Projektipäällikkö, Kirkkonummen seurakuntayhtymä
- Alkuperäinen julkaisupäivä 20.12.2024
- Hae viimeistään 19.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Kirkkonummen seurakuntayhtymässä on avoinna projektipäällikön virka. Virka täytetään kolmeksi vuodeksi 1.3.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Viran tehtävät on määritetty viran johtosäännössä. Projektipäällikön tehtävinä on muun muassa:
vastata kokonaisvaltaisesti ja itsenäisesti hänelle osoitetuista rakennus-, korjaus-uudisrakennusprojekteista, tai muista kiinteistöihin ja maa-alueisiin liittyvistä projekteista, mukaan lukien projektien tekniikan korjaus-, muutos- ja uudisrakennustöiden suunnittelusta, valmistelusta, viranomaisluvista, toteutuksesta, turvallisuuskoordinoinnista ja valvonnasta vastaaminen
vastata projekteihin liittyvistä hankinnoista ja hankintojen kilpailuttamisesta
toimia seurakuntayhtymän edustajana omiin projekteihin liittyvissä neuvotteluissa, kokouksissa, katselmuksissa ja tarkastuksissa, tai huolehtia, että edustaminen näissä on järjestetty
tehdä omiin projekteihin liittyvät viranhaltijapäätökset ja valmistella projekteihin liittyvät muut päätösasiat sekä huolehtia päätösten täytäntöönpanosta
vastata projektien raportoinnista ja tiedottamisesta
hoitaa omiin projekteihin liittyvä talouden seuranta ja maksuliikenteeseen liittyvät tehtävät
vastata omien projektien dokumentoinnista, asiakirjojen ajantasaisuudesta ja asiakirjahallinnasta, kuten niiden säilytyksestä ja arkistoinnista
osallistua projektihallinnon kehittämiseen
Virkaan vaatimuksia ovat
soveltuva vähintään ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto, kuten rakennusinsinööri
riittävä kokemus alan tehtävistä ja projektinhoitotehtävistä
erinomainen kirjallinen ja suullinen suomen kielen taito ja tyydyttävä suullinen ruotsin kielen taito
Lisäksi edellytämme erittäin hyviä tietoteknisiä taitoja. Kiinnostus uuden oppimiseen on välttämätöntä tehtävässä onnistumiselle. Valitulla henkilöllä tulee olla mahdollisuus oman auton käyttöön.
Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn erikokoisten projektien parissa, mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön, Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisen työajan ja lomat, sekä hyvät henkilöstöedut - muun muassa 600 euron vuotuisen hyvinvointirahan, polkupyöräedun ja kattavan työterveyshuollon.
Virka on asiantuntijavirka, ja se sijoittuu kiinteistöhallintoon. Viranhaltijan ensisijainen virkapaikka on Kirkkonummen keskustan tilat ja esihenkilönä toimii kiinteistöpäällikkö. Viran palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmässä 602, ja viran peruspalkka on 4227,13 euroa kuukaudessa. Lisäksi viranhaltijalle voidaan maksaa kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella enintään 487 euroa kuukaudessa (jos 15 vuoden työkokemus). Virkaan valitun on esitettävä työnantajalle hyväksyttävä lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista. Koeaika on kuusi kuukautta. Valinnassa voidaan käyttää soveltuvuusarviointia.
Virka täytetään kolmeksi vuodeksi 1.3.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 19.1.2025 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Anna Antikainen, puh. 040 759 7750.
Viran tehtävät on määritetty viran johtosäännössä. Projektipäällikön tehtävinä on muun muassa:
vastata kokonaisvaltaisesti ja itsenäisesti hänelle osoitetuista rakennus-, korjaus-uudisrakennusprojekteista, tai muista kiinteistöihin ja maa-alueisiin liittyvistä projekteista, mukaan lukien projektien tekniikan korjaus-, muutos- ja uudisrakennustöiden suunnittelusta, valmistelusta, viranomaisluvista, toteutuksesta, turvallisuuskoordinoinnista ja valvonnasta vastaaminen
vastata projekteihin liittyvistä hankinnoista ja hankintojen kilpailuttamisesta
toimia seurakuntayhtymän edustajana omiin projekteihin liittyvissä neuvotteluissa, kokouksissa, katselmuksissa ja tarkastuksissa, tai huolehtia, että edustaminen näissä on järjestetty
tehdä omiin projekteihin liittyvät viranhaltijapäätökset ja valmistella projekteihin liittyvät muut päätösasiat sekä huolehtia päätösten täytäntöönpanosta
vastata projektien raportoinnista ja tiedottamisesta
hoitaa omiin projekteihin liittyvä talouden seuranta ja maksuliikenteeseen liittyvät tehtävät
vastata omien projektien dokumentoinnista, asiakirjojen ajantasaisuudesta ja asiakirjahallinnasta, kuten niiden säilytyksestä ja arkistoinnista
osallistua projektihallinnon kehittämiseen
Virkaan vaatimuksia ovat
soveltuva vähintään ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto, kuten rakennusinsinööri
riittävä kokemus alan tehtävistä ja projektinhoitotehtävistä
erinomainen kirjallinen ja suullinen suomen kielen taito ja tyydyttävä suullinen ruotsin kielen taito
Lisäksi edellytämme erittäin hyviä tietoteknisiä taitoja. Kiinnostus uuden oppimiseen on välttämätöntä tehtävässä onnistumiselle. Valitulla henkilöllä tulee olla mahdollisuus oman auton käyttöön.
Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn erikokoisten projektien parissa, mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön, Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisen työajan ja lomat, sekä hyvät henkilöstöedut - muun muassa 600 euron vuotuisen hyvinvointirahan, polkupyöräedun ja kattavan työterveyshuollon.
Virka on asiantuntijavirka, ja se sijoittuu kiinteistöhallintoon. Viranhaltijan ensisijainen virkapaikka on Kirkkonummen keskustan tilat ja esihenkilönä toimii kiinteistöpäällikkö. Viran palkkaus on Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmässä 602, ja viran peruspalkka on 4227,13 euroa kuukaudessa. Lisäksi viranhaltijalle voidaan maksaa kokemuslisää aikaisemman työkokemuksen perusteella enintään 487 euroa kuukaudessa (jos 15 vuoden työkokemus). Virkaan valitun on esitettävä työnantajalle hyväksyttävä lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista. Koeaika on kuusi kuukautta. Valinnassa voidaan käyttää soveltuvuusarviointia.
Virka täytetään kolmeksi vuodeksi 1.3.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 19.1.2025 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Anna Antikainen, puh. 040 759 7750.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kirkkorekry.fi/tyoavain/3105/fi_FI