekemään laajasti yhteistyötä eri tiimien ja yksiköiden kanssa
- Näköalapaikan Kespron eri toimintojen arkeen
- Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä ammatillisesti
- Innostavat ja ammattitaitoiset työkaverit
Lisäksi:
- Modernin toimiston upeat puitteet, hyvistä työtiloista aina kuntosaliin, omaan työterveyteen ja ruokapaikkoihin, aivan Kalasataman metroaseman vieressä.
- K-ryhmän henkilökuntaedut
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Digital Sales Kespro Juho Anttila, +358 50 564 8973, juho.anttila@kesko.fi. Soittoajat: 16. ja 18.7. klo 13.30-15.00 Arvostamme tiimissä työn ja vapaa-ajan tasapainoa, joten soitathan vain soittoaikoina.
Lähetä hakemuksesi 26.7.2024 mennessä oheisen linkin kautta. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Kespro on osa Keskon päivittäistavarakauppaa ja johtava Foodservice-alan tukkukauppa Suomessa. Meidän missionamme on tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja siten entistä suositumpaa. Asiakkaitamme ovat mm. ravintolat, hotellit, kahvilat, liikenneasemat, julkishallinnon laitokset, K-ryhmän kaupat sekä jälleenmyyntiasiakkuudet. Asiakkaita meillä on noin 25 000. Merkittävä osa Kespron myynnistä tapahtuu digitaalisten kanavien kautta, jonka lisäksi palvelemme asiakkaitamme 13 noutotukussa läpi Suomen. Liikevaihtomme on miljardi euroa ja henkilöstöä meillä on yli 550.