Hallintoassistentti, hallinnon toimistopalvelut,, Helsingin kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 23.12.2024
- Hae viimeistään 3.1.2025
- Palkkaus: 2517,78€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Hei, assistenttityön konkari, toivotko seuraavalta urastepiltäsi:
-merkityksellistä työtä ja pääset olemaan suurena apuna esihenkilöille
-laajaa tehtäväkenttää, joka haastaa ja palkitsee päivittäin?
-työyhteisöä, jossa työn ja yksityiselämän tasapainoa pidetään tärkeänä?
Mikäli vastasit kyllä, saatat olla uusi kollegamme! Haemme hallintoassistenttia kasvatuksen ja koulutuksen toimialan yhteisten palveluiden hallintopalvelun alla olevaan hallinnon toimistopalvelut -yksikköön. Työpaikkasi sijaitsee Kalasatamassa, Työpajankatu 8:ssa, uusissa ja moderneissa työtiloissa.
Tehtävä on määräaikainen 31.7.2025 saakka ja aloitus tammikuussa 2025.
Mitä pääset tässä tehtävässä tekemään?
Tehtävä pitää sisällään monipuolisia- ja laaja-alaisia toimistotyötehtäviä. Työtehtävät tulevat pääosin palvelupyyntöjärjestelmän kautta esihenkilöiltä. Hallintoassistentti valmistelee päätöksiä esihenkilötyön tueksi, hoitaa päätösten jakelun ja arkistoinnin sekä laskujen tiliöinnin ja tarkastamisen, päivittää ja hallinnoi käyttöoikeuksia ja jakelulistoja, hoitaa työvälineisiin ja käyttöoikeuksiin liittyvät asiat, toimii kokoussihteerinä ja hoitaa tarvittaessa esihenkilöiden kokousten järjestelyt.
Mitä toivomme sinulta?
-Oma-aloitteista ja innostunutta työotetta sekä kykyä organisoida ja priorisoida tehtäviä.
-Arvostamme joustavuutta, hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyä toimia muuttuvissa tilanteissa.
-Kiinnostusta ihmisten kanssa työskentelyyn hyvällä palveluasenteella.
-Hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa.
-Tuot mukanasi reipasta tekemisen meininkiä ja aurinkoista asennetta, jota ripottelet mielelläsi myös esihenkilöiden ja muiden työyhteisöjen suuntaan.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset osaksi tehokasta, palvelualtista assistenttitiimiä, jossa kollegat tukevat ja auttavat sinua onnistumaan työtehtävissäsi. Joustoa tekemiseen tarjoaa liukuva työaika ja mahdollisuus etätyöskentelyyn - teemme töitä monipaikkaisesti.
Helsingin kaupungin työntekijänä saat myös runsaasti erilaisia henkilöstöetuja. Kaupunki tarjoaa muun muassa laadukkaita työterveydenhuollon palveluja, runsaasti liikkumiseen ja vapaa-aikaan liittyviä etuja sekä alennuksia eri liikkeistä. Suurena työnantajana tarjoamme monia mahdollisuuksia ammattitaidon kehittämiseen, kuten kattavan koulutustarjonnan.
Heräsikö mielenkiintosi?
Tartu rohkeasti tilaisuuteen ja jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta 3.1.2025 klo 16.00 mennessä. Toimi pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.
Jäikö jokin mietityttämään?
Lisätietoja tehtävästä saat joko tulevalta esihenkilöltäsi tai yksikön päälliköltä
Toimistopalveluesihenkilö Maarit Kemppainen, maarit.kemppainen@hel.fi, 09 310 86205,
tavoitettavissa: pe 27.12. klo 9-10.30
Toimistopalvelupäällikkö Henna Lehto, henna.lehto@hel.fi, 09 310 41845,
tavoitettavissa: to 2.1.2025 klo 13-14.30
Luemme eduksi tehtävää tukevaa merkonomitutkintoa tai vastaavaa soveltuvaa tutkintoa ja työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
-merkityksellistä työtä ja pääset olemaan suurena apuna esihenkilöille
-laajaa tehtäväkenttää, joka haastaa ja palkitsee päivittäin?
-työyhteisöä, jossa työn ja yksityiselämän tasapainoa pidetään tärkeänä?
Mikäli vastasit kyllä, saatat olla uusi kollegamme! Haemme hallintoassistenttia kasvatuksen ja koulutuksen toimialan yhteisten palveluiden hallintopalvelun alla olevaan hallinnon toimistopalvelut -yksikköön. Työpaikkasi sijaitsee Kalasatamassa, Työpajankatu 8:ssa, uusissa ja moderneissa työtiloissa.
Tehtävä on määräaikainen 31.7.2025 saakka ja aloitus tammikuussa 2025.
Mitä pääset tässä tehtävässä tekemään?
Tehtävä pitää sisällään monipuolisia- ja laaja-alaisia toimistotyötehtäviä. Työtehtävät tulevat pääosin palvelupyyntöjärjestelmän kautta esihenkilöiltä. Hallintoassistentti valmistelee päätöksiä esihenkilötyön tueksi, hoitaa päätösten jakelun ja arkistoinnin sekä laskujen tiliöinnin ja tarkastamisen, päivittää ja hallinnoi käyttöoikeuksia ja jakelulistoja, hoitaa työvälineisiin ja käyttöoikeuksiin liittyvät asiat, toimii kokoussihteerinä ja hoitaa tarvittaessa esihenkilöiden kokousten järjestelyt.
Mitä toivomme sinulta?
-Oma-aloitteista ja innostunutta työotetta sekä kykyä organisoida ja priorisoida tehtäviä.
-Arvostamme joustavuutta, hyviä yhteistyötaitoja sekä kykyä toimia muuttuvissa tilanteissa.
-Kiinnostusta ihmisten kanssa työskentelyyn hyvällä palveluasenteella.
-Hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa.
-Tuot mukanasi reipasta tekemisen meininkiä ja aurinkoista asennetta, jota ripottelet mielelläsi myös esihenkilöiden ja muiden työyhteisöjen suuntaan.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset osaksi tehokasta, palvelualtista assistenttitiimiä, jossa kollegat tukevat ja auttavat sinua onnistumaan työtehtävissäsi. Joustoa tekemiseen tarjoaa liukuva työaika ja mahdollisuus etätyöskentelyyn - teemme töitä monipaikkaisesti.
Helsingin kaupungin työntekijänä saat myös runsaasti erilaisia henkilöstöetuja. Kaupunki tarjoaa muun muassa laadukkaita työterveydenhuollon palveluja, runsaasti liikkumiseen ja vapaa-aikaan liittyviä etuja sekä alennuksia eri liikkeistä. Suurena työnantajana tarjoamme monia mahdollisuuksia ammattitaidon kehittämiseen, kuten kattavan koulutustarjonnan.
Heräsikö mielenkiintosi?
Tartu rohkeasti tilaisuuteen ja jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta 3.1.2025 klo 16.00 mennessä. Toimi pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.
Jäikö jokin mietityttämään?
Lisätietoja tehtävästä saat joko tulevalta esihenkilöltäsi tai yksikön päälliköltä
Toimistopalveluesihenkilö Maarit Kemppainen, maarit.kemppainen@hel.fi, 09 310 86205,
tavoitettavissa: pe 27.12. klo 9-10.30
Toimistopalvelupäällikkö Henna Lehto, henna.lehto@hel.fi, 09 310 41845,
tavoitettavissa: to 2.1.2025 klo 13-14.30
Luemme eduksi tehtävää tukevaa merkonomitutkintoa tai vastaavaa soveltuvaa tutkintoa ja työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/avoimet-tyopaikat/KASKO-05-90-24