Tietoa tehtävästä
Innostutko ruoasta ja ravintolamaailmasta, uusista haasteista ja ajatteletko digitaalisesti? Onko sinulla intohimoa sekä näyttöjä ja osaamista digitaalisesta markkinoinnista? Haluatko mukaan kasvavaan organisaatioon ja ulkona syömisen megatrendiin?
Etsimme vakituiseen työsuhteeseen kokenutta digitaalisen sisältömarkkinoinnin asiantuntijaa. Tehtävässäsi toimit Kespron 15 hengen markkinointiyksikössä osana kolmen hengen digitaalisen markkinoinnin tiimiä. Ketterässä tiimissä pääset osallistumaan laajasti digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun, toteuttamiseen, analysointiin ja kehittämiseen. Työskentelet päivittäisessä yhteistyössä Kespron sisäisten sidosryhmien sekä ulkoisten kumppaneiden ja asiantuntijoiden kanssa.
Tehtävässäsi vastaat Kespron strategian mukaisten markkinointitoimenpiteiden operatiivisesta suunnittelusta ja toteuttamisesta vastuullasi olevissa digitaalisissa kanavissa. Vastaa myös näiden kanavien tavoitteellisesta kehittämisestä sekä toimenpiteiden raportoinnista. Keskeisimpänä osana työtäsi on sisältöjen tuottaminen ja aikatauluttaminen Kespron digitaalisiin ja sosiaalisen median kanaviin. Vastaat verkkosivujen sisällöistä, hakusanaoptimoinnista ja datapohjaisesta kehittämisestä. Vastuullasi ovat myös sosiaalisen median kanavat Instagram, Facebook, LinkedIn, sekä mainonnan kohdentaminen kyseisissä kanavissa.
Tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden työskennellä voimakkaasti kehittyvällä liiketoimintasektorilla ja organisaatiossa joka muovaa alansa suuntaa.
- Mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän, jossa pääset monipuolisesti kehittämään ja toteuttamaan digitaalista markkinointia.
- Joustavan työn, sekä mahdollisuuden itsensä johtamiseen ja ammatilliseen kehittymiseen.
- Inspiroivan ja ammattitaitoisen tiimin ja työyhteisön joka ei jätä yksin.
- Lukuisia urapolkuvaihtoehtoja suuressa ja kansainvälisessä konsernissa.
- Modernin toimiston hyvien kulkuyhteyksien päässä (Kalasatama).
- K-ryhmän henkilöstöedut.
Toivomme sinulta:
- Vahvaa kokemusta sisällöistä. Hallitset sisältöjen konseptoinnin ja tuotannon verkkoon sekä sosiaalisen median kanaviin. Tunnet digimittarit ja kehität sisältöjä dataan perustuen.
- Visuaalisen tarinankerronnan taitoa. Tunnet digitaalisten ympäristöjen lainalaisuudet, sosiaalisen median kanavat ja kerronnan keinot.
- Vahvaa kielellistä osaamista.
- Hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyjä työskennellä osana monipuolisia sidosryhmäverkostoja.
- Suunnitelmallista ja analyyttistä työotetta, sekä asiakaslähtöistä ajattelutapaa.
- Hyviä kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi.
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta.
Lisätietoja tehtävästä antaa Digital Marketing Manager Jani Lampinen, sähköpostitse jani.lampinen@kesko.fi tai puhelimitse +358503813442 torstaina 4.7. kello 12-14, sekä keskiviikkona 10.7. kello 13-15.
Lähetä hakemuksesi 14.7.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 14.7.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Jani Lampinen, jani.lampinen@kesko.fi, +358503813442