Asiakashallinnan asiantuntija
VeikkausTietoa tehtävästä
Tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä. Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki. Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.
Veikkauksen liiketoiminnan ytimessä ovat kuluttaja-asiakkaamme ja asiakasrekisterimme. Tietosuoja ja henkilötietojen käsittelyn läpinäkyvyys ovat Veikkaukselle erityisen tärkeitä. Haemme nyt kotimaan liiketoiminnon Sales & Marketing -yksikössä olevaan Asiakashallintatiimiin
Asiakashallinnan asiantuntijaa
Asiakashallintatiimi vastaa osaltaan siitä, että asiakkaan tiedot ovat turvassa ja asiakastietoa sekä asiakkuuksia käsitellään lakien ja sovittujen toimintatapojen mukaisesti. Varmistamme samalla myös sen, että asiakaskokemus sujuva ja luotettava ja liiketoiminnalliset tarpeet huomioidaan. Asiakashallinta toimii erittäin laajassa yhteistyössä talon eri toimintojen ja yksiköiden kanssa ohjaten ja kehittäen asiakkuuteen liittyviä ydinprosesseja. Tarjolla on siis positio, jossa on hyvä näköala Veikkauksella tapahtuvaan kehitystyöhön sekä laaja verkosto talon sisällä!
Asiakashallinnan asiantuntijan tehtäviin kuuluvat kuluttaja-asiakasrekisterien osalta mm.
- Asiakastietoa sisältävien toimintamallien ja sisäisten prosessien kuvaaminen ja kehittäminen.
- Asiakassuhteen ydintoiminnallisuuksiin (kuten asiakkuuden alkaminen ja päättyminen, mahdolliset poikkeamatilanteet) ja asiakastietoon liittyvien hoitomallien suunnittelu, kehitys ja toteutus.
- Henkilötietojen käsittelyohjeistusten tuottaminen, ohjeistusten jalkauttaminen sekä henkilötietojen käsittelyn ohjaaminen ja seuranta.
- Tarkastuspyyntöjen vastausten laatiminen ja tarkastuspyynnöistä raportointi sekä toimintamallin kehittäminen.
- Compliance-prosessien (tietosuoja ja muut lakimuutokset) ylläpito sekä muutosten projektinhallinta.
- Sopimusehtojen sekä tietosuojainformoinnin ylläpito ja päivittäminen.
Lähimmät kollegasi ovat kolme muuta asiakashallinnan asiantuntijaa sekä asiakasrekisteripäällikkö, yhdessä koko asiakashallintatiimin kanssa. Toimit tiiviissä yhteistyössä myös Veikkauksen tietosuojavastaavan ja -juristien kanssa. Muita läheisiä sidosryhmiäsi ovat liiketoiminta, laki, yritysturvallisuus, tietosuojaryhmä sekä Veikkauksella henkilötietoja käsittelevät tahot ja asiakastiedon käsittelyä teknisesti kehittävät tahot.
Odotamme sinulta osaamista seuraavista osa-alueista:
- Asiakastietoja sisältävien prosessien kuvaus, tiedonhallintasuunnitelmien tekeminen.
- Asiakastiedon laadun kehittäminen.
- Tietosuojavaatimukset henkilötietojen käsittely- ja hyödyntämistavoille sekä tietosuojaan liittyvät informointivaatimukset.
- Asiakkuuksiin liittyvä perusjuridiikan tuntemus (mm. tietosuoja, markkinointisäännökset).
Ajattelutapasi on liiketoimintalähtöinen ja tunnet toimintatapoja, joilla yritykset tyypillisesti käsittelevät henkilötietoja osana liiketoimintaansa. Nautit siitä, että pääset työssäsi kehittämään asiakassuhteeseen liittyviä prosesseja, tartut toimintamallien kehittämistarpeisiin innokkaasti, ja viet niitä sinnikkäästi läpi. Työskentelyotteeltasi olet proaktiivinen ja sinulla on hyvät verkostoitumistaidot. Haluat ymmärtää ja oppia monialaisista asiakokonaisuuksista, eikä sinua haittaa, että yhtä aikaa on monta rautaa tulessa. Sinulla on sujuva suullinen ja kirjallinen viestintäosaaminen. Sinulla on vähintään ammattikorkeakoulutason koulutus tai kokemus työelämästä samantyyppisestä tehtävästä.
Tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden työskennellä tärkeässä roolissa yhtiölle kriittisissä toiminnoissa ja hankkeissa.
- Työyhteisön, joka tähtää maailmanluokan suoritteeseen, jatkuvaan parantamiseen ja muodostuu huippuasiantuntijoista.
- Ammatillista kehittymistä tukevan näköalapaikan.
- Kilpailukykyiset työsuhde-edut sekä modernin ja viihtyisän työympäristön.
Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen ja alkaa mahdollisimman pian hakuajan päättymisen jälkeen. Työ tapahtuu Veikkauksen pääkonttorilla Helsingissä, Pohjois-Haagassa. Työskentelemme hybridimallilla, joten pääset hyödyntämään molempien työskentelytapojen parhaat puolet. Voit lukea meistä, työsuhde-eduistamme ja työkulttuuristamme lisää tästä.
Lisätietoja tehtävästä antaa asiakashallintapäällikkö Pia Åkerberg, pia.akerberg@veikkaus.fi tai puhelimitse 050 595 5141.
Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi viimeistään 17.6.2024. Liitä mukaan palkkatoiveesi ja CV:si. Aloitamme haastattelut mahdollisuuksien mukaan jo hakuajan kuluessa.
Tehtävään valittavalle henkilölle teetetään huumausainetesti.
Tietoa työnantajasta
Huolehdimme, että pelaaminen säilyy ilon puolella, ja suomalaiset pelaavat maltilla ja peli-ilosta nauttien.
Haluamme olla vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjiä.
Lähes kaikki aikuiset suomalaiset ovat kokeilleet pelejämme, ja meillä on kaksi miljoonaa Etuasiakasta.
Olemme monella tavalla mukana suomalaisessa elämässä. Meitä veikkauslaisia on noin 1 600 ja työskentelemme lähes sadassa pisteessä eri puolilla maata. Pelejämme myydään tuhansissa paikoissa, ja niitä voi pelata turvallisesti myös veikkaus.fissä ja Veikkaus-sovelluksessa.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/veikkaus/2765220-1
Lue lisää työnantajasta
Could you be a new team member at Veikkaus? Asuuko sinussa uusi veikkauslainen? Veikkaus: Tutkimuksesta uusia työkaluja vastuullisuustyöhön Tule töihin sellaisena kuin olet – Veikkauksella on tilaa erilaisuudelle Kesätyö Veikkauksella on kivaa ja rentoa elämyksellisessä ympäristössä Onnistunut esihenkilötyö yhdistää ihmisten erilaisuutta Valmennus johtamistapana - Veikkauksen viisi vinkkiä
- Veikkaus Data Scientist
- Veikkaus Junior Legal Counsel
Veikkaus muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle