Tietoa tehtävästä
Development Manager Kesproon
Oletko toimeen tarttuva ja näet ympärilläsi mahdollisuuksia. Et kaihda haasteita, ratkot niitä oma-aloitteisesti etkä lannistu. Haluat ottaa haasteen vastaan ja tehdä foodservice-asiakkaiden digitaalisten palveluiden asiakaskokemuksesta henkilökohtaisen ja persoonallisen tuntuista. Silloin saatat olla juuri etsimämme osaaja!
Etsimme Kespron Digitaaliset palvelut ja kehitys -yksikköön kokenutta ja toimeen tarttuvaa Development Manageria. Työskentelet Foodservice-tukkukaupan eturintamassa yhdessä Kespron ammattilaisten kanssa. Ensimmäisenä tehtävänäsi otat vastuun Kespro.com -palvelualustan kohdennus- ja personointikyvykkyyksien rakentamisesta. Meille jokainen asiakas on tärkeä ja haluamme palvella heistä jokaista yhtä laadukkaasti ja personoidusti – oli kyse sitten pienestä kesäkioskista, isosta ravintolaketjusta, koulun keittiöstä tai vaikkapa fine dining -ravintolasta.
Kespro.com -palvelualusta on foodservice-asiakkaille rakennettu kymmenistä eri teknologioista muodostuva yhtenäinen palvelu, joten tehtävässä menestyminen edellyttää laajaa teknistä osaamista sekä kyvykkyyttä yhdistää tekniikka-, liiketoiminta- ja asiakasymmärrystä. Roolissasi tulet kehittämään koko palvelualustan kohdennus ja personointikyvykkyyksiä yhdessä Kespron muiden liiketoimintojen sekä kehitystiimien kanssa ja varmistat, että tarjoamme asiakkaillemme juuri oikeassa hetkessä hänen tarvitsemaansa ratkaisua – oli oikea ratkaisu sitten tuote, palvelu, vastuullisuusnäkökulma tai sisältö.
Olet valmis kantamaan vastuuta ja tarttumaan oma-aloitteisesti toimeen. Arvostamme aktiivisuutta, päättäväisyyttä, palvelualttiutta sekä halua auttaa toisia onnistumaan. Saat asioita aikaan ja et luovuta, vaikka mutkia tulee matkaan. Varmistat, että kehittämistavoitteet viedään yhdessä maaliin prioriteettien mukaisesti. Työyhteisötaidot ja ratkaisukeskeisyys on keskeisiä ominaisuuksia tehtävässä onnistumisessa.
Odotamme sinulta:
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
- Vähintään neljän vuoden kokemusta teknisessä kehitysroolissa
- Kokemusta digitaalisten palveluiden kohdentamisesta ja personoinnista sekä niiden automatisoinnista
- Kokemusta useammasta seuraavista teknologioista tai kokonaisuuksista ja niiden kehittämisestä: Verkkokauppa-alustat/HCL-Commerce, liiketoiminnan tarpeisiin räätälöidyt digitaaliset palvelut, nykyaikaiset mobiili- sekä verkkopalveluteknologiat, mikropalvelut ja rajapinnat, AI-toteutukset, ERP/SAP, Elastic Search, sähköposti- ja markkinointiautomaatio sekä automaattinen sisällöntuotanto
- Kokemusta kehitystöiden määrittelystä ja testaamisesta
- Kykyä ymmärtää liiketoiminnan tavoitteita ja auttaa niiden toteuttamisessa järjestelmiä kehittämällä
- Kykyä johtaa datalla ja hyviä analytiikkataitoja, sekä käytännön osaamista BI-järjestelmistä (Qlik Sense tai vastaava)
- Kokemusta kehitysprojekteihin osallistumisesta. Kokemus projektien johtamisesta katsotaan eduksi
- Hyviä viestintä-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
- Suomen ja englannin kielen taitoa
Tarjoamme sinulle:
- Teknis-kaupallisen digikehitystehtävän osana liiketoimintaa
- Tiimin joka haluaa kehittyä yhdessä ja tehdä foodservice-alan parhaita digitaalisia palveluita
- Mielenkiintoisen ja monipuolisen työkuvan, jossa pääsee tekemään laajasti yhteistyötä eri tiimien ja yksiköiden kanssa
- Näköalapaikan Kespron eri toimintojen arkeen
- Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä ammatillisesti
- Innostavat ja ammattitaitoiset työkaverit
Lisäksi:
- Modernin toimiston upeat puitteet, hyvistä työtiloista aina kuntosaliin, omaan työterveyteen ja ruokapaikkoihin, aivan Kalasataman metroaseman vieressä.
- K-ryhmän henkilökuntaedut
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Digital Sales Kespro Juho Anttila, +358 50 564 8973, juho.anttila@kesko.fi. Soittoajat: 16. ja 18.7. klo 13.30-15.00 Arvostamme tiimissä työn ja vapaa-ajan tasapainoa, joten soitathan vain soittoaikoina.
Lähetä hakemuksesi 26.7.2024 mennessä oheisen linkin kautta. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Kespro on osa Keskon päivittäistavarakauppaa ja johtava Foodservice-alan tukkukauppa Suomessa. Meidän missionamme on tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja siten entistä suositumpaa. Asiakkaitamme ovat mm. ravintolat, hotellit, kahvilat, liikenneasemat, julkishallinnon laitokset, K-ryhmän kaupat sekä jälleenmyyntiasiakkuudet. Asiakkaita meillä on noin 25 000. Merkittävä osa Kespron myynnistä tapahtuu digitaalisten kanavien kautta, jonka lisäksi palvelemme asiakkaitamme 13 noutotukussa läpi Suomen. Liikevaihtomme on miljardi euroa ja henkilöstöä meillä on yli 550.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.7.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Juho Anttila, Juho.Anttila@kesko.fi