Hallintosuunnittelijan viransijaisuus pelastuslai, Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2025
  • Hae viimeistään 22.1.2025
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueen pelastuslaitoksella on haettavana 22.1.2025 klo 23:59 mennessä

Hallintosuunnittelijan viransijaisuus

Nautitko työstä, jossa työpäivät ovat erilaisia ja työtehtävät monipuolisia? Innostutko henkilöstöhallinnosta, julkisesta hallinnosta ja taloudesta? Jos jokin tässä sai sinut innostumaan - tule meille Keski-Pohjanmaan pelastuslaitokselle töihin!

Me etsimme työkaveriksemme hallintosuunnittelijaa viransijaisuuteen. Toivomme saavamme sinut töihin 1.3.2025 alkaen ja sijaisuus kestää huhtikuun 2026 loppuun asti. Viransijaisuutta haet täyttämällä sähköisen hakemuksen.

Meillä pelastuslaitoksella töitä tehdään prosessimaisen palvelutuotannon mukaan. Hallintosuunnittelijana työtehtäviisi kuuluu vastata pelastuslaitoksen henkilöstöhallinnon, hallinnon ja talouden hallinnan osaprosesseista. Työstä merkittävä osa tehdään myös pelastuslaitoksen johtamisen prosessissa. Lisäksi toimit myös toimiston lähiesimiehenä ja turvallisuus- ja pelastuslautakunnan sihteerinä. Osaamisestasi riippuen työtehtäviin voi kuulua viestintää ja muita työnantajan määräämiä tehtäviä.

Viran kelpoisuusehtona on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Valittavalla henkilöllä tulee olla hyvä suomen kielen taito ja riittävä ruotsin kielen taito. Kielitaito testataan haastattelussa. Virkaan valittavalla tulee myös olla vähintään B-ajokortti ja ajo-oikeuden tulee olla voimassa viranhoidon aikana.

Eduksi luemme, että sinulla on tuntemusta julkisen hallinnon toiminnasta, henkilöstöhallinnosta jatalouden hallinnasta. Arvostamme pelastustoimen tuntemusta ja tietoteknisiä taitoja. Tehtävässä tarvitset positiivista ja eteenpäin vievää työskentelyotetta, hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja, kehitysmyönteisyyttä, kykyä hallita monialaista työkenttää ja paineensietokykyä. Nämä taidot katsomme eduksesi.

Valinta on ehdollinen, kunnes valittu on esittänyt tehtävän edellyttämän hyväksyttävän lääkärintodistuksen, läpäissyt huumetestin ja osoittautunut turvallisuusselvityksen perusteella soveltuvaksi. Valitun henkilön on esitettävä virallinen henkilöllisyystodistus (passi tai henkilökortti), jonka tulee olla voimassa virkasuhteen aikana. Noudatamme virassa 4 kuukauden koeaikaa. Virassa noudatetaan toimistotyöaikaa 36,25 h/vko. Tehtäväkohtainen palkka 3314,00 €/kk.

Lisätietoja tehtävänkuvasta voit kysyä hallintosuunnittelija Marianna Juntilta sähköpostitse marianna.juntti@pelastustoimi.fi tai puhelimitse 040 652 4718 keskiviikkona 8.1. klo 14-15 tai keskiviikkona 15.1. klo 9-10. Voit kysyä lisätietoja myös vt. pelastusjohtaja Joonas Nuoliojalta sähköpostitse joonas.nuolioja@pelastustoimi.fi

Mellersta Österbottens välfärdsområde Soite ledigförklarar att sökas senast 22.1.2025 kl. 23:59

Ett vikariat som förvaltningsplanerare

Njuter du av ett arbete där den ena arbetsdagen inte är den andra lik och arbetsuppgifterna är mångsidiga? Är du intresserad av personaladministration, offentlig förvaltning och ekonomi? Om något av detta fångade ditt intresse - kom och arbeta hos oss på Mellersta Österbottens räddningsverk!

Vi söker en arbetskamrat för ett vikariat som förvaltningsplanerare. Vi hoppas att du kan inleda arbetet 1.3.2025 och vikariatet varar till slutet av april 2026. Vikariatet söks genom att fylla i en elektronisk ansökan.

Hos oss på räddningsverket arbetar vi enligt en processartad serviceproduktion. Som administrativ planerare ingår det i dina arbetsuppgifter att ansvara för delprocesserna personaladministration, administration och ekonomiförvaltning för räddningsverket. En betydande del av arbetet görs även inom räddningsverkets ledningsprocess. Därtill fungerar du även som närmaste chef på kontoret och säkerhets- och räddningsnämndens sekreterare.Beroende på ditt kunnande kan dina arbetsuppgifter omfatta kommunikation och andra uppgifter som arbetsgivaren definierar.

Behörighetsvillkoret för tjänsten är högskoleexamen lämplig för tjänsten. Personen som väljs ska ha goda kunskaper i finska och tillräckliga kunskaper i svenska. Språkkunskaperna testas vid intervjun. Personen som väljs till tjänsten ska även ha åtminstone B-körkort och körrätten ska vara giltig under tjänstens tid.

Vi ser det som meriterande att du har kunskaper inom offentlig förvaltning, personaladministration och ekonomiförvaltning. Vi värdesätter kännedom om räddningsväsendet och datatekniska färdigheter. I tjänsten behöver du ett positivt och framåtsträvande arbetssätt, god samarbets- och kommunikationsförmåga, en positiv inställning till utveckling, förmåga att hantera ett multidisciplinärt arbetsfält samt stresstålighet. Dessa färdigheter betraktas som merit.

Valet är villkorligt tills den valda personen har visat upp ett godtagbart läkarintyg såsom som krävs för tjänsten, genomgått ett drogtest och visat sig vara lämplig utifrån säkerhetsprövningen. Den valda personen ska uppvisa ett officiellt identitetsbevis (pass eller ID-kort), som ska vara i kraft under tjänsteförhållandet. För tjänsten tillämpas en prövotid på 4 månader. För tjänsten tillämpas kontorstid 36,25 h/vecka. Den uppgiftsspecifika lönen är 3314,00 €.

Ytterligare information om arbetsbilden fås av förvaltningsplanerare Marianna Juntti per e-post marianna.juntti@pelastustoimi.fi eller per telefon 040 652 4718 onsdagen 8.1 kl. 14-15 eller onsdagen 15.1 kl. 9-10. Du kan också be om ytterligare information av tillförordnad räddningschef Joonas Nuolioja joonas.nuolioja@pelastustoimi.fi
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://soite.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=2629&jbid=15