Ostoreskontran hoitaja, Aalto Group Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 17.12.2024
- Hae viimeistään 12.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Varuste.netissä uskomme, että parhaat valinnat tehdään yhdessä. Etsimme ostoreskontran hoitajaa, joka jakaa intohimomme tarkkuuteen ja huolellisuuteen, ja haluaa olla osa tiimiä, joka inspiroi asiakkaitamme ja kollegoitaan. Jos olet valmis ottamaan haasteen vastaan ja kehittämään taloushallinnon prosesseja, tämä on tilaisuutesi!
Tehtävän kuvaus
Haemme nyt ostoreskontranhoitajaa, joka vastaa yhtiön ostoreskontrasta ja hoitaa yhdessä muun taloustiimin kanssa muita yrityksemme taloushallintoon liittyviä tehtäviä sekä kehittää prosesseja. Kyseessä on määräaikainen tehtävä 31.12.2025 asti (opintovapaan sijaisuus), jonka jälkeen voi olla mahdollisuus myös jatkoon.
Työyhteisön kuvaus
Varuste.net työllistää jo noin 160 työntekijää, jotka auttavat asiakkaitamme tekemään parempia valintoja. Haluamme olla alan halutuin työnantaja, tuottaa asiakkaillemme skenen parhaan asiakaskokemuksen, ja kasvaa kansainvälisesti laajasti tunnetuksi varustemyyjäksi. Kaikki toimintomme on keskitetty Helsingin Konalaan, missä myymälämme, varastomme ja toimistomme sijaitsee. Me tähtäämme korkealle, joten tarvitsemme tiimiimme myös vahvaa osaamista, korvaamattoman hyvää asennetta ja ehkä vähän myös huonoa huumorintajua.
Tarjoamme
Varuste.netillä saat takuulla nauraa työpäivien aikana. Tulet osaksi rentoa yrityskulttuuria. Varuste.net Akatemia tarjoaa työntekijöillemme mahdollisuudet oppia uutta, kehittyä uudenlaisiin työtehtäviin ja hyödyntää omaa osaamistaan entistä paremmin. Kannattavasti kasvava ja nopeasti kehittyvä yritys tarjoaa paljon mahdollisuuksia myös tulevaisuuden suhteen. Haluamme vahvasti panostaa siihen, että työ Varuste.netillä on kivaa. Siitä syystä tarjoamme työntekijöillemme mm. loistavat henkilöstöalennukset, alan huipputuotteita lainaksi, hierontaa, liikunta- ja kulttuuriedun sekä mm. henkilökunnan käyttöön tarkoitetun mökin Rukalla.
Työtehtävät
Ostolaskujen käsittely: tarkastaminen, hyväksyntä ja kirjaaminen ostotilauksille.
Ostolaskujen kierron valvonta.
Laskujen täsmäytys.
Selvittelytyö epäselvien ostolaskujen osalta.
Sisäinen asiakaspalvelu ja tuki muulle työyhteisölle.
Talousosaston sähköposti (mm. yhteydenpito toimittajiin).
Tuot mukanasi uusia ideoita ja näkökulmia ostoreskontran ja taloustiimin toiminnan kehittämiseksi.
Muut avustavat toimisto- ja taloushallinnon tehtävät.
Raportoit tehtävässä talousosaston tiiminvetäjälle Annu Havukaiselle.
Haettavat ominaisuudet
Taloushallinnon koulutus (merkonomi/tradenomi).
Kirjanpidon ja arvonlisäverotuksen perusteet.
Vähintään kahden vuoden työkokemus ostoreskontran hoitamisesta. Kaupan alan ostoreskontran hoito katsotaan eduksi.
Netvisor-ohjelman käyttökokemus, erityisesti Netvisorin automaatioiden hyödyntämisestä (tiliöinnit, kustannuspaikat, laskujen kierrätys)
Tarkkuus, huolellisuus ja systemaattisuus.
Pysyt aikatauluissa ja pidät rutiininomaisesta työskentelystä.
Hyvät ongelmanratkaisutaidot ja kyky omaksua uusia asioita ja järjestelmiä nopeasti.
Halu kehittää prosesseja, ja kiinnostus tekoälyä kohtaan tulevaisuudessa.
Sujuva suullinen ja kirjallinen suomenkielen taito sekä englanninkielen kirjallinen taito.
Osaat sopeutua rentoon yrityskulttuuriin ja haluat auttaa työkavereita.
Muut tärkeät tiedot
Työpaikan sijainti: Helsinki, Konala.
Osittainen etätyö mahdollista firman voimassa olevan käytännön mukaisesti.
Kaupan alan työehtosopimus, vaativuusluokka C.
Palkkaus sopimuksen mukaan.
Työaika: kokoaikainen, määräaikainen opintovapaasijaisuus 31.12.2025 asti.Työsuhteen jatko voi olla mahdollista.
Koeaika 5 kk.
Aloitus sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian.
Hakuaika päättyy 12.1.2025.
Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän hakemuksesi siis mahdollisimman pian.
Työnantaja tarkistaa luottotiedot tehtävään valitulta. Lisäksi voimassa oleva aseenkäsittelylupa on yrityksemme työntekijöille pakollinen. Lupa haetaan työsuhteen alussa. Huumetesti voidaan toteuttaa yrityksen päihdeohjelman mukaisesti.
Lisätietoa tehtävästä antaa talousosaston tiiminvetäjä Annu Havukainen, 045 3164734, arkisin klo 10-14.
Tehtävän kuvaus
Haemme nyt ostoreskontranhoitajaa, joka vastaa yhtiön ostoreskontrasta ja hoitaa yhdessä muun taloustiimin kanssa muita yrityksemme taloushallintoon liittyviä tehtäviä sekä kehittää prosesseja. Kyseessä on määräaikainen tehtävä 31.12.2025 asti (opintovapaan sijaisuus), jonka jälkeen voi olla mahdollisuus myös jatkoon.
Työyhteisön kuvaus
Varuste.net työllistää jo noin 160 työntekijää, jotka auttavat asiakkaitamme tekemään parempia valintoja. Haluamme olla alan halutuin työnantaja, tuottaa asiakkaillemme skenen parhaan asiakaskokemuksen, ja kasvaa kansainvälisesti laajasti tunnetuksi varustemyyjäksi. Kaikki toimintomme on keskitetty Helsingin Konalaan, missä myymälämme, varastomme ja toimistomme sijaitsee. Me tähtäämme korkealle, joten tarvitsemme tiimiimme myös vahvaa osaamista, korvaamattoman hyvää asennetta ja ehkä vähän myös huonoa huumorintajua.
Tarjoamme
Varuste.netillä saat takuulla nauraa työpäivien aikana. Tulet osaksi rentoa yrityskulttuuria. Varuste.net Akatemia tarjoaa työntekijöillemme mahdollisuudet oppia uutta, kehittyä uudenlaisiin työtehtäviin ja hyödyntää omaa osaamistaan entistä paremmin. Kannattavasti kasvava ja nopeasti kehittyvä yritys tarjoaa paljon mahdollisuuksia myös tulevaisuuden suhteen. Haluamme vahvasti panostaa siihen, että työ Varuste.netillä on kivaa. Siitä syystä tarjoamme työntekijöillemme mm. loistavat henkilöstöalennukset, alan huipputuotteita lainaksi, hierontaa, liikunta- ja kulttuuriedun sekä mm. henkilökunnan käyttöön tarkoitetun mökin Rukalla.
Työtehtävät
Ostolaskujen käsittely: tarkastaminen, hyväksyntä ja kirjaaminen ostotilauksille.
Ostolaskujen kierron valvonta.
Laskujen täsmäytys.
Selvittelytyö epäselvien ostolaskujen osalta.
Sisäinen asiakaspalvelu ja tuki muulle työyhteisölle.
Talousosaston sähköposti (mm. yhteydenpito toimittajiin).
Tuot mukanasi uusia ideoita ja näkökulmia ostoreskontran ja taloustiimin toiminnan kehittämiseksi.
Muut avustavat toimisto- ja taloushallinnon tehtävät.
Raportoit tehtävässä talousosaston tiiminvetäjälle Annu Havukaiselle.
Haettavat ominaisuudet
Taloushallinnon koulutus (merkonomi/tradenomi).
Kirjanpidon ja arvonlisäverotuksen perusteet.
Vähintään kahden vuoden työkokemus ostoreskontran hoitamisesta. Kaupan alan ostoreskontran hoito katsotaan eduksi.
Netvisor-ohjelman käyttökokemus, erityisesti Netvisorin automaatioiden hyödyntämisestä (tiliöinnit, kustannuspaikat, laskujen kierrätys)
Tarkkuus, huolellisuus ja systemaattisuus.
Pysyt aikatauluissa ja pidät rutiininomaisesta työskentelystä.
Hyvät ongelmanratkaisutaidot ja kyky omaksua uusia asioita ja järjestelmiä nopeasti.
Halu kehittää prosesseja, ja kiinnostus tekoälyä kohtaan tulevaisuudessa.
Sujuva suullinen ja kirjallinen suomenkielen taito sekä englanninkielen kirjallinen taito.
Osaat sopeutua rentoon yrityskulttuuriin ja haluat auttaa työkavereita.
Muut tärkeät tiedot
Työpaikan sijainti: Helsinki, Konala.
Osittainen etätyö mahdollista firman voimassa olevan käytännön mukaisesti.
Kaupan alan työehtosopimus, vaativuusluokka C.
Palkkaus sopimuksen mukaan.
Työaika: kokoaikainen, määräaikainen opintovapaasijaisuus 31.12.2025 asti.Työsuhteen jatko voi olla mahdollista.
Koeaika 5 kk.
Aloitus sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian.
Hakuaika päättyy 12.1.2025.
Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän hakemuksesi siis mahdollisimman pian.
Työnantaja tarkistaa luottotiedot tehtävään valitulta. Lisäksi voimassa oleva aseenkäsittelylupa on yrityksemme työntekijöille pakollinen. Lupa haetaan työsuhteen alussa. Huumetesti voidaan toteuttaa yrityksen päihdeohjelman mukaisesti.
Lisätietoa tehtävästä antaa talousosaston tiiminvetäjä Annu Havukainen, 045 3164734, arkisin klo 10-14.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://web103.reachmee.com/ext/I022/2173/main?site=9&validator=0ebf371f43291b0588ef13a5dcddff21&lang=FI&rmpage=apply&rmjob=70&ref=&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=mol