Sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin, Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 29.11.2024
- Hae viimeistään 16.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) ja Tampereen yliopisto muodostavat yhdessä Suomen toiseksi suurimman monitieteisen, innostavan ja vaikuttavan korkeakouluyhteisön. TAMK työelämäkorkeakouluna vastaa työ- ja elinkeinoelämän muuttuviin osaamistarpeisiin ammatillisella korkeakoulutuksella, soveltavalla tutkimus- ja kehittämistyöllä sekä innovaatiotoiminnalla. TAMKissa työskentelee yli 700 eri alojen asiantuntijaa monipuolisissa tehtävissä. Olemme Suomen toiseksi suurin ja vetovoimaisin ammattikorkeakoulu.
Lue lisää: https://www.tuni.fi/fi/tutustu-meihin/korkeakouluyhteiso-tyonantajana/tampereen-ammattikorkeakoulu-tyonantajana
Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) etsii sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa vastaamaan TAMKin sosiaalisen median kanavien sisällöistä, erilaisten kampanjakokonaisuuksien tuotannosta ja hallinnasta digitaalisissa kanavissa sekä molempien osa-alueiden aktiivisesta kehittämisestä.
Toimipaikkasi on Tampereen ammattikorkeakoulun Kaupin kampus, ja voit työskennellä osin myös etänä talon ohjeiden mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sovitusti, mielellään mahdollisimman pian mutta viimeistään 20.1.2025.
Sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä ovat:
- TAMKin sosiaalisen median kanavien hallinnointi, orgaanisen sisällön suunnittelu ja tuottaminen sekä medianäkyvyyden raportointi
- Sosiaalisen median ja Google Ads:n markkinointikampanjoiden vuosisuunnittelu, budjetointi, copywriting, tuottaminen ja raportointi
- Muun sosiaalisessa mediassa tapahtuvan viestinnän tukeminen ja sisäinen koulutus
- Mainos- ja mediatoimistoyhteistyö ja hakijamarkkinoinnin kampanjakokonaisuuksien suunnitteluun osallistuminen
- Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin kehittäminen
- Muut mahdolliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät
Olet osa Tampereen ammattikorkeakoulun Viestintä ja vaikuttavuus -tiimiä, mutta johdat myös omia projektejasi itsenäisesti. Markkinoinnin suunnittelussa teet yhteistyötä TAMKin osaamisyksiköiden, hakijapalvelujen sekä omasta tiimistäsi koostuvan asiantuntijaryhmän ja Tampereen yliopiston markkinointitiimin kanssa.
Työskentelytapamme on joustava, mutta tehtävä vaatii säännöllisesti lähityöskentelyä TAMKin kampuksilla.
Korkeakouluyhteisömme on kansainvälinen ja työskentelykielemme ovat suomi ja englanti. Tehtävät vaativat kummankin kielen sujuvaa osaamista.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää
- Hallitset erilaiset some-kanavat ja monipuolisen sisällöntuotannon, ja seuraat mielelläsi viestinnän uusia trendejä
- Tuotat luontevasti sisältöä someen sekä teksti-, kuva- että videomuodossa
- Sinulla on kokemusta laajojen viestintä- ja markkinointikokonaisuuksien hallinnoinnista. Pystyt ohjeistamaan ja koordinoimaan myös muiden tekemää sisällöntuotantoa
- Sinulla on kokemusta sosiaalisen median hallintatyökaluista (esim. SproutSocial, Meltwater tai Brandwatch)
- Osaat käyttää sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin työkaluja kuten TikTok Ads, LinkedIn Campaign Manager, Facebook Business Manager, Google Ads yms.
- Osaat tulkita ja tuottaa erilaisia medianäkyvyysraportteja ja sosiaalisen median analytiikkaa
- Brändin noudattaminen ei ole sinulle haaste visuaalisesti tai kirjallisesti
- Sinulla on vähintään 3 vuoden kokemus vastaavista viestinnän ja markkinoinnin tehtävistä
- Sinulla on markkinoinnin tai viestinnän alan korkeakoulututkinto, tai työelämässä hankittu vastaava osaaminen
Katsomme lisäksi eduksi, jos sinulla on kokemusta
- Adoben suunnittelu- ja editointiohjelmista (esim. InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere tai Express)
- Nuorista aikuisista tai opiskelijoista kohderyhmänä
- Viestinnän tavoitteellisesta kehittämisestä
- Verkkokirjoittamisesta ja verkkosivujen sisältökokonaisuuksien koordinoinnista
- Kriisiviestinnästä
- Viestinnän kouluttamisesta
- Saavutettavasta viestinnästä
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, jotta saat sujuvan ja varman alun uuteen tehtävääsi. Mukavat ja ammattitaitoiset kollegat tukevat sinua työssäsi ja auttavat sinua onnistumaan.
Arvostamme työn ja vapaa-ajan tasapainoa, ja tarjoamme monenlaisia työsuhde-etuja. Työsuhdematkalippu ja polkupyöräetu helpottavat työmatkaliikkumista. Henkilöstöllä on käytössään liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu sekä mahdollisuus SportUnin liikuntapalveluihin.
Henkilöstömme voi vahvistaa osaamistaan mm. monipuolisissa verkkokoulutuksissa. Käytössäsi ovat vaihtuvat koulutus-, valmennus- ja hyvinvointipalvelut, esimerkiksi hyvinvointia ja stressinhallintaa tukeva palvelu verkossa. Henkilöstö saa osallistua TAMKin avoimiin korkeakouluopintoihin maksutta
Työterveyttämme voi käyttää tuottajan palveluverkossa valtakunnallisesti. Pääkampuksella palvelee henkilöstöravintola, josta saat lounaan edulliseen hintaan.
Työsuhteen ehdot määräytyvät Sivistysalan ammattikorkeakoulujen työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävässä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.
Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa viestintä- ja vaikuttavuuspäällikkö Anna-Maria Balk, varaathan mahdollisen soittoajan sähköpostitse anna-maria.balk@tuni.fi tai viestillä 040 747 9844.
Laitathan vapaamuotoisen hakemuksesi viimeistään 16.12.2024. Aloitamme hakemusten läpikäynnin ja mahdolliset haastattelut jo hakuaikana.
Lue lisää: https://www.tuni.fi/fi/tutustu-meihin/korkeakouluyhteiso-tyonantajana/tampereen-ammattikorkeakoulu-tyonantajana
Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) etsii sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaa vastaamaan TAMKin sosiaalisen median kanavien sisällöistä, erilaisten kampanjakokonaisuuksien tuotannosta ja hallinnasta digitaalisissa kanavissa sekä molempien osa-alueiden aktiivisesta kehittämisestä.
Toimipaikkasi on Tampereen ammattikorkeakoulun Kaupin kampus, ja voit työskennellä osin myös etänä talon ohjeiden mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sovitusti, mielellään mahdollisimman pian mutta viimeistään 20.1.2025.
Sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä ovat:
- TAMKin sosiaalisen median kanavien hallinnointi, orgaanisen sisällön suunnittelu ja tuottaminen sekä medianäkyvyyden raportointi
- Sosiaalisen median ja Google Ads:n markkinointikampanjoiden vuosisuunnittelu, budjetointi, copywriting, tuottaminen ja raportointi
- Muun sosiaalisessa mediassa tapahtuvan viestinnän tukeminen ja sisäinen koulutus
- Mainos- ja mediatoimistoyhteistyö ja hakijamarkkinoinnin kampanjakokonaisuuksien suunnitteluun osallistuminen
- Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin kehittäminen
- Muut mahdolliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät
Olet osa Tampereen ammattikorkeakoulun Viestintä ja vaikuttavuus -tiimiä, mutta johdat myös omia projektejasi itsenäisesti. Markkinoinnin suunnittelussa teet yhteistyötä TAMKin osaamisyksiköiden, hakijapalvelujen sekä omasta tiimistäsi koostuvan asiantuntijaryhmän ja Tampereen yliopiston markkinointitiimin kanssa.
Työskentelytapamme on joustava, mutta tehtävä vaatii säännöllisesti lähityöskentelyä TAMKin kampuksilla.
Korkeakouluyhteisömme on kansainvälinen ja työskentelykielemme ovat suomi ja englanti. Tehtävät vaativat kummankin kielen sujuvaa osaamista.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää
- Hallitset erilaiset some-kanavat ja monipuolisen sisällöntuotannon, ja seuraat mielelläsi viestinnän uusia trendejä
- Tuotat luontevasti sisältöä someen sekä teksti-, kuva- että videomuodossa
- Sinulla on kokemusta laajojen viestintä- ja markkinointikokonaisuuksien hallinnoinnista. Pystyt ohjeistamaan ja koordinoimaan myös muiden tekemää sisällöntuotantoa
- Sinulla on kokemusta sosiaalisen median hallintatyökaluista (esim. SproutSocial, Meltwater tai Brandwatch)
- Osaat käyttää sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin työkaluja kuten TikTok Ads, LinkedIn Campaign Manager, Facebook Business Manager, Google Ads yms.
- Osaat tulkita ja tuottaa erilaisia medianäkyvyysraportteja ja sosiaalisen median analytiikkaa
- Brändin noudattaminen ei ole sinulle haaste visuaalisesti tai kirjallisesti
- Sinulla on vähintään 3 vuoden kokemus vastaavista viestinnän ja markkinoinnin tehtävistä
- Sinulla on markkinoinnin tai viestinnän alan korkeakoulututkinto, tai työelämässä hankittu vastaava osaaminen
Katsomme lisäksi eduksi, jos sinulla on kokemusta
- Adoben suunnittelu- ja editointiohjelmista (esim. InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere tai Express)
- Nuorista aikuisista tai opiskelijoista kohderyhmänä
- Viestinnän tavoitteellisesta kehittämisestä
- Verkkokirjoittamisesta ja verkkosivujen sisältökokonaisuuksien koordinoinnista
- Kriisiviestinnästä
- Viestinnän kouluttamisesta
- Saavutettavasta viestinnästä
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen, jotta saat sujuvan ja varman alun uuteen tehtävääsi. Mukavat ja ammattitaitoiset kollegat tukevat sinua työssäsi ja auttavat sinua onnistumaan.
Arvostamme työn ja vapaa-ajan tasapainoa, ja tarjoamme monenlaisia työsuhde-etuja. Työsuhdematkalippu ja polkupyöräetu helpottavat työmatkaliikkumista. Henkilöstöllä on käytössään liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu sekä mahdollisuus SportUnin liikuntapalveluihin.
Henkilöstömme voi vahvistaa osaamistaan mm. monipuolisissa verkkokoulutuksissa. Käytössäsi ovat vaihtuvat koulutus-, valmennus- ja hyvinvointipalvelut, esimerkiksi hyvinvointia ja stressinhallintaa tukeva palvelu verkossa. Henkilöstö saa osallistua TAMKin avoimiin korkeakouluopintoihin maksutta
Työterveyttämme voi käyttää tuottajan palveluverkossa valtakunnallisesti. Pääkampuksella palvelee henkilöstöravintola, josta saat lounaan edulliseen hintaan.
Työsuhteen ehdot määräytyvät Sivistysalan ammattikorkeakoulujen työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävässä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.
Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa viestintä- ja vaikuttavuuspäällikkö Anna-Maria Balk, varaathan mahdollisen soittoajan sähköpostitse anna-maria.balk@tuni.fi tai viestillä 040 747 9844.
Laitathan vapaamuotoisen hakemuksesi viimeistään 16.12.2024. Aloitamme hakemusten läpikäynnin ja mahdolliset haastattelut jo hakuaikana.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://tamk.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=199&jbid=15