Asiakasneuvoja
Tietoa tehtävästä
OP Satapirkka on OP Ryhmään kuuluva kannattava. kehittyvä ja vakavarainen pankki, jonka ydintoimialueeseen kuuluvat Harjavalta, Huittinen, Ikaalinen, Karvia, Kokemäki, Parkano ja Sastamala. Asiakkaita pankillamme on noin 56 000.Pankin palveluksessa on yhteensä noin 70 ammattilaista.
Haemme nyt OP Satapirkkaan asiakasneuvojaa/asiakkusneuvojaa puhelun-ja verkkopalvelu tiimiiin vakituiseen työsuhteeseen.
Tehtävästä
Tulet olemaan tärkeä osa työyhteisöämme ja työskentelemään meille tärkeimmän ja arvokkaimman asian äärellä, eli asiakkaidemme parissa, puhelin- ja verkkopalvelussamme. Opastat asiakkaitamme erilaisten palveluidemme käytössä niin verkon kautta kuin myös puhelimessa.
Haemme henkilöä, jolla on asiakaslähtöinen, ihmisläheinen ja tavoitehakuinen työote sekä kokemusta pankkialasta. Tehtävässä menestyminen edellyttää kykyä ratkaista asiakkaiden monenlaiset avun tarpeet nopeasti sekä yllättää asiakkaat positiivisesti asianmukaisen palvelun nopeudella. Arvostamme erityisesti kokemustasi luotonmyöntöprosessista, sillä se on tärkeä osa tehtävää. Puhelin- ja verkkopalvelussamme autamme kaikkia asiakkaitamme, joten hyvät vuorovaikutustaidot ovat välttämättömiä tehtävän menestykselliselle hoitamiselle.
Tämä tehtävä vaatii nopeaa ratkaisukykyä, paineensietokykyä ja kykyä yllättää asiakkaat positiivisesti. Tavoitteenamme on hoitaa päivän aikana saapuneet tehtävät kerralla kuntoon, jotta voimme tarjota asiakkaillemme nopean ja luotettavan palvelun.
Hektisen työn vastapainona, työpäivän jälkeen voit huoletta jättää keskeneräiset tehtävät toimistolle ja keskittyä omaan vapaa-aikaasi. Me haluamme varmistaa, että voit rentoutua ja nauttia vapaa-ajastasi ilman huolia.
Jos tunnet, että omaat taidot ja kokemuksen, jotka ovat tarpeen tämän tehtävän suorittamiseen - lähetä meille hakemuksesi jo tänään ja liity osaksi tiimiämme!
Me tarjoamme
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden osaavassa työyhteisössä tehtävässä, jonka tekeminen on suurelta osin riippumaton paikasta ja mahdollistaa siten myös laajan etätyön tekemisen. Tehtävänkuvassa pääset palvelemaan erilaisia asiakkaita puhelimessa ja verkkoviesteillä. Työskentely puhelin- ja verkkopalvelussa on vahvasti itse- ja yhdessäohjautuvaa, joten erityisesti tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa tiimisi toimintaan sitä kehittäen.
Pääset luonnollisesti osaksi OP Ryhmän ja myös oman talomme monipuolisia ja kilpailukykyisiä henkilöstöetuja.
Lisätiedot ja hakuohjeet
Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä, lisätietoja antaa asiakkuuspäällikkö Laura Heikkonen 050 350 0755 tai hallintojohtaja Joonas Lahtinen 050 438 7820.
Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi op-careers.fi sivuston kautta viimeistään sunnuntaina 21.4.2024 mennessä. Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän aikaile turhaan hakemisen kanssa, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.
Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti.
OP Ryhmä on yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta arvostava työyhteisö. Kannustamme kaikenlaisia henkilöitä hakemaan meille töihin ja toivotamme tervetulleiksi kaikki sukupuoli-identiteetit, eri-ikäiset sekä kulttuuri- ja vähemmistöryhmät.
Tietoa työnantajasta
OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan houkuttelevin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 13 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, sijoitus-, vakuutus- ja kiinteistönvälityspalveluita neljälle miljoonalle asiakkaallemme. Lisätietoa OP:sta työnantajana ja kaikki avoimet tehtävämme löydät osoitteesta www.op-careers.fi.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/op-osuuskunta/0242522-1