Artikkelien sarja
Tavoita työnhakijat sisältömarkkinoinnin keinoin. Tilaa useampi artikkeli kerralla.
Pelejä käytetään työnantajamielikuvan markkinoinnissa, rekrytoinneissa, työhön perehdyttämisissä, koulutuksissa, valmennuksissa, palautteiden keruussa sekä työhyvinvointimittauksen työkaluna.
Rekrypeleistä saa apua hakijoiden kartoittamiseen. Rekrypelin avulla voimme kertoa yrityksen arvoista ja millaista henkilöä työhön etsitään. Samalla säästetään rekrytoijan ja hakijan aikaa, jos pelin perusteella arvot tai kokemus eivät kohtaa. Silti pelin avulla voi välittää hakijalle positiivisen kokemuksen juuri tästä hakuprosessista.
Työhön perehdyttämispeleissä tai koulutuspeleissä tietokilpailutyyppiset pelit ja testit perustuvat oivaltamiseen, tietotaitoon ja onnistumiseen. Se on helppo tapa kartoittaa osaamista ja tehokas tapa osallista koulutukseen.
Kun mietit pelillistämistä pelin avulla, sinun pitää osata vastata näihin kysymyksiin: