Toimistoassistentti teollisuuteen, Click Henkilöstöpalvelut Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2024
- Hae viimeistään 22.12.2024
- Palkkaus: 14€/t
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Click Henkilöstöpalvelut Oy on Pirkanmaan, Varsinais-Suomen ja Uudenmaan alueilla toimiva suomalainen perheyritys. Meidät tunnetaan korkeasta työntekijä- ja asiakastyytyväisyydestä. Tarjoamme mm. henkilöstövuokraus-, rekrytointi- sekä soveltuvuusarviointipalveluita. Kaikki avoimet työpaikkamme löytyvät kotisivuiltamme, osoitteesta www.click-hp.fi
Etsimme TOIMISTOASSISTENTTIA teollisuuden asiakasyritykseemme Naantaliin! Kyseessä on vakituinen työsuhde, joka alkaa osa-aikaisuudella arviolta noin 2-3 työpäivää viikossa ja työt saa aloittaa jo tammikuussa 2025. Tehtävään saa perehdytyksen ja kun opit sekä omaksut tehtävän kokonaisvaltaisemmin tuntimäärät kasvavat pikku hiljaa kokoaikaiseksi. Asiakasyrityksemme on erikoistunut valmistamaan komposiittimateriaalista esimerkiksi keittiö- ja kylpyhuonetasoja, altaita ja monipuolisesti muita mittatilauskalusteita.
Tehtävä on monipuolinen pitäen sisällään mm. asiakkaiden ja muiden toimijoiden kanssa kommunikointia puhelimitse sekä sähköpostitse, tilauksien vastaanottamista ja käsittelyä, lähetyksien vastaanottamista ja lähettämistä, postituksia, varaston hallinnointia ja yleistä organisointia, teet tiivistä yhteistyötä tuotannon kanssa ja paljon muuta. Töitä tehdään asiakasyrityksen toimipisteellä normaalisti arkipäivisin ja tyypillisesti klo 07-15. Työajoissa voi olla jonkin verran vaihtelevuutta, mutta oppiessasi ja omaksuessasi tehtävän kokonaisuudessaan työpäivät muuttuvat enemmän rutiininomaisiksi. Kuuntelemme palkkatoiveita, joten lisääthän toiveesi hakemuksen yhteyteen ja tehtävän minimi palkkaus on seuraavanlainen:
Palkka 14 eur/h (minimi)
Mitä toivomme sinulta?
- Erinomaisia kommunikointitaitoja niin suomeksi kuin englanniksi suullisesti ja kirjallisesti.
- Aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä ja/tai tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. merkonomi tai korkeakoulututkinto. Emme kuitenkaan odota sinulla olevan kaikkea edellä mainittua aikaisempaa kokemusta, sillä tärkeintä on halu oppia ja siksi asiakasyrityksemme haluaakin perehdyttää sinut tehtävään, joten hae rohkeasti!
- Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta, kykyä hallita suuria kokonaisuuksia, omaat loogista päättelykykyä ja olet omatoiminen sekä tartut rohkeasti toimeen.
- Tehtävän suorittamisen kannalta oman ajoneuvon käyttömahdollisuus on välttämätöntä asiakasyrityksen toimipisteen sijainnin vuoksi.
Työt alkavat tammikuussa 2025/sop.muk. ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemuksesi ohessa olevan linkin kautta ja kerro siinä mahdollisimman kattavasti itsestäsi, osaamisestasi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi.
Hakulomakelinkki: www.click-hp.fi/hakemus/20882
Kaikki yhteydenotot: Click Henkilöstöpalvelut Oy, Riku Koski, puh. 0504110470, tiedustelut arkisin klo 9-15.
Etsimme TOIMISTOASSISTENTTIA teollisuuden asiakasyritykseemme Naantaliin! Kyseessä on vakituinen työsuhde, joka alkaa osa-aikaisuudella arviolta noin 2-3 työpäivää viikossa ja työt saa aloittaa jo tammikuussa 2025. Tehtävään saa perehdytyksen ja kun opit sekä omaksut tehtävän kokonaisvaltaisemmin tuntimäärät kasvavat pikku hiljaa kokoaikaiseksi. Asiakasyrityksemme on erikoistunut valmistamaan komposiittimateriaalista esimerkiksi keittiö- ja kylpyhuonetasoja, altaita ja monipuolisesti muita mittatilauskalusteita.
Tehtävä on monipuolinen pitäen sisällään mm. asiakkaiden ja muiden toimijoiden kanssa kommunikointia puhelimitse sekä sähköpostitse, tilauksien vastaanottamista ja käsittelyä, lähetyksien vastaanottamista ja lähettämistä, postituksia, varaston hallinnointia ja yleistä organisointia, teet tiivistä yhteistyötä tuotannon kanssa ja paljon muuta. Töitä tehdään asiakasyrityksen toimipisteellä normaalisti arkipäivisin ja tyypillisesti klo 07-15. Työajoissa voi olla jonkin verran vaihtelevuutta, mutta oppiessasi ja omaksuessasi tehtävän kokonaisuudessaan työpäivät muuttuvat enemmän rutiininomaisiksi. Kuuntelemme palkkatoiveita, joten lisääthän toiveesi hakemuksen yhteyteen ja tehtävän minimi palkkaus on seuraavanlainen:
Palkka 14 eur/h (minimi)
Mitä toivomme sinulta?
- Erinomaisia kommunikointitaitoja niin suomeksi kuin englanniksi suullisesti ja kirjallisesti.
- Aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä ja/tai tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. merkonomi tai korkeakoulututkinto. Emme kuitenkaan odota sinulla olevan kaikkea edellä mainittua aikaisempaa kokemusta, sillä tärkeintä on halu oppia ja siksi asiakasyrityksemme haluaakin perehdyttää sinut tehtävään, joten hae rohkeasti!
- Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta, kykyä hallita suuria kokonaisuuksia, omaat loogista päättelykykyä ja olet omatoiminen sekä tartut rohkeasti toimeen.
- Tehtävän suorittamisen kannalta oman ajoneuvon käyttömahdollisuus on välttämätöntä asiakasyrityksen toimipisteen sijainnin vuoksi.
Työt alkavat tammikuussa 2025/sop.muk. ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemuksesi ohessa olevan linkin kautta ja kerro siinä mahdollisimman kattavasti itsestäsi, osaamisestasi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi.
Hakulomakelinkki: www.click-hp.fi/hakemus/20882
Kaikki yhteydenotot: Click Henkilöstöpalvelut Oy, Riku Koski, puh. 0504110470, tiedustelut arkisin klo 9-15.
Hae työpaikkaa osoitteesta http://www.click-hp.fi/hakemus/20882