Service Manager, Tesla Roadster Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2024
- Hae viimeistään 12.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
What to Expect
Do you want to help accelerate the world's transition to sustainable energy?
At Tesla, that's our mission.
Etsimme nyt Service Manageria johtamaan Vantaan toimipisteemme huollon operaatioita. Tehtävässä varmistat asiakkaillemme ensiluokkaisen kokemuksen, hallinnoit päivittäistä huollon toimintaa ja tuet tiimisi jäseniä heidän kehittymisessään.
What You'll Do
Tiimin johtaminen: Service Managerina sinulla on pääasiallinen vastuu Service Centerin toiminnasta. Johdat, kasvatat ja kehität huollon tiimiämme.
Toiminnan kehittäminen: Seuraat erilaisia toiminnan tunnuslukuja ja mittareita, jotta operaatiot toimivat mahdollisimman tehokkaasti. Toiminnallasi varmistat myös tiimisi sitoutumisen yhteisiin tavoitteisiin.
Ensiluokkaisen asiakaskokemuksen varmistaminen: Tuet tiimiäsi ja kehität toimintaa siten, että asiakkaamme saavat erinomaisen kokemuksen. Hoidat hankalimpia asiakastapauksia ja seuraat trendejä, jotta voimme jatkuvasti kehittää palveluamme.
Muutoksen johtaminen: työympäristömme muuttuu ja kehittyy jatkuvasti, ja omalta osaltasi tuet tiimisi onnistumista muutosten läpi.
What You'll Bring
Vahvaa kokemusta ihmisten johtamisesta, mieluiten teknisen palvelun parista
Kyky ottaa nopeasti haltuun huollon prosessit ja toiminta. Aiempi kokemus autojen huollon alalta katsotaan eduksi
Kyky sekä operatiiviseen että strategiseen johtamiseen
Aiempaa kokemusta muutoksen johtamisesta, jotta pystyt sitouttamaan tiimin jäsenet uusiin toimintatapoihin
Hyvät kommunikaatiotaidot, sujuva suomen ja englannin kielen taito
Voimassa oleva ajokortti
Tarjoamme
Nopeatempoisen toimintaympäristön, jossa yhteistyö ja uuden oppiminen ovat tärkeimpiä tekijöitä menestykseen
Mahdollisuus työskennellä motivoituneen ja ammattitaitoisen tiimin kanssa yhdessä maailman innovatiivisimmista yrityksistä
Koulutusta, jotta voit kehittyä johtajana
Kilpailukykyisen palkan ja edut
Turvallisen, siistin ja hauskan työpaikan
Etenemme heti sopivien hakijoiden haettua tehtävää. Otamme vastaan hakemuksia ainoastaan hakujärjestelmän kautta.
Tesla is an Equal Opportunity / Affirmative Action employer committed to diversity in the workplace. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, age, national origin, disability, protected veteran status, gender identity or any other factor protected by applicable federal, state or local laws.
Tesla is also committed to working with and providing reasonable accommodations to individuals with disabilities. Please let your recruiter know if you need an accommodation at any point during the interview process.
Privacy is a top priority for Tesla. We build it into our products and view it as an essential part of our business. To understand more about the data we collect and process as part of your application, please view our Tesla Talent Privacy Notice (https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/Tesla-Talent-Privacy-Notice-%28Global%29_en)
Do you want to help accelerate the world's transition to sustainable energy?
At Tesla, that's our mission.
Etsimme nyt Service Manageria johtamaan Vantaan toimipisteemme huollon operaatioita. Tehtävässä varmistat asiakkaillemme ensiluokkaisen kokemuksen, hallinnoit päivittäistä huollon toimintaa ja tuet tiimisi jäseniä heidän kehittymisessään.
What You'll Do
Tiimin johtaminen: Service Managerina sinulla on pääasiallinen vastuu Service Centerin toiminnasta. Johdat, kasvatat ja kehität huollon tiimiämme.
Toiminnan kehittäminen: Seuraat erilaisia toiminnan tunnuslukuja ja mittareita, jotta operaatiot toimivat mahdollisimman tehokkaasti. Toiminnallasi varmistat myös tiimisi sitoutumisen yhteisiin tavoitteisiin.
Ensiluokkaisen asiakaskokemuksen varmistaminen: Tuet tiimiäsi ja kehität toimintaa siten, että asiakkaamme saavat erinomaisen kokemuksen. Hoidat hankalimpia asiakastapauksia ja seuraat trendejä, jotta voimme jatkuvasti kehittää palveluamme.
Muutoksen johtaminen: työympäristömme muuttuu ja kehittyy jatkuvasti, ja omalta osaltasi tuet tiimisi onnistumista muutosten läpi.
What You'll Bring
Vahvaa kokemusta ihmisten johtamisesta, mieluiten teknisen palvelun parista
Kyky ottaa nopeasti haltuun huollon prosessit ja toiminta. Aiempi kokemus autojen huollon alalta katsotaan eduksi
Kyky sekä operatiiviseen että strategiseen johtamiseen
Aiempaa kokemusta muutoksen johtamisesta, jotta pystyt sitouttamaan tiimin jäsenet uusiin toimintatapoihin
Hyvät kommunikaatiotaidot, sujuva suomen ja englannin kielen taito
Voimassa oleva ajokortti
Tarjoamme
Nopeatempoisen toimintaympäristön, jossa yhteistyö ja uuden oppiminen ovat tärkeimpiä tekijöitä menestykseen
Mahdollisuus työskennellä motivoituneen ja ammattitaitoisen tiimin kanssa yhdessä maailman innovatiivisimmista yrityksistä
Koulutusta, jotta voit kehittyä johtajana
Kilpailukykyisen palkan ja edut
Turvallisen, siistin ja hauskan työpaikan
Etenemme heti sopivien hakijoiden haettua tehtävää. Otamme vastaan hakemuksia ainoastaan hakujärjestelmän kautta.
Tesla is an Equal Opportunity / Affirmative Action employer committed to diversity in the workplace. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, age, national origin, disability, protected veteran status, gender identity or any other factor protected by applicable federal, state or local laws.
Tesla is also committed to working with and providing reasonable accommodations to individuals with disabilities. Please let your recruiter know if you need an accommodation at any point during the interview process.
Privacy is a top priority for Tesla. We build it into our products and view it as an essential part of our business. To understand more about the data we collect and process as part of your application, please view our Tesla Talent Privacy Notice (https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/Tesla-Talent-Privacy-Notice-%28Global%29_en)
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.tesla.com/en_GB/careers/search/job/service-manager-helsinki-vantaa-petikko-231198