Asiakasneuvoja, puhelinpalvelu, Acon Finland Oy Ltd
- Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2024
- Hae viimeistään 8.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Jos haluat olla osa tulevaisuuden globaalia asiakaspalvelutiimiä mielenkiintoisten tuotteiden parissa ja antaa oman panoksesi tiimin ammattitaitoon sekä kehittämiseen - hyppää meidän mukaamme! Kommunikoimme monikielisesti sekä kanavaisesti Oulusta käsin, mutta palvelemme koko maailmaa.
Asiakaspalvelu - Rakastat olla asiakkaiden kanssa etkä säikähdä haastaviakaan tilanteita. Osaat ratkoa ongelmia sujuvasti ja tunnet asiakkaan toiveet ja fiilikset - näin ollen osaat myös käsitellä asiakkaita. Hallitset kielinä sekä suomen, englannin että ruotsin ja olet valmiina palvelemaan puhelimessa, sähköpostissa, chatissa sekä myymälässä. Muut kielet katsotaan ehdottomaksi eduksi! Katsot asioita aina asiakaslähtöisesti yrityksen näkökulmaa unohtamatta.
Työvälineet - Sinulla on kiinnostus oppia uusia teknologisia apuvälineitä sekä järjestelmiä etkä säikähdä uusien asioiden edessä. Zendeskin tuntemus ennestään on etu, mutta tuntemattomuus ei todellakaan este.
Persoonallisuus - Et ole koskaan valmis etkä kaiken oppinut, vaan sinulta löytyy vielä halua ja innostusta oppia lisää ja uutta. Tartut ennakkoluulottomasti uusiin asioihin ja uskallat tuoda esille sinua innostavia asioita. Innovatiivisuus ja ideat ovat meillä toivottuja, emmekä ole koskaan vielä kuulleet huonoa ideaa. Toimit tehokkaasti myös paineen alla etkä lannistu pienistä vastoinkäymisistä. Mitä enemmän tehdään, sitä enemmän tapahtuu!
Tätä me tarjoamme sinulle:
- Kokeneen tiimimme tuen
- Aktiivisen ja kansainvälisen ACON Thrill Seeking yhteisön
- Ei jäykkää hierarkiamallia eikä mikromanageerausta
- Työyhteisön, jossa saa ja pitää kokeilla. Virheistä ei olla kauaa vihaisia! :)
- Konkreetista oppia kansainvälisestä asiakaspalvelusta ja verkkokaupasta
- Datalähtöisen lähestymisen, jossa pääsee oppimaan keskeisimmät myynnilliset tulosta mittaavat indikaattorit sekä asiakaspalvelun indikaattorit
- Tilaisuuden kasvaa ja kehittyä urallasi!
Avoimen hakemuksesi osalta
Kerro meille, mitä olet tehnyt? Jos olet hyvä tyyppi - se on jo mahtava lisä, mutta jos kerrot olevasi taitava tiimityössä ja sinua kiinnostaa kaikki, se ei aivan vielä riitä. Kirjoita siis selvästi, mitä olet oikeasti tehnyt. Karsi kaikki turha.
Kerro, oletko ollut mukana tuottamassa ohjeita taikka tekstiä asiakaspalvelun tarpeisiin.
Millaisia työvälineitä ja ohjelmia olet käyttänyt asiakaspalvelussa?
Kerro, mitä toiveita sinulla on tulevaisuuteen ammatillisesta näkökulmasta, missä haluaisit olla jopa maailman paras? Tässä vaatimattomuus ei ole hyve, vaan anna ajatusten laukata!
Asiakaspalvelu - Rakastat olla asiakkaiden kanssa etkä säikähdä haastaviakaan tilanteita. Osaat ratkoa ongelmia sujuvasti ja tunnet asiakkaan toiveet ja fiilikset - näin ollen osaat myös käsitellä asiakkaita. Hallitset kielinä sekä suomen, englannin että ruotsin ja olet valmiina palvelemaan puhelimessa, sähköpostissa, chatissa sekä myymälässä. Muut kielet katsotaan ehdottomaksi eduksi! Katsot asioita aina asiakaslähtöisesti yrityksen näkökulmaa unohtamatta.
Työvälineet - Sinulla on kiinnostus oppia uusia teknologisia apuvälineitä sekä järjestelmiä etkä säikähdä uusien asioiden edessä. Zendeskin tuntemus ennestään on etu, mutta tuntemattomuus ei todellakaan este.
Persoonallisuus - Et ole koskaan valmis etkä kaiken oppinut, vaan sinulta löytyy vielä halua ja innostusta oppia lisää ja uutta. Tartut ennakkoluulottomasti uusiin asioihin ja uskallat tuoda esille sinua innostavia asioita. Innovatiivisuus ja ideat ovat meillä toivottuja, emmekä ole koskaan vielä kuulleet huonoa ideaa. Toimit tehokkaasti myös paineen alla etkä lannistu pienistä vastoinkäymisistä. Mitä enemmän tehdään, sitä enemmän tapahtuu!
Tätä me tarjoamme sinulle:
- Kokeneen tiimimme tuen
- Aktiivisen ja kansainvälisen ACON Thrill Seeking yhteisön
- Ei jäykkää hierarkiamallia eikä mikromanageerausta
- Työyhteisön, jossa saa ja pitää kokeilla. Virheistä ei olla kauaa vihaisia! :)
- Konkreetista oppia kansainvälisestä asiakaspalvelusta ja verkkokaupasta
- Datalähtöisen lähestymisen, jossa pääsee oppimaan keskeisimmät myynnilliset tulosta mittaavat indikaattorit sekä asiakaspalvelun indikaattorit
- Tilaisuuden kasvaa ja kehittyä urallasi!
Avoimen hakemuksesi osalta
Kerro meille, mitä olet tehnyt? Jos olet hyvä tyyppi - se on jo mahtava lisä, mutta jos kerrot olevasi taitava tiimityössä ja sinua kiinnostaa kaikki, se ei aivan vielä riitä. Kirjoita siis selvästi, mitä olet oikeasti tehnyt. Karsi kaikki turha.
Kerro, oletko ollut mukana tuottamassa ohjeita taikka tekstiä asiakaspalvelun tarpeisiin.
Millaisia työvälineitä ja ohjelmia olet käyttänyt asiakaspalvelussa?
Kerro, mitä toiveita sinulla on tulevaisuuteen ammatillisesta näkökulmasta, missä haluaisit olla jopa maailman paras? Tässä vaatimattomuus ei ole hyve, vaan anna ajatusten laukata!
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:ulla.mankinen@acon24.com