Kiinteistöpäällikkö
Tietoa tehtävästä
Etsimme Helsingin tiimiimme
KIINTEISTÖPÄÄLLIKKÖÄ
Retta Managementissa tarjoamme asiakkaillemme asuntojen sekä toimitilojen kiinteistöjohtamis- ja vuokrauspalvelut, talous- ja raportointipalvelut, energiapalvelut, arviointi- ja konsultointipalvelut sekä rakennuttamispalvelut. Asiakkainamme on kaupallisten kiinteistö- ja asuntokohteiden yksityisiä ja julkisia omistajia ja käyttäjiä sekä rahastoyhtiöitä, pankkeja sekä monia muita kiinteistösektorin toimijoita. Tiimissämme vastaamme asiakkaidemme omistuksessa olevien kohteiden ylläpidosta.
Tehtävässä toimit moniomisteisten kiinteistöyhtiöiden kaupparekisteriin merkittynä toimitusjohtajana ja vastaat kiinteistöjen hallinnon, tekniikan, talouden ja palveluiden johtamisesta. Toimit tiiviissä yhteistyössä kiinteistöyhtiöiden hallitusten kanssa ja osaltasi huolehdit myös yhteistoiminnasta kiinteistöjen osakkaiden ja käyttäjien kanssa niin, että he saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Tehtävässä vastaat myös palveluntoimittaja- ja sidosryhmäyhteistyöstä.
Tehtävään ei pääsääntöisesti sisälly ilta- eikä asukaskokouksia.
Oletko etsimämme osaaja?
Sinulla tehtävään soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus (insinööri, tradenomi, KTM) sekä aikaisempaa työkokemusta kiinteistöalan vastaavanlaisesta tehtävästä. Hallitset kiinteistöyhtiöiden arvonlisäverotuksen eivätkä budjetointi sekä tilinpäätöksen luku ja analysointi tuota sinulle ongelmia. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office -ohjelmia ja pystyt omaksumaan työkalut nopeasti. Olet itsenäinen ja oma-aloitteinen, jolla hanskat eivät putoa haastavissakaan tilanteissa. Sinulla on positiivinen palveluasenne, hyvä paineensieto- ja organisointikyky sekä sujuvat yhteistyötaidot. Kommunikoit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja englanniksi. Kokemus moniomisteisten kiinteistöyhtiöiden (as.oy. & koy) katsotaan eduksi.
Miksi kannattaa hakea juuri meille?
Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.
Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle - Retta
Näin haet paikkaa
Oletko valmis tarttumaan haasteeseen? Laita hakemusta tulemaan viimeistään 14.8.2024 mennessä. Ethän unohda ansioluetteloasi ja palkkatoivettasi.
Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Petri Nurmi puhelimitse 040 556 5544 ti 2.7. klo 13-15, to 4.7 klo 10-12, pe 5.7 klo 10-12 sekä aluejohtaja Jyrki Heiskanen puhelimitse 050 390 0327 ma 8.7 klo 12-14 & ke 10.7 klo 9-11 ja pe 12.7 klo 12-14.
Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2023). Toimintaa ohjaavat arvomme ovat: Onnistumme yhdessä Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen. Uudistamme rohkeasti Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin. Toimimme vastuullisesti Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.
Tietoa työnantajasta
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Retta Management on osa Retta Group -konsernia.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/retta-group/1969377-5