Tietoa tehtävästä
Etsimme nyt asiakkaallemme osa-aikaista (18.75 - 26h/vk) hallinnollista assistenttia. Tässä roolissa sinulle tarjoutuu ainutlaatuinen mahdollisuus toimia kymmenien henkien kokoisen yrityksen keskiössä, hoitaen monipuolisesti hallinnollisia, taloudellisia sekä mahdollisesti markkinoinninkin tehtäviä.
Etenemme haussa hyvin nopeasti, ja ilmoitus tulee mahdollisesti poistumaan jo 20.11., joten jätäthän CV:si mahdollisimman pian!
Kuvaus
Hallinnollisena assistenttina pääset seuraamaan ohjelmistotalon tarinaa ja huolehtimaan siitä, että arki rullaa sujuvasti. Työtehtäväsi ovat monipuolisia ja niihin kuuluvat muun muassa henkilöstö- ja taloushallinnon sekä yleishallinnon päivittäiset tehtävät ja yhteydenpito yhteistyökumppaneihin kuten tilitoimistoon, työterveyteen ja vakuutusyhtiöön. Tarkastat ostolaskuja ja autat myös asiakaslaskutukseen liittyvissä asioissa. Lisäksi vastaat puhelinvaihteesta ja muista toimistojen käytännön asioista. Osaamisesta ja kiinnostuksesta riippuen pääset myös mukaan auttamaan markkinoinnin, myynnin ja tapahtumien järjestämiseen liittyvissä tehtävissä.
Tehtävässä menestyy henkilö, jolla on positiivinen ja innostunut ote tekemiseen, uuden oppimiseen ja kollegoiden auttamiseen. Itsenäinen työskentely on sinulle luontevaa ja pystyt pitämään langat käsissäsi haastavankin paikan tullen.
Tehtävä on osa-aikainen erikseen sovittavasti 50-80% lopullisesta tehtävänkuvastasi riippuen. Työtä on mahdollista tehdä halutessaan osittain etänä, mutta perehdytyksen ajan eli ensimmäisen 2 kuukauden ajan läsnäolo toimistolla on välttämätöntä. Tehtävä on määräaikainen ja se sijoittuu aikavälille 12/2024-15.8.2025.
Tarjoamme
- Viihtyisän ja rennon työympäristön
- Joustavan hybridityömallin
- Modernit työvälineet
- Palkitsevan työn, jossa pääset kasvamaan ammattilaisena
Työtehtävät
- Operatiiviset tehtävät henkilöstö- ja taloushallinnon puolella
- Toimit yhteyshenkilönä useille sisäisille ja ulkoisille sidosryhmille
- Laskutukseen liittyvät avustavat tehtävät
- Puhelinvaihteesta vastaaminen
Etsimme
- Tehtävään soveltuva opintotausta (esim. liiketalous)
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Sujuva MS Officen käyttö
- Kykyä omaksua järjestelmiä nopeasti
- Aikaisempaa ymmärrystä taloushallinnon tehtävistä
Menestyäksesi roolissa olet:
- Itseohjautuva ja oma-aloitteinen
- Vahva kommunikoija
- Aktiivinen ja järjestelmällinen
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 14.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.