Analyytikko
Tietoa tehtävästä
Retta Living on Uusien Liiketoimintojen yksikköön kuuluva palvelu, joka operoi startup-mallin periaatteiden mukaisesti. Retta Living pyrkii aktiivisesti kehittämään edistyksellistä alustapohjaista kiinteistötoimialan ratkaisua, joka vastaa kiinteistöalan muuttuviin tarpeisiin. Palvelumme toimii Suomen laajuisesti ja tavoittelemme merkittävää kasvua vuoden 2024 aikana. Tehtävämme Retta Livingissä on kunnianhimoinen ja alaa mullistava. Palvelumme keskittyy taloyhtiöiden kiinteistönhoidon standardointiin, optimointiin ja alihankinnan koordinointiin ja myöhemmässä vaiheessa kuluttaja-asiakasrajapinnan verkkokauppaan.
Etsimme Helsingin tiimiimme
ANALYYTIKKOA
Tässä tehtävässä pääset osaksi uutta ja vauhdikasta tiimiämme, jossa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa Retta Living-palvelumme suuntaan. Vastuullasi on erilaiset selvitystyöt ja näistä tehtävien yhteenvetojen laadinta sekä ratkaisujen kehittäminen ja käyttöönotto. Lisäksi työnkuvaasi kuuluvat avustavat tehtävät kiinteistönhoidon kilpailutuksissa, toimittajaverkoston rakentamisessa ja järjestelmäkehityksessä.
Olisitko sinä etsimämme kollega?
Etsimme tiimiimme henkilöä, jolla on soveltuva korkeakoulututkinto DI tai KTM tai muu vastaava. Sinulta löytyy aitoa kiinnostusta kiinteistötoimialaa kohtaan. Olet analyyttinen, tarkka ja sinulla on kyky tuottaa datan pohjalta analyyseja sekä ratkaisuehdotuksia. Olet kiinnostunut kehitystehtävistä uudessa skaalaavassa liiketoiminnassa ja uskallat ottaa roolia asioiden edistämisessä.
Yksin ei tarvitse hommia tehdä, vaan osana ammattilaisten joukkoa, jossa saat työhösi tarvittavan tuen ja ohjauksen. Nautit erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja suomen ja englannin kielen taitosi on sujuvaa. Kiinteistöala digitalisoituu vauhdilla, joten hyvät tietotekniset taidot ovat tarpeen. Etenkin PowerBI:n osaaminen katsotaan eduksesi.
Vaikka meillä on huipputiimi, niin työskentelyotteesi on itsenäinen ja oma-aloitteinen. Tartut asioihin hanakasti ja saat asioita aikaiseksi. Eteesi tulee varmasti monenlaisia tilanteita ratkaistavaksi, joten hyvät ongelmanratkaisutaidot auttavat sinua menestymään tehtävässä. Määrätietoinen ote ja kyky hallinnoida useita samanaikaisia tehtäviä mahdollistavat huippusuorituksen.
Miksi kannattaa hakea juuri meille?
Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.
Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle - Retta
Näin haet paikkaa
Oletko valmis tarttumaan haasteeseen? Laita hakemusta tulemaan viimeistään 2.6.2024 mennessä. Ethän unohda ansioluetteloasi ja palkkatoivettasi.
Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse Salla Hurnoselta pe 24.5. klo 14-15 ja to 30.5. klo 9-10 välisenä aikana numerosta 045 139 7754.
Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2023). Toimintaa ohjaavat arvomme ovat: Onnistumme yhdessä Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen. Uudistamme rohkeasti Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin. Toimimme vastuullisesti Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.
Tietoa työnantajasta
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Group on asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijayritys. Olemme keskellä yrityskulttuurimme muutosta ja haluamme sinut mukaan! Muutoksemme fokuksessa on henkilöstö- ja asiakaskokemuksemme kehittäminen.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/retta-group/1969377-5