Toimistotyöntekijä/asiakaspalvelija, 30-37,5h/vko, Click Henkilöstöpalvelut Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2025
- Hae viimeistään 13.1.2025
- Palkkaus: 14€/t
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme asiakkaallemme TOIMISTOTYÖNTEKIJÄÄ määräaikaiseen työsuhteeseen.
Työ aloitetaan alkuvuoden 2025 aikana. Työ tehdään Tampereen keskustassa sijaitsevassa toimistossa. Työtä on tarjolla vähintään syksylle asti, mutta hyvin todennäköisesti pidempäänkin.
Työtunteja siis kertyy 30-37,5h/vko: esimerkiksi 6 h/pvä tai pidempiä päiviä ma-to ja pitäen perjantait vapaana. Niinä viikkoina, kun työtä on 37,5h, työ tehdään ma-pe. Työajassa on pientä joustoa, mutta pääsääntöisesti työtä tehdään arkisin klo 8-16 välillä. Perjantait on lyhyempiä päiviä ja työt loppuu silloin viimeistään klo 14. Tehtävän palkka on n. 14 €/h sopimuksen mukaan.
Työtehtävät koostuvat pitkälti asuntovuokrauksen perustoimistotöistä kuten
- asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
- yleiset toimistotyötehtävät: esim. postinjakelu ja skannaukset
- asuntovuokrauksen erilaiset tehtävät: esim. avainhallinta ja vuokranvalvonta
Työpäivien aikana on paljon asiakaspalvelutilanteita, joten hakijalta toivotaan kykyä ja halua toimia kasvokkain, puhelimitse sekä sähköpostilla tapahtuvissa asiakaspalvelutilanteissa.
Tarjoamme:
- säännöllisen arkityön
- palkka n. 14 €/h
- työpaikan hyvien kulkuyhteyksien varrella
- mahdollisuuden pitkäänkin työsuhteeseen
- tiimin tuen ja avun
- kattavammat työterveyspalvelut
- tarvittaessa Clickin yhteyshenkilön tuen
Odotamme, että henkilöllä olisi kiinnostus toimistotyötä kohtaan. Varsinaista kokemusta tai koulutusta tähän työtehtävään ei vaadita, mutta jos sinulla on kokemusta Tampuuri-ohjemasta, isännöintitoimistoista tai muista vastaavista, se olisi hienoa!
Työssä edellytetään perustasoisia atk-taitoja: Excelin ja Wordin ja sähköpostin käyttötaitoa. Etsimme tehtävään tarkkaa ja järjestelmällistä työntekijää. Lisäksi toivomme valittavalta henkilöltä yhteistyökykyistä ja avointa asennoitumista työtä ja työyhteisöä kohtaan.
Tehtävä sopii erittäin hyvin esimerkiksi opiskeluista valmistuvalle henkilölle tai kokeneemmallekin toimistotyöntekijälle.
Hae tehtävään heti, sillä pyrimme täyttämään työtehtävän pikimmiten!
Hakeminen meille on nopeaa: täytä hakemus osoitteessa https://www.click-hp.fi/hakemus/21000. Kerro hakemuksessasi osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Kaikissa tehtävään liittyvissä asioissa soita rohkeasti, niin jutellaan lisää! Kaikki lisätiedot puhelimitse arkisin klo 15.00-16.00 rekrytointikonsultti Henna Tervolta, puh. 050 411 2704.
Työ aloitetaan alkuvuoden 2025 aikana. Työ tehdään Tampereen keskustassa sijaitsevassa toimistossa. Työtä on tarjolla vähintään syksylle asti, mutta hyvin todennäköisesti pidempäänkin.
Työtunteja siis kertyy 30-37,5h/vko: esimerkiksi 6 h/pvä tai pidempiä päiviä ma-to ja pitäen perjantait vapaana. Niinä viikkoina, kun työtä on 37,5h, työ tehdään ma-pe. Työajassa on pientä joustoa, mutta pääsääntöisesti työtä tehdään arkisin klo 8-16 välillä. Perjantait on lyhyempiä päiviä ja työt loppuu silloin viimeistään klo 14. Tehtävän palkka on n. 14 €/h sopimuksen mukaan.
Työtehtävät koostuvat pitkälti asuntovuokrauksen perustoimistotöistä kuten
- asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
- yleiset toimistotyötehtävät: esim. postinjakelu ja skannaukset
- asuntovuokrauksen erilaiset tehtävät: esim. avainhallinta ja vuokranvalvonta
Työpäivien aikana on paljon asiakaspalvelutilanteita, joten hakijalta toivotaan kykyä ja halua toimia kasvokkain, puhelimitse sekä sähköpostilla tapahtuvissa asiakaspalvelutilanteissa.
Tarjoamme:
- säännöllisen arkityön
- palkka n. 14 €/h
- työpaikan hyvien kulkuyhteyksien varrella
- mahdollisuuden pitkäänkin työsuhteeseen
- tiimin tuen ja avun
- kattavammat työterveyspalvelut
- tarvittaessa Clickin yhteyshenkilön tuen
Odotamme, että henkilöllä olisi kiinnostus toimistotyötä kohtaan. Varsinaista kokemusta tai koulutusta tähän työtehtävään ei vaadita, mutta jos sinulla on kokemusta Tampuuri-ohjemasta, isännöintitoimistoista tai muista vastaavista, se olisi hienoa!
Työssä edellytetään perustasoisia atk-taitoja: Excelin ja Wordin ja sähköpostin käyttötaitoa. Etsimme tehtävään tarkkaa ja järjestelmällistä työntekijää. Lisäksi toivomme valittavalta henkilöltä yhteistyökykyistä ja avointa asennoitumista työtä ja työyhteisöä kohtaan.
Tehtävä sopii erittäin hyvin esimerkiksi opiskeluista valmistuvalle henkilölle tai kokeneemmallekin toimistotyöntekijälle.
Hae tehtävään heti, sillä pyrimme täyttämään työtehtävän pikimmiten!
Hakeminen meille on nopeaa: täytä hakemus osoitteessa https://www.click-hp.fi/hakemus/21000. Kerro hakemuksessasi osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Kaikissa tehtävään liittyvissä asioissa soita rohkeasti, niin jutellaan lisää! Kaikki lisätiedot puhelimitse arkisin klo 15.00-16.00 rekrytointikonsultti Henna Tervolta, puh. 050 411 2704.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.click-hp.fi/hakemus/21000